چگونه در تبلیغات تلگرامی موفق عمل کنیم؟

تبلیغات تلگرامی یکی از پربازده ترین روش های تبلیغاتی در زمان حاضر میباشد ولی اشتباه در آن میتواند تمام هزینه های ما را هدر دهد. شبکه های اجتماعی که ما ساعت ها زمان مان را در آن ها صرف می کنیم و بی هدف پست ها را چک می کنیم، برای برخی دیگر محل کسب است. امروزه عضو هر  شبکه اجتماعی که باشید، با موج عظیم تبلیغات مواجه می شوید، خصوصا در شبکه های اجتماعی پر طرفداری مانند تلگرام.

تلگرام به خاطر محیط کاربری آسانی که دارد، بین مردم بسیار محبوب شده است و مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید از محبوبیت استفاده کنید و کسب و کار خودتان را وارد دنیای آنلاین کنید.

استفاده از تلگرام برای تبلیغات آسان است و کار سختی نیست، تنها کافیست محصولات و خدمات خودتان را با عکس های مرتبط به مخاطبین عرضه کنید و با محتواهای جذاب، سعی کنید فروش خودتان را افزایش دهید.

ما در این مطلب شما را با تمامی نکته و روش های تبلیغ کانال تلگرامی آشنا می کنیم و راه ماهی گرفتن از آب گل آلود را به شما یاد می دهیم. پس همراه ما باشید.

چرا می خواهید کانال خودتان را تبلیغ کنید؟

اگر می خواهید کانال تلگرامی خودتان را تبلیغ کنید، بهتر است ابتدا مشخص کنید که هدف شما از تبلیغ کانالتان چیست؟

می خواهید محصولتان دیده شود و فروشتان افزایش یابد یا می خواهید اعضای کانالتان بیشتر شود؟

تبلیغات تلگرام و بازدهی

مشخص کردن هدفتان از تبلیغ کانال تلگرام، به تعیین استراتژی صحیح کمک می کند؛ پس اگر هدفتان از تبلیغ کانالتان مشخص است، و این سوال را دارید که چگونه کانال تلگرام را تبلیغ کنیم ادامه مطلب را بخوانید.

تبلیغات تلگرام به چه روش هایی انجام می شود؟

برای آنکه کانال خودتان را در فضای تلگرام تبلیغ کنید، باید انواع تبلیغات را بشناسید و ببنید با توجه به هدف شما، کدام یک برایتان مناسب تر است. ما انواع تبلیغات در تلگرام را به شما معرفی می کنیم و شما پس از خواندن این مطلب به راحتی می توانید به سوال «چگونه در تلگرام تبلیغ کنیم» پاسخ دهید؟!

تبلیغات بازدیدی تلگرام

قابلیت جالبی که در تلگرام وجود دارد این است که تعداد بازدید پست ها را نشان می دهد و همین امر به نقطه قوت تبلیغات بازدیدی در تلگرام تبدیل شده است.

در تبلیغ کانال تلگرام با روش تبلیغات بازدیدی، شما باتوجه به نیازتان و البته امکانات مالی‌تان، تعداد بازدید را برای تبلیغ کننده مشخص می کنید و محتوای تبلیغی خودتان را که ممکن است متن یا ویدئو و یا عکس باشد برای قرار گرفتن در کانال ارسال می کنید. زمانی که تبلیغ شما، به بازدید موردنظرتان رسید، ادمین کانال تبلیغ شما را حذف می کند.

در این روش علاوه بر اینکه بودجه شما هدفمند است، شما می توانید تعداد بازدید را خودتان چک کنید و با توجه به بازید، بازخورد تبلیغات خودتان را مشاهده کنید.

تبلیغات کلیکی تلگرام

روش تبلیغ کانال تلگرام با تبلیغات کلیکی را می توان یکی از تبلیغات هدفمند و اقتصادی دانست. در این روش هزینه تبلیغات شما در تلگرام بر حسب تعداد کلیک و وردی که از کانال میزبان وارد کانال شما شده است، هزینه می پردازید.

برای آن که بدانید چند ورودی از کانال میزبان دارید، نیاز به نرم افزارهای خاصی دارید که یکی از عواملی است که کار را برایتان سخت می کند.

نکته ای که شما باید مورد تبلیغات کلیکی بدانید، این است که ممکن است کانال میزبان، از کلیک های فیک استفاده کرده باشد! به همین خاطر توصیه ما در تیم شویراد به شما این است که اگر هدف شما از تبلیغات تلگرامی معرفی محصولات یا خدمات یا حتی وبسایتتان است، این روش مناسب شما است اما اگر می خواهید اعضای کانالتان افزایش پیدا کند، این روش را به شما توصیه نمی کنیم.

تبلیغاتی ساعتی تلگرام

پر طرفدارترین روش تبلیغ کانال تلگرام، تبلیغات ساعتی است. در این روش شما بابت میزان زمانی که کانال میزبان، تبلیغ شما را گذاشته است، هزینه می پردازید. بسیاری از کانال ها تبلیغات شما را به صورت ۱۲ و ۲۴ ساعته، منتشر می کنند اما در بسیاری از کانال ها، که اعضای بیشتری دارند، تبلیغات ۴،۶،۸ ساعته نیز وجود دارند و شما باید دقت داشته باشید که تبلیغ شما در ساعت های پر بازدید در کانال قرار بگیرد.

خرید اعضا تلگرام

یکی از متداول ترین روش های افزایش اعضای کانال تلگرامی، خرید ممبر است، هر چند نمی توان نام این روش را تبلیغات گذاشت!

خرید عضو برای کانال چند روش دارد که ما در زیر به شما می گوییم:

روش پاپ آپ: این روش هرچند برای بسیاری از افراد اعصاب خرد کن است، اما بازده خوبی دارد. در این روش با استفاده از اپلیکیشن هایی که در گوشی افراد نصب شده است، به صورت خودکار وارد تلگرام می شود و از افراد خواسته می شود، وارد کانال تلگرامی شما شوند.

روش اد اجباری (توفیق اجباری): احتمالا تا به اکنون تجربه این را داشته اید که بدون این که بخواهید به عضویت کانال های مختلف در آمده اید، این روش اد اجباری است که عضو کانال های تلگرامی می شوید.

روش عضو فیک: در این روش شما تعداد اعضای کانالتان بالا می رود، اما نه با افراد واقعی، بلکه اکانت های فیک! در این روش گاهی بازدید نیز افزایش پیدا می کند.

توصیه ما در تیم شویراد به شما این است که از روش افزایش ممبر استفاده نکنید، زیرا شما نیاز به اعداد بالای کانال ندارید، بلکه نیاز به اعضای واقعی دارید و سعی کنید کیفیت را فدای کمیت نکنید.

تا اینجا با انواع تبلیغات کانال تلگرام آشنا شدید، و احتمالا روش تبلیغ کانال تلگرام خودتان را انتخاب کردید اما اینکه چگونه این تبلیغ را انجام دهید تا مخاطب به تبلیغ شما توجه نشان دهد، بسیار مهم است.

تعرفه تبلیغات در تلگرام

ما به شما می گوییم که متن تبلیغ کانال تلگرام شما چگونه باشد تا مخاطب نسبت به تبلیغ شما، واکنش مثبت نشان دهد. پس ادامه مطلب را از دست ندهید.

متن تبلیغ کانال تلگرام

متخصصین حوزه تبلیغات بر این باور هستند که عنوان تبلیغاتی جذاب فاکتور مهمی در موفقیت فروش یک محصول یا خدمات است؛ حتی آمار و ارقام نیز به ما می گویند که بیش از ۹۰ درصد افراد، تنها عنوان ها را می خوانند و اگر عنوان جذاب باشد، موضوع شما را پیگیری می کنند. پس برای نوشتن متن تبلیغ کانال تلگرامی‌تان دقت زیادی به خرج دهید و از توصیه های متخصصین ما در شویراد برای نوشتن یک عنوان و متن جذاب استفاده کنید.

  • عنوان شما باید یک دغدغه برای مخاطب باشد.
  • مخاطب را وادار کنید از زاویه دید شما به موضوع نگاه کند.
  • توانمندی و جایگاه خودتان را در عنوان حفظ کنید.
  • و…

تبلیغات تلگرام را جدی بگیرید

ما شما را در این مطلب با تبلیغات تلگرامی آشنا کردیم و آنـچه برای داشتن یک تبلیغ هدفمند نیاز است، در اختیار شما قرار دادیم. به کارگیری نکاتی که به شما گفتیم، بازده تبلیغات تلگرامی را افزایش می دهد اما فراموش نکنید که تبلیغات یک امر تخصصی است و نیازمند دانش و تجربه در این زمینه است و بهتر است برای آن که تبلیغات سودمندی داشته باشید و زمان و هزینه شما در این زمینه تلف نشود، قبل از اقدام برای تبلیغات با مشاورین حوزه دیجیتال مارکتینگ مشاوره کنید.

مشاورین ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ شویراد، در کنار شما هستند تا پربازده ترین تبلیغات تلگرامی را با توجه به نیاز، اهداف و امکاناتتان تجربه کنید.

 

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها