تاریخچه پولسازترین نرم افزارهای دنیا

از گذشته با گسترش تکنولوژی در دنیا و پیشرفت کامپیوترها و برنامه های مورد نیاز سبب شد هر روز شاهد یک برنامه کاربردی باشیم. قطعا اگر پیشرفت علم نبود ما هم اکنون در دنیایی دیگر حضور داشتیم که برای برقراری ارتباط نیاز داشتیم حداقل با تلفن با یک دیگر صحبت کنیم. اما هم اکنون با برنامه هایی همانند اینستاگرام و سایت و البته تلگرام در ایران ارتباط بین مردم به راحتی شکل میگیرد. حال در این بین دو برنامه بسیار مورد توجه بوده است که بخش عمده ای از تکنولوژی را باید مدیون این دو برنامه بود یعنی آفیس و اتوکد.

تاریخچه آفیس

برنامه آفیس یا همان مایکروسافت آفیس در سال ۱۹۸۹ برای سیستم‌عامل مک اواس اکس معرفی شد و در سال بعد یعنی ۱۹۹۰ نسخه تحت ویندوز آن نیز به بازار آمد. سیستم اداری در ایران و دنیا به قدری به این برنامه نیازمند بوده و هست که اگر یک روز این برنامه در سرتاسر دنیا غیرقابل اجرا شود به نوعی سیستم اداری در دنیا تحت شعاع قرار خواهد گرفت. به همین خاطر تمامی کارمندان ادارات باید آموزش آفیس را ببینند. این برنامه در تاریخ جزو برنامه های بسیار پولساز برای شرکت مایکروسافت بوده است. و بعد از اینکه برای سیستم های گوشی اندروید و IOS منتشر شد محبوبیت این برنامه بیش از پیش شده و باید گفت بخشی جدا نشدنی از زندگی هر فردیست که در دنیا حداقل با اینترنت آشنایی دارد. در این بین سایت های زیادی وجود دارند که آموزش این برنامه را میدهند. میتوانیم از بهترین سایت آموزشی به برتر آموز، فرانش، فرادرس، همیارودپرس و گاجینو اشاره کنیم که میتوانید این برنامه را یاد بگیرید.

محبوبیت شدید اتوکد در دنیا

تاریخچه اتوکد بسیار جالب میباشد. این برنامه در تاریخ ۱۹۸۲ میلادی در کشور آمریکا ساخته شد و اوایل یک برنامه بسیار ساده اما کاربردی بود ولی با مرور زمان هر روز پیشرفت کرده و هر سال نسخه های جدیدی از این برنامه به بیرون عرضه میشد. این برنامه مربوط به شرکت آمریکایی به نام اتودسک میباشد. اتودسک یک شرکت رایانه‌ای آمریکایی است که مشهورترین نرم‌افزارهایش جهت سه بعدی سازی و شبیه‌سازی رایانه‌ای است. ازجمله تری دی مکس، اتوکد و مایا.محل اصلی این شرکت در شهر سن رافائل (San Rafael) ایالت کالیفرنیا است. Autodesk دفاتر مختلفی در سراسر دنیا دایر کرده‌است. اتوکد به مرور زمان در کشور ایران هم بسیار مورد توجه قرار گرفت و مردم بیشتر به سمت دوره آموزش اتوکد رفته و قصد یادگیری این برنامه را دارند. زیرا برای ساخت و ساز ها این برنامه جزو مهمترین هاست و درآمد افرادی که با این برنامه کار میکنند بسیار بالاست و شما میتوانید با یادگیری این برنامه از نظر مالی شرایط خوبی را داشته باشید.

درآمد دو برنامه آفیس و اتوکد

باید گفت شرایط مالی برای افرادی که به این دو برنامه مسلط هستند خوب بوده یعنی به نوعی است که در بدترین شرایط به اندازه یک کارمند شاغل بتوانید کسب درآمد کنید. برای مثال یک پروژه اتوکد ساده از ۳ میلیون تومان شروع میشود و شما با گرفت حداقل ۵ پروژه ساده اتوکد در ماه، ماهی ۱۵ میلیون تومان درآمد خواهید داشت. سعی کنید اگر قصد دارید این دو برنامه را یاد بگیرید به صورت حرفه ای مسلط شوید و تمامی بخش های آن را بیاموزید که اگر روزی خواستید آموزش هم دهید مشکلی نداشته باشید. زیرا تاریخ ثابت کرده است هیچ وقت از یادگیری یک برنامه دیجیتالی کسی ضرر نکرده است.

 

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

عضویت
اطلاع از
guest

1 نظر
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها
رضا حسینی
امتیاز :
     

واقعا این دو برنامه عالیه