بورس و تولید انواع دستگیره درب و بررسی کاربرد آن

انواع دستگیره درب

شاید شما در حال بازسازی فضای منزل یا محل کار خود هستید و از خود می­پرسید که کدام دستگیره درب مناسب­ترین گزینه است، احتمال دارد در مورد انواع دستگیره­های درب جذاب کنجکاو باشید.

ممکن است، دستگیره­های درب فرسوده و قدیمی دارید که باید در اسرع وقت تعویض شده و دستگیره­های زیبا و جدیدی جای آن را بگیرند، با این وجود به نظر می­رسد انتخاب دستگیره­های درب چندان ساده نیست. می­توانیم در آتی در به شما در انتخاب دستگیره­های ایده­آل درب منزل کمک کنیم تا روند انتخاب دستگیره آسان­تر شود.

این شرکت یکی از مجموعه های قدیمی و با سابقه در حوزه درب های اتوماتیک و یراق آلات  بوده و پروژه های ارزشمندی را با بهره گیری از تجهیزاتی با کیفیت و تیم اجرایی حرفه ای، به انجام رسانیده است که می تواند نقطه عطفی برای این شرکت بوده و باعث رشد و گسترش بیشتر فعالیت های آن باشد.

تولید دستگیره درب ایران

مواد اولیه­ای که به طور معمول دستگیره درب را از آن تولید می­نمایند، شامل برنج، زاماک، آلومینوم و آهن می­باشد که روکش رنگ آن­ها توسط فرآیند الکترولیز بوده و می­تواند به رنگ­های مختلفی مانند نقره­ای، طلایی و یا زیتونی در آید.

دستگیره درب در سه نوع اصلی وجود دارد. دستگیره­های اهرمی، دستگیره­های کششی و دستگیره­های گرد درب که می تواند متناسب با سبک و محل درب، در انواع مختلفی به کارگرفته شود. تولید دستگیره درب ایران در انواع مختلفی از سبک­ها ساخته شده است، تا بتواند نیازهای شما را پاسخ­گو بوده و بهترین تزئین برای دکوراسیون منزل باشد.

 

 

انواع دستگیره درب های ساختمانی با کیفیتی عالی

 

دستگیره دو تکه

این نوع از دستگیره درب، به جهت نوع طراحی به خصوصی که دارند، عمدتا برای محیط­هایی استفاده می­شوند که نیاز به امنیت خاصی داشته باشند. دستگیره دو تکه را می­توان به صورت سوئیچی و یا کلید دار مشاهده نمود و عمدتا برای درب­هایی مانند سرویس بهداشتی استفاده می­شوند که نیاز است از یک سو قفل شوند.

– دستگیره­های اهرمی

دستگیره­های اهرمی، متداول­ترین نوع دستگیره درب است که در خانه­های مسکونی و ساختمان­های تجاری و عمومی استفاده می­شود. این نوع از دستگیره دو تکه به دو صورت تولید و عرضه می­شود که شامل صفحه پشتی و به شکل رز می­باشد.

نوع اول دستگیره­های اهرمی :

دستگیره­های اهرمی روی صفحه پشتی، عمدتا مورد استفاده در درب سنتی هستند که بر روی صفحه پشتی قرار می­گیرند. این نوع از دستگیره، دارای یک سوراخ کلید است، که امنیت و حریم خصوصی را فراهم می­کند و اغلب با سوئیچ ترکیب می­شود.

از این نوع دستگیره درب به طور معمول برای اغلب درب­های حمام و اتاق خواب استفاده می­شود، جایی که به حریم خصوصی نیاز است. این مکانیزم دارای یک قفل چرخش با انگشت است که می­توان با چرخاندن آن به راحتی درب را از داخل قفل کرد.

 

انواع دستگیره درب با روکش های متنوع

 

نوع دوم دستگیره­ های اهرمی :

این دستگیره، برای درب­های داخلی که نیازی به قفل ندارند استفاده می­شود. این مکانیزم ساده­ای برای استفاده است که فقط برای باز شدن درب نیاز به فشار دادن دستگیره به پایین می­باشد.

عمدتا این ها، دستگیره­های مدرن­تری هستند و بسیار کوچک­تر از نوع اول هستند. این نوع دستگیره درب با یک قفل کار می­کند. با این حال، می­توان آن را جداگانه با مکانیسم­های قفل برای امنیت بیشتر همراه کرد. به طور معمول با یک قفل یک قفل درب با ظاهری زیبا و مرتب ترکیب می­شود.

این دو نوع دستگیره درب، دارای مدل­های مختلفی از اهرم ها، از جمله اهرم­های خطی، اهرم ­های بال دار، اهرم­های منحنی است. همچنین در طیف وسیعی از فلزات مانند کروم، برنج، فولاد ضد زنگ، نیکل، برنز و آهن تولید و عرضه می­شود. هر دستگیره در دکوراسیون دارای جایگاه متفاوتی خواهد بود. بنابراین انتخاب این ویژگی­ها به اولویت شخصی و ظاهری که مورد نظر شماست، برمی­گردد.

– دستگیره های کششی

دستگیره­های کشش درب برای درب­های عبوری یا هر درب دیگری که فقط در صورت فشار دادن یا کشیدن قابل باز شدن است ایده­ آل است. این ها معمولاً درون دستگیره گرد قرار می­گیرند و به هر دری ظاهری مدرن و ظریف می­دهند.

دستگیره دوتکه کششی که همراه با صفحه پشتی هستند و ظاهری سنتی­تر دارند، می توان برای هر دو درب داخلی و خارجی نصب کرد. برخی دیگر از دستگیره­های کششی دارای پیچ و مهره ای است که از درب عبور می­کند و سپس توسط یک مهره در طرف مقابل ثابت می­شود.

-دستگیره درب گرد

این نوع از دستگیره دو تکه، دارای دستگیره­های گرد هستند که جهت باز شدن درب در جهت عقربه­های ساعت یا خلاف جهت عقربه ­های ساعت می­چرخند. اینها عمدتا برای درهای داخلی به عنوان جایگزین اهرم استفاده می شوند. دستگیره­های درب مرکزی نیز وجود دارد که به عنوان قطعه­ای تزئینی و کاربردی برای کشیدن درهای ورودی از بیرون استفاده می­شود.

 

آتی در مرجع فروش یراق آلات و دستگیره های درب در تهران

 

 

مرکز فروش دستگیره درب در تهران

دستگیره درب در طیف گسترده­ای از طرح ها، سبک­ها موجود است که برای استفاده در طراحی دکوراسیون منزل و درب­ها بسیار ایده­آل است. در آتی در می­توانید طیف وسیعی از تولید دستگیره درب ایران، را مشاهده کرده و متناسب با موقعیت سازه خود، بهترین انتخاب را داشته باشید.

این شرکت با بهره­ گیری از تیم متخصص و مجرب، سال­های مدیدی است که به طراحی و راه­اندازی انواع درب­های اتوماتیک و یراق­آلاتی مانند دستگیره درب و دستگیره دو تکه درب، مشغول بوده و توانسته است با بررسی، تحقیق بازار و تقاضا، حوزه فعالیت خود را گسترش داده و به یکی از شرکت­های بی رقیب در این زمینه تبدیل گردد.

آتی در به عنوان مرکز فروش دستگیره درب در تهران  شناخته شده و به دلیل کیفیتی که همواره در محصولات عرضه شده، محسوس است، توانسته است اعتماد مشتریان خود را کسب نموده و در جهت تامین به موقع نیازهای پروژه­های ساختمانی قدم بردارد.

آتی در همواره خدمات خود را به بهترین شکل ممکن ارائه نموده و در جهت خدمات پس از فروش متعهدانه عمل نموده است. می­توان گفت با خرید یراق آلات از این شرکت، خواهید توانست، محصولاتی ماندگار و زیبا را در دکوراسیون خود نصب نموده و از آن استفاده نمایید.

در صورتی که قصد دارید جهت نوسازی و تعمیرات دکوراسیون داخلی منزل خود، دستگیره درب مناسبی را تهیه کنید، می توانید با بخش فروش آتی در تماس بگیرید.

وب سایت : https://www.atidoor.com/

 

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها