راهنمای سفر و خرید در کیش

به گزارش سفر باتو جزیره کیش یکی از مهمترین و جذاب ترین مقاصد گردشگری ایران است که در یک منطقه کوچک دارای نشانه های دیدنی بسیاری است. اگر قصد سفر به کیش را دارید ، بهتر است قبل از شروع سفر ، از جاذبه های کیش دیدن کنید. در این مقاله می خواهیم ۱۰ جاذبه گردشگری کیش را به شما معرفی کنیم.

زیبایی ها و اماکن گردشگری کیش این جزیره را به عنوان مروارید خلیج فارس تبدیل کرده است. در این مقاله که به نوعی راهنمای سفر به کیش است ، شما را با دیدنی های کیش آشنا می کنیم.

تفریحات آبی

اگر به ورزش های آبی علاقه مند هستید ، در کیش می توانید به گزینه های مختلفی از پاراسیل و غواصی گرفته تا موج سواری و جت اسکی دسترسی پیدا کنید. خدمات مربوط به این فعالیت ها توسط کارگران جوان بیمارستان محلی به گردشگران ارائه می شود.در تورهای کیش از این تفریحات آبی لذت ببرید.

اما اگر علاقه ای به چنین احساساتی ندارید ، حداقل خود را از لذت قایقرانی با قایق های کف شیشه ای و مشاهده دنیای رنگارنگ زیر آب محروم نکنید!

مسیر دوچرخه سواری

بر اساس مطلب سفر باتو ، مسیر دوچرخه سواری کیش یکی از طولانی ترین و دیدنی ترین مسیرهای دوچرخه سواری در کشورمان است. در طول این مسیر ۷۵ کیلومتری ، هیچ اتومبیلی جلوی مسیر شما نخواهد بود و می توانید هر کجا که بخواهید با خیال راحت ترمز کنید و از آبهای نیلگون خلیج فارس عکس های هنری بگیرید.

نیازی نیست که خودتان دوچرخه داشته باشید! به راحتی می توانید در ایستگاه های ویژه واقع در مناطق مختلف جزیره دوچرخه اجاره کنید. همچنین سه چرخه ، دوچرخه دو و اسکوترهایی برای اجاره وجود دارد که می توانید ساعت به روز آنها را استخدام کنید.

کشتی یونانی

در سال ۱۳۴۵ کشتی “Khola F” در ساحل جنوب غربی کیش غرق شد. این کشتی در انگلیس ساخته شده و در زمان حیات وی صاحبان متعددی داشته است اما آخرین مالک وی یونانی بوده است. تلاش های زیادی برای نجات کشتی انجام شد ، اما هیچ یک موفق نشدند و در نهایت کشتی رها شد.

قایق یونانی یکی از زیباترین مکانهای کیش است. این کشتی عظیم منظره ای مناسب برای عکاسان به ویژه هنگام غروب خورشید را ارائه می دهد و یکی از دیدنی های کیش است و گردشگران زیادی برای دیدن آن به این قسمت از جزیره می آیند.

 

ساحل مرجان

بدون شک یکی از مهمترین جاذبه های هر جزیره سواحل آن است. جزیره کیش نیز از این قاعده مستثنی نیست. ساحل مرجانی کیش در قسمت شرقی جزیره واقع شده است و یکی از زیباترین و محبوب ترین جاذبه ها است.

در نوار ساحلی می توانید غرفه ها و درختان نخل را ببینید که در منظره زیبا به صف شده اند. تماشای غروب خورشید از اینجا یک تجربه فراموش نشدنی است! این ساحل همچنین به باشگاه های ورزش های آبی مجهز است و می توانید برای فعالیت های مورد علاقه خود از قبل رزرو کنید.

مرکز خرید دامون کیش

مرکز خرید دامون کیش ارزش این را دارد که چند ساعت از سفر خود را به این مرکز خرید سپری کنید.

دامون دارای ۱۰۰ کیوسک تجاری و ۱۰ کیوسک خدماتی است. در طبقه دوم یک زمین یخ وجود دارد و یک شبیه ساز پرواز می تواند بچه ها را سرگرم کند.

 

آدرس خیابان وصال

 

مرکز تجاری و اداری سارینا ۱

سارینا ۱ – مراکز خرید کیش

مرکز خرید Sarina 1 ترکیبی از دکه های اداری و فروشگاهی است. این ساختمان دارای ۱۰ طبقه و معماری جالب توجه است.

همه طبقات تجاری نیستند ، اما تعداد زیادی غرفه در دسترس است. همه چیز از لباس گرفته تا رایانه و لوازم را می توان در Sarina 1 یافت.

آدرس: بلوار خیام ، روبروی هتل ارم

مرکز خرید مرجان یکی از مراکز خرید کیش است

بازار مرجان در ساحل شرقی جزیره و روبروی پارکی به همین نام واقع شده است. مجموعه مرجان طولی است و ۲۶۰ واحد دارد.

بازار مرجان قدمت بیشتری نسبت به سایر مراکز خرید کیش دارد. در داخل و خارج از بازار چندین کافه ، رستوران و یک فودکورت وجود دارد.

آدرس: محل مارجان ، خیابان مارجان

 

بازار مروارید

مجتمع مروارید مجموعه بزرگی از بوتیک ها و فروشگاه های بزرگ است. معماری این مرکز خرید از تخت جــمشید الهام گرفته و حروف موجود در هر بخش حروف باستانی مانند آپادانا ، تخــت جمشید ، پاسارگاد ، پارس و تیسفون است.

به دلیل وسعت زیاد این بازار ، اگر می خواهید از همه بخشها بازدید کنید حداقل ۳ ساعت را در نظر بگیرید. همچنین تعدادی رستوران و فست فود در بازار وجود دارد تا هر وقت خواستید می توانید میان وعده یا ناهار خود را بگیرید.

آدرس: محل امیرکبیر

بازار مریم کیش

اگر به دنبال خرید ارزان در مراکز خرید کیش هستید ، مریم بازار یکی از پیشنهادات ماست.

بیشتر دکه های بازار مریم لباس ، کیف ، کفش و چمدان است. بازار مریم خیلی بزرگ نیست و به دلیل فضای باز جلوی دکه ها بهتر است در ساعات خنک روز به این بازار بروید.

آدرس: محل ساناز

مراکز خرید پردیس ۱ و ۲

پردیس ۱ و ۲ مرکز خرید در کیش

یکی از بزرگترین بازارهای کیش ، دو مرکز دانشگاه با هم ساخته شده است. هر دو ساختمانهایی با معماری جالب دارند. در مجموع ، تقریباً ۵۰۰ واحد تجاری در پردیس های ۱ و ۲ وجود دارد.

بزرگترین مارک های ملی و خارجی در دانشگاه شعبه دارند. معروف ترین فروشندگان لباس و لوازم ورزشی هستند.

نماد برج ایفل در مقابل پردیس ۱ و درختان نخل داخل پردیس ۲ از زیبایی های این مراکز خرید در کیش است.

 

آدرس: بین خیابان رودکی و فرودسی

 

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها