قیمت روز کرکره برقی را از کجا بگیریم؟

امروزه با توجه به گسترش فضای اینترنت و سهولت در دسترسی به این فصاها برای همگان، خرید انواع محصولات برای کاربران بسیار ساده‌تر شده است. امکان جستجو و تحقیق در مورد کیفیت و ویژگی‌های هر کالایی و یا بررسی انواع برندهای کالای مورد نظر و از همه مهم‌تر مقایسه قیمت‌های مختلف یک کالا امکاناتی‌ است که فضای اینترنت از جمله سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی در اختیار کاربران قرار داده‌اند.

با این وصف در این نوشتار تلاش خواهیم کرد بهترین شیوه‌ها برای به دست آوردن قیمت به‌روز شده انواع کرکره اتوماتیک را شرح بدهیم. اما پیش از آن نیاز است که نکته بسیار مهمی را یاداوری نماییم. لطفا صبورانه ادامه این مقاله را مطالعه نمایید.

چگونه قیمت کرکره برقی را محاسبه کنیم؟

به نظر می‌رسد گفتن این نکته بسیار الزامی است که پیش از اقدام به خرید و حتی بررسی قیمت‌های گوناگون انواع کرکره برقی در سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی بهتر است بدانیم راهکار ساده وجود دارد تا یک کاربر قیمت تقریبی و معقول یک کرکره برقی مناسب با خواسته‌اش را محاسبه نماید.

برای این منظور باید به بررسی چند عامل بپردازیم. همان‌طور که می‌دانید یک‌ کرکره برقی از اجزای مختلفی تشکیل شده است، بنابراین اگر بتوانیم به تفکیک چند قطعه مهم و اساسی از کرکره برقی را با توجه به مختصات خواسته‌مان بررسی نماییم به راحتی می‌توانیم قیمت تقریبی کرکره برقی را به‌دست بیاوریم. اولین قطعه‌ای که باید انتخاب نماییم موتور کرکره برقی است. ما می‌دانیم که موتور کرکره برقی اصولا دو نوع مشهور و پرفروش دارد. نوع اول موتور ساید است که یک موتور قوی با عملکردی قدرتمند است و به طور معمول برای مکان‌های پر تردد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نوع دوم نیز موتور توبلار نام دارد که موتوری است با وزن سبک‌تر و به تناسب برای مکان‌هایی با تردد کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این وصف در گام نخست محاسبه قیمت یک کرکره برقی بهتر است بسته به شرایط پیش رو و خواست و سلیقه‌مان انتخاب کنیم که کرکره برقی ما قرار است چه موتوری داشته باشد.

موتور ساید یا موتور توبلار؟ این انتخاب در تعیین قیمت دستگاه مدنظر ما بسیار اثر گذار خواهد بود. اما دومین قطعه‌ای که باید در این مسیر به بررسی و سپس انتخاب آن بپردازیم تیغه کرکره برقی است. تیغه کرکره برقی نیز انواعی دارد و ما باید در این زمینه نیز با توجه به مختصات مکان مورد نظر و البته موتوری که انتخاب کرده‌ایم تیغه الومینیومی، گالوانیزه و یا فولادی خود را انتخاب نماییم و سپس به بررسی قیمت آن نیز همت گماریم.

در این صورت دو گام اساسی در مسیر رسیدن به محاسبه قیمت تقریبی یک کرکره برقی برداشته‌ایم. بدیهی است که انتخاب برند و میزان گارانتی نیز فاکتورهای دیگری هستند که در قیمت نهایی کرکره برقی اثرگذار خواهند بود. در آخر باید توضیح بدهیم که فرآیند نصب و هزینه‌های کارشناسی آن نیز بخشی از قیمت تمام شده کرکره برقی هستند و بنابراین دقت در انتخاب بهترین شرکت‌های خدمات دهنده و دارای کارشناسان مجرب در خرید ما اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد. در ادامه به بررسی جزیی‌تر محاسبه به روز قیمت کرکره برقی خواهیم پرداخت.

محاسبه تفکیک شده قیمت‌ها

اگر از نوسانات قیمت کالاها در بازار چشم‌پوشی کنیم، با توجه به راهکارهایی که در ادامه مطرح خواهیم نمود به راحتی می‌توانید قیمت به روز کرکره برقی را در هنگام خرید خود محاسبه نمایید. اما برای اطمینان خاطر از این‌که عدد دقیق‌تر قیمت‌ها چیست، بهتر است با کارشناسان فروش هر شرکت تماس حاصل نمایید.

به نمودار و راهکارهای زیر توجه کنید:

قیمت تمام شده کرکره برابر است با هزینه تیغه کرکره برقی + هزینه موتور کرکره برقی + هزینه شفت + هزینه نصب و آهنکشی + هزینه آهن + کرایه حمل تا پروژه

هزینه نهایی تیغه کرکره برقی برابر است با هزینه روز تیغه کرکره برقی x مساحت دهنه

قیمت روز تیغه برابر است با وزن تیغه در هر متر مربع و قیمت روز انواع تیغه و کیفیت آلیاژ در هر نوع تیغه

مساحت دهنه برابر است با عرض دهنه x ( ارتفاع + ۳۰ سانتی متر )

قیمت موتور کرکره برقی برابر است با وزن تیغه در مساحت کل و نوع موتور کرکره برقی

قیمت نوع موتور کرکره برقی برابر است با مدل کلی موتور و نوع ولتاژ و جنس سیم پیچ و اندازه روتر و نوع گیربکس

قیمت شفت برابر است با نوع لوله ( ۸ یا ۱۱ ) و ( قیمت روز لوله در هر متر طول x عرض دهنه )

قیمت نصب و آهن کشی برابر است با اندازه دهنه x قیمت و نصب انواع مختلف تیغه در هر متر مربع

هزینه آهن کشی برابر است با قیمت روز آهن و قوطی آهنی یا دیگر متعلقات.

قیمت نهایی کرکره برقی

به‌طور کلی باید گفت درب‌های اتوماتیک یا همان کرکره برقی در تمام انواع به دلیل امنیت بالا، هزینه‌های تعمیرات اندک، نصب آسان و عملکرد آسان مقرون به صرفه هستند. اما در نهایت این مصرف‌کننده است که از میان انواع مختلف این محصول بهترین و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب خواهد کرد. با این وصف باید گفت که انواع کرکره برقی ساخت شرکت‌های داخلی در عین‌حال که از کیفیت مطلوبی برخوردارند با قیمت پایین‌تری عرضه می‌شوند و در مقابل انواع کرکره برقی شرکت‌‌های خارجی که وارداتی هستند در مقایسه با نمونه‌های داخلی گران‌ترند.

امروزه با توجه به افزایش استفاده از درب‌های اتوماتیک انواع ساختمان‌ها و به تبع آن گسترش شرکت‌های سازنده این نوع کرکره‌های برقی فرآیند خرید برای مصرف‌کننده با کمی پیچیدگی همراه شده است. در این مقاله تلاش کردیم راه انتخاب و تعیین قیمت به روز بهترین کرکره برقی را برای کاربران هموار نماییم. با مطالعه این مقاله کوتاه می‌توانید خودتان قیمت به روز یک کرکره برقی را به طور تقریبی به دست آورید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها