هارد باکس ، یک بسته بندی مناسب برای افزایش فروش کالا

وقتی مقصد نهایی کالای شما یک بوتیک شیک است، بسته بندی محصول باید متناسب با انتظار مشتری چنین فروشگاهی باشد. برندهایی که در فروشگاه های خاص عرضه میشوند، به دقت توسط صاحب مغازه از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار میگیرند. محصولاتی که در چنین مکانهایی قرار میگیرند باید به نوعی حائز استانداردهای ویژه از نظر کیفی و ظاهری باشند.

با ایجاد تغییرات روز افزون در بازار و افزایش تنوع کالا و متغیر بودن سلیقه مشتریان، اگر نمیخواهید مشتریان خود را از دست بدهید باید همراه با این جریان سیال حرکت کنید. یکی از اصلی ترین و اولین فاکتورهای اساسی برای حفظ مشتری و افزایش فروش، توجه به بسته بندی محصول است. یک مشتری که وارد بوتیک می‌شود، فقط به دنبال بررسی قیمت یا عملکرد یک محصول خاص نیست. همین که بین کالاهای مختلف چرخی می‌زند و نگاهی به آنها می‌اندازد، خودش نوعی فعالیت سرگرم کننده برای او محسوب می‌شود. چنین افرادی دوست دارند که تجربه‌ای غنی از گشت‌و‌گذار خود در فروشگاه به دست بیاورند. اما در نهایت، هوشمندی صاحب برند و کالا می‌تواند این تجربه خاص برای مشتری را به فروش بیشتر برای خود تبدیل کند. به همین خاطر امروزه برترین برندهای حاضر در بازار، مشتاق هستند که با بهترین صنایع بسته بندی همکاری کنند و ظاهری شکیل‌تر برای محصولات خود ایجاد کنند. هارد باکس یا همان جعبه سخت از بهترین گزینه ها برای بسته بندی کالاهای لوکس است.

هاردباکس سپیدار کارتن

هاردباکس یا جعبه سخت باکیفیت انتخابی مناسب برای بهبود تعامل مشتری با محصول

یکی از عوامل تضمین کننده وفاداری مشتری در بازار کالای خاص، نحوه ارائه محصول در فروشگاه است. تمرکز بر جزئیاتی که مشتری به آنها دقت میکند، میتواند احساس خاص بودن کالا را افزایش دهد. بسته بندی نقش عمده ای در ایجاد این احساس دارد.
یک محصول زیبا با بسته بندی مناسب، مشتری را در نگاه اول به سمت خود هدایت خواهد کرد. حتی افرادی که فقط برای تماشا هم به فروشگاه آمده‌اند، دوست دارند که چنین کالایی را در دست بگیرند و دقیق و از نزدیک بررسی‌اش کنند. اگر به اندازه کافی جذب کالا شوند، حتی ممکن است آن را خریداری کنند. وقتی از هارد باکس سفارشی ( جعبه سخت ) با کیفیت برای بسته بندی محصول استفاده شود، جذابیت کالا چند برابر شده و تاثیر مستقیم در بهبود کیفیت تجربه مشتری خواهد داشت.
هاردباکس دو کاربرد مهم دارد. در ابتدا، استفاده از هارد باکس برای بسته بندی باعث میشود تا محصول حین حمل به فروشگاه آسیبی نبیند و در ادامه میتواند باعث شود تا کالا در فروشگاه بیشتر به چشم بیاید.

جعبه هارد باکس سپیدار کارتن

آنچه شرکت اپل درباره استفاده از هارد باکس به ما آموخته

محصولات شرکت اپل، بسته بندی خاص و ویژه ای دارند. این دستگاه‌های ارزشمند در بسته بندی هایی ساده، برازنده و ایمن به نمایش در میآیند و به فروش میرسند. کلیه لوازم جانبی شامل کابل شارژر، آداپتورهای مختلف و ابزار بسیار ریز مخصوص باز کردن محفظه سیم کارت، به قدری خوب در جعبه های مستحکم سفید رنگ خود جای گرفته اند که از کل این مجموعه میتوان به عنوان درسی در زمینه طراحی و تولید بسته بندی هاردباکس سفارشی استفاده کرد. شرکت اپل به نقطه اوج طراحی و تولید بسته بندی متناسب با کالای خود دست یافته است. این نوع از هارد باکس یا همان جعبه سخت نه تنها عملی و زیبا و قابل استفاده مجدد است، بلکه به راحتی توسط همه افراد قابل شناسایی بوده و به نوعی خود این بسته بندی به عنوان یک برند خاص شناخته میشود. شاید بتوان گفت که اپل یکی از پیشگامان ترند «بسته گشایی» در دنیای شبکه های اجتماعی به حساب میآید. در این میان نمیتوان نقش بسته بندی زیبای این محصول را در جلب توجه کاربران شبکه های اجتماعی نادیده گرفت. میلیونها بینده در سراسر دنیا، این ویدیوها را تماشا میکنند تا شاهد باز شدن بسته بندی و دیدن گوشی خوش ساخت اپل باشند.
اگر کالای لوکس شما دارای نوعی خاص از بسته بندی هارد باکس باشد که به اندازه کافی از محصول محافظت میکند و به طور خاص برای دسترسی آسان به محصول و بخشهای مختلف آن طراحی شده باشد، در این صورت میتواند به گزینه ای مطلوب برای فروشندگان این کالا هم تبدیل شود. در این صورت درست مثل آیفون و آیپد، مشتری قطعاً بسته بندی هارد باکس محصول شما را هم برای مدتها نگه خواهد داشت. استفاه از هاردباکس یا همان جعبه سخت برای بسته بندی محصول، میتواند شانس فروش مجدد کالا پس از استفاده را هم افزایش دهد و در واقع نوعی اصالت به آن ببخشد

سادگی و کاربردی بودن از معیارهای اصلی یک هاردباکس خوب است

اگر محصول شما بخش های مختلف یا لوازم جانبی قابل تعویض زیادی دارد، طراحی ساختار داخلی بسته بندی باید به ماهرانه ترین شکل ممکن صورت بگیرد تا همه این لوازم به خوبی در آن جای بگیرند و ظاهر لوکس کالا و بسته بندی را هم نشان دهند. چنین اقدامیباعث میشود تا مشتری بالقوه شما، پیامتان را دریافت کند و متوجه شود که همه قسمتهای این کالا ارزشمند هستند.
نمای ظاهری یک کالا، عنصری حیاتی در تجربه خرید و فروش یک کالای لوکس است. اگر محصول شما و لوازم جانبی آن جعبه ای داشته باشند که کاربردی و زیبا باشد، نه تنها نظر مشتری را در نگاه اول جلب میکنند، بلکه به آنها ثابت میکنند که پول خود را صرف خرید کالایی کرده اند که ارزشش را دارد.

کیفیت و شخصی سازی در طراحی هارد باکس را فراموش نکنید

با طراحی یک بسته بندی عملی و زیبا، شرکتها  به خودشان فرصت میدهند تا تصویر و هویت برندشان را تقویت کنند. اگر برای بسته بندی محصول خود یک هاردباکس سفارشی مقاوم ( جعبه سخت ) را انتخاب میکنید که میتواند به یک محفظه با دوام برای آن کالا یا وسایل دیگر تبدیل شود، حتماً لوگوی برند خود را هم روی آن چاپ کنید. تکنیک های مختلفی برای چاپ روی هارد باکس وجود دارند که میتوانید درباره آنها با سپیدار کارتن مشورت کنید. به علاوه شما میتوانید اطلاعات مرتبط دیگر را نیز روی هارد باکس ( جعبه سخت ) محصولتان درج کنید. چنین مواردی باید به گونه ای روی بسته بندی قرار بگیرند که مشتری قادر باشد به راحتی آنها را ببیند و بخواند. برای مثال، روی هاردباکس محصولات شرکت اپل، استیکر نیمه شفاف لوگوی آنها نیز وجود دارد. این ظریف کاری‌های جالب میتوانند ارزش زیادی برای کالا به همراه داشته باشند و در عین حال هزینه زیادی را هم برای شرکت تولید کننده در پی نخواهند داشت.
باز کردن جعبه لوکس که حاوی یک محصول با کیفیت است، باید یک تجربه راضی کننده باشد. بسته بندی باید انتظارات مشتری را برآورده کند و با نام و شهرت شرکت تولید کننده آن نیز هماهنگی داشته باشد. هاردباکس ها میتوانند به بهترین شکل نیاز برندهای خاص در زمینه بسته بندی کالاهایشان را تامین کنند، فروشندگان را راضی نگه دارند و خیالشان را بابت فروش رفتن کالا راحت کنند و در نهایت باعث ایجاد یک تجربه خرید عالی برای مشتریان شوند.

اگر قصد دارید برای بسته بندی محصول خود از هارد باکس سفارشی استفاده کنید، توصیه میکنیم تا حتماً به وب سایت سپیدارکارتن تولید کننده جعبه سخت در تهران مراجعه کرده و فرم مربوط به مشخصات بسته بندی مورد نیاز خود را تکمیل کنید. مشاوران و کارشناسان سپیدارکارتن با شما تماس خواهند گرفت و راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد. سپیدار کارتن به سراسر کشور ارسال دارد.

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها