اقامت کانادا

در سال های اخیر بسیاری از افراد به روش های مختلف در حال مهاجرت به کشور کانادا هستند. موسسه مهاجرتی تیدی پارس یکی از موسسات معتبر در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت بوده و افرادی که قصد مهاجرت دارند با مراجعه به این موسسه می توانند با بهترین روش به کشور کانادا مراجعه کنند.

اقامت کانادا از طریق خرید ملک

مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک و اخذ پاسپورت یکی از بهترین روش ها برای افرادی است که قصد سرمایه گذاری در کشور کانادا را دارند. افراد متقاضی می توانند از طریق خرید ملک در کانادا در این کشور سرمایه گذاری کرده و اقامت این کشور را دریافت کنند. متقاضیان این امکان را دارند که از طریق خرید ملک در کانادا قسمتی از دارایی خود را در این کشور سرمایه گذاری کرده و سپس اقامت بگیرند. خرید ملک در کشور کانادا، با مزیت های زیادی برای افراد همراه است و در حقیقت افراد متقاضی از طریق اخذ اقامت می توانند از تمام حقوق و مزایای شهروندی کشور کانادا استفاده کنند. یکی از نکات مهم و قابل توجه که در مورد خرید ملک در کانادا وجود دارد این است که افراد متقاضی فقط از خرید ملک نمی توانند اقامت دائم این کشور را دریافت کنند.

افرادی که قصد خرید ملک در کشور کانادا را دارند، باید در ابتدا مبلغی به عنوان پیش پرداخت برای خرید خانه بپردازند که این مبلغ در حدود ۳۵ درصد از کل هزینه ملک می باشد. افراد متقاضی به غیر از هزینه خانه باید هزینه های دیگری نیز برای بیمه خانه، هزینه های حقوقی برای عقد قرارداد، هزینه مالیات و هزینه هایی برای ارزیابی بانک پرداخت کنند. معمولاً فرآیند خرید ملک در کانادا در حدود ۲ تا ۳ ماه به طول می انجامد و در صورتی که کسی در این خانه در حال زندگی کردن نباشد، متقاضی می تواند در مدت کوتاه تری مثلاً در عرض ۱ ماه خانه مورد نظر را خریداری کرده و مراحل قانونی آن را انجام دهد.

اقامت کانادا

اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری

اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری یکی از روش های متداول برای مهاجرت به این کشور است. افرادی که از تمکن مالی خوبی برخوردارند، می توانند از این طریق اقامت این کشور را دریافت کنند. در حقیقت اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری و اخذ پاسپورت، بهترین روش برای افراد سرمایه گذار محسوب می شود زیرا دولت کانادا بعد از مدتی به کل اعضای خانواده این افراد اقامت خواهد داد.

 اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری، برای افرادی که سن آنها بالای ۳۵ سال است و مدرک آیلتس یا مدرک زبان فرانسه ندارند، بهترین گزینه است. افرادی که از طریق سرمایه گذاری اقامت کانادا را دریافت می کنند، باید از لحاظ مالی شرایط خوبی داشته باشند و همچنین قادر به سرمایه گذاری مبلغی که از طرف دولت کانادا تعیین شده باشند. این افراد باید مبلغ ۳۵۰ هزار دلار در بانک های کشور کانادا سرمایه گذاری نمایند  و علاوه بر این باید در این کشور اشتغال زایی کنند.

متقاضیان باید در ابتدا مدارک مورد نیاز جهت اخذ اقامت را، برای اداره مهاجرت کانادا ارسال کنند. با توجه به این که برای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری محدوده سنی وجود ندارد، متقاضیان درهر سنی که باشند، این امکان را دارند که از طریق سرمایه گذاری اقامت کشور کانادا را اخذ کنند. در این روش از مهاجرت، افراد متقاضی با داشتن سابقه کاری در یک شرکت معتبر و همچنین با اثبات این که می توانند بعد از مهاجرت به کشور کانادا یک کسب و کار جدید ایجاد کنند، اقامت کشور کانادا را دریافت می کنند. افراد متقاضی  برای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری، باید سوابق شغلی خود را برای تکمیل پرونده ارائه دهند. این کار بسیار ضروری است و همچنین در روند پروسه مهاجرت تاثیری مثبت دارد.

اقامت کانادا از طریق ویزای استارت آپ

یکی دیگر از روش های اخذ اقامت کانادا، دریافت اقامت کانادا از طریق ویزای استارت آپ می باشد. اقامت کانادا از طریق ویزای استارت آپ ویژه افراد کارآفرینی است که به خاطر راه اندازی یک کسب و کار، اقامت این کشور را می گیرند. افرادی که یک ایده خوب و جدید در مورد کسب و کار داشته باشند، می توانند از طریق ویزای استارت آپ، اقامت کانادا را بگیرند. این افراد در صورتی که یک ایده کاری خوب و جدید داشته باشند و همچنین در صورت همکاری با یکی از سازمان هایی که اداره مهاجرت معرفی کرده، امکان دریافت ویزای استارت آپ را خواهند داشت. سازمان مورد نظر برای طرح کاری این افراد سرمایه گذاری می کند و در صورتی که طرح آنها پذیرفته شود، اقامت کانادا را دریافت می کنند. متقاضیان از طریق دریافت ویزای استارت آپ کانادا می توانند برای خود و اعضای خانواده اقامت دائم کانادا را دریافت کنند. افراد کارآفرین نمی توانند به طور شخصی در کشور کانادا، سرمایه گذاری کنند و فقط در صورت درخواست سازمان مورد نظر می توانند این کار را انجام دهند.

در حقیقت می توان گفت ویزای استارت آپ کانادا متعلق به افرادی است که طرح تجاری آنها مورد تایید و حمایت سازمان های معرفی شده قرار گرفته باشد. اگر افراد متقاضی به زبان های انگلیسی و فرانسه تسلط داشته باشند، شانس آنها برای موفقیت در کسب و کار و دریافت ویزای استارت آپ بیشتر می شود.

به طور کلی ویزای استارت آپ کانادا به افراد کار آفرینی تعلق می گیرد که به قصد راه اندازی یک کسب و کار جدید به کانادا مهاجرت می کنند. کاری که افراد متقاضی قصد دارند استارت آن را در کشور کانادا بزنند، باید ایده ایی جدید و منحصر به فرد باشد و علاوه بر این در مقیاس جهانی مورد قبول باشد. یکی از مهمترین شرایط برای دریافت ویزای استارت آپ این است که افراد متقاضی باید برای افراد بومی کشور کانادا شغلی ایجاد کنند. کشور کانادا به خاطر شرایط مناسبی که دارد، یکی از بهترین کشورها برای راه اندازی کسب و کارهای جدید محسوب می شود و از آن جایی که مالیات دریافتی در این کشور بسیار پایین است، همه افراد می توانند آن را پرداخت کنند. یکی از مهمترین مزیت های استارت آپ و شروع یک کار جدید در کشور کانادا این است که افراد می توانند با کمترین سرمایه ممکن یک کسب و کار جدید را در این کشور راه اندازی کنند.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها