با چاپو، چاپ آنلاین را تجربه کنید!

شرکت سهر الکترونیک در سال ۱۳۹۸ برند چاپو را تاسیس کرد. تا بتواند با استفاده از بستر اینترنت خدمات چاپ و طراحی را ارائه دهد. چاپو در این چند سال بسیار موفق بوده است و توانسته سهمی در صنعت چاپ و تبلغات بدست بیاورد. مشتریان به راحتی می توانند با استفاده از اینترنت وای فای یا اینترنت تلفن همراه خود وارد وب سایت های (chapoo.ir) شوند و با ثبت سفارش و واریز مبلغ، خدمات را بدون نیاز به مراجعه حضوری دربافت کنند. البته این موضوع نیز حائز اهمیت است که هر خدماتی را نمی شود از طریق کسب و کار آنلاین به دست آورد؛ اما بشر در تلاش هستیم که با اعتماد مشتریان و نمونه کارهای انجام شده وپشتیبانی قوی تمامی نیاز مشتریان را براورده کنیم. ما به تازگی تمامی مراحل طراحی قبل از چاپ را بصورت حرفه ای انجام داد تا مشتریان برای سفارش چاپ خود دیگه هیچ دقه دقه ی نداشته باشند . یکی از مزیت های استفاده از سایت چاپو قیمت های بسیار پایین و ارزان آن هست، چون تمامی مراحل کار چاپ و طراحی در شرکت و چاپخانه خود ما انجام می شود.

 

مزایای استفاده از سرویس چاپ آنلاین

 

برای این که افراد بخواهند از سرویس چاپ آنلاین استفاده کنند، می بایست ابتدا از مزایای آن اطمینان حاصل نمایند. در ادامه به مزایای استفاده از چاپ آنلاین اشاره می کنیم.

قابلیت صرفه جویی در زمان

زمانی که مشتری در جست و جوی یک مرکز چاپ برای انجام کارهای خود است، جست و جو برای یافتن یک مرکز چاپ حرفه ای بسیار زمان بر می باشد. فرد می بایست یا از طریق تماس تلفنی و یا از طریق رفت و آمد های بسیار زیاد تلاش کند تا یک مرکز چاپ را پیدا نماید. سپس باید ساعت های طولانی در صف منتظر بماند تا بتواند سفارش خود را ثبت نماید. در این میان وجود جمعیت انبوه و امکان ابتلا به ویروس کرونا نیز می تواند وضعیت را وخیم تر نماید. بنابراین مراجعه به وب سایت چاپ آنلاین می تواند به میزان چشمگیری تمامی این مشکلات را پوشش نماید و از هدر رفتن زمان مشتریان جلوگیری نماید.

امکان استفاده از خدمات چاپ با قیمت بسیار مناسب

با استفاده از سرویس (چاپو) چاپ به صورت آنلاین ارائه می شود، در این حالت فرآیند های پیش از عمل چاپ و هزینه های بالاسری کاهش خواهند بافت. تمامی این موارد دست به دست هم خواهند داد تا هزینه مشتری را کاهش دهند.

 

 

امکان ثبت سفارش چاپ آنلاین عکس

 

ما در چاپو با استفاده از بهترین دستگاهای چاپ رنگی تمام مراحل چاپ آنلاین عکس را بهترن کیفیت انجام می دهیم. شما یم توانید عکس های خود را بصورت تکی با گروهی سفارش بدهید و تمامی مراحل چاپ و تحویل عکس شما در ۴۸ ساعت انجام می شود و بدست شما می رسد . بعضی از مدل هلی موجود چاپ عکس در حا حاضر به شرح زیر می باشد:

 

  • چاپ آلبوم عکس
  • چاپ فتوبوک
  • چاپ عکس روی شاسی
  • چاپ عکس پولاروید
  • چاپ عکس روی مگنت

 

با چاپ آنلاین،چاپ تقویم تبلیغاتی را تجربه کنید

چاپ یکی از موثر ترین صنعت ها در زمینه تبلیغات می باشد. هر کسب و کاری که به دنبال جذب مشتری و به عبارتی مشهور شدن باشد می تواند از طریق همکاری با صنعت چاپ بر سر زبان ها بیفتد. به عنوان مثال چاپ تقویم، یکی از بهترین روش های تبلیغات برای برند و محصولات مختلف می باشد. تقویم معمولا بر روی دیوار و یا بر روی میز کار قرار خواهد گرفت و گاهی اوقات نیز تقویم ها می توانند به عنوان یک محصول رد نشدنی به مشتریانی که خدمات برند را دریافت می کنند،اهدا شود.شما می توانید به راحتی تمامی مراحل سفارش تقویم تبلیغاتی خود را در سایت چاپو انجام دهید. در کنار چاپ تقویم،از جمله خدمات دیگر سایت چاپو می توان به چاپ بروشور، لیبل، ساک دستی، چاپ سربرگ، کارت ویزیت، کاتالوگ،  هدایای تبلیغاتی و غیره اشاره کرد.

داشتن پشتیبانی برای ارائه نظرات و ثبت سفارشات

اگر مرکز چاپی آنلاین باشد، این یعنی دارای وب سایت معتبر است. اگر کسب و کاری وب سایت معتبر داشته باشد، صد درصد یک تیم پشتیبانی قوی که پاسخگو مشتریان است را نیز دارد. تیم پشتیبانی علاوه بر راه نمایی شما برای انتخاب درست و ثبت سفارش می تواند نمونه کار های مختلف را به شما ارائه دهد تا شما از کیفیت کار اطمینان حاصل فرمایید.

 

 

راحت ترین روش برای سفارش چاپ، چاپو است.

بسیاری از افرادی که به فکر  کیفیت کار و همچنین صرفه جویی در وقت خود هستند، بار ها و بار ها به جست و جوی یک مرکز چاپ در گوگل پرداخته اند. هر بار که این اقدامات صورت گرفته است، افراد با خود اندیشیده اند که کدام مرکز چاپ کار با کیفیت ارائه می دهد؟ کدام مرکز چاپ آنلاین قابل اعتماد است؟  در حال حاضر درخواست مشتری دریافت خدمات چاپ به صورت آنلاین است. اما کیفیت کار و همچنین قابل اعتماد بودن مرکز چاپ آنلاین نیز برای مشتری قابل توجه می باشد. به عبارت دیگر مشتری ترجیح می دهد که بدون صرف هزینه و اتلاف وقت به خدمات چاپ آن هم به صورت با کیفیت دست پیدا کند. برای رسیدن به این منظور پیشنهاد ما استفاده از مرکز چاپ آنلاین چاپو (chaapo.ir) می باشد. چاپو این امکان را برای شما فراهم کرده تا در کمترین زمان و با صرف کمترین هزینه به خدمات چاپ با کیفیت دست پیدا نمایید. برای ارائه سفارشات می‌توانید با شماره تماس ۶۶۴۰۲۰۸۶-۰۲۱ و یا وب‌سایت مجموعه به نشانی https://chaapo.ir/ مراجعه کنید.

 

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها