لوازم یدکی تیکوما

فروشگاه لوازم یدکی تیکوما عرضه کننده انواع لوازم یدکی خودروهای مختلف از جمله خودروی جیلی و لیفان ایکس ۶۰ می باشد.

خودروی لیفان ایکس ۶۰

خودروی لیفان ایکس ۶۰، سومین خودروی تولیدی کمپانی کرمان خودرو بعد از لیفان  ایکس ۵۰ و لیفان ۸۲۰ می باشد. این خودرو نخستین بار با گیربکس دستی، به بازار خودروی کشور ایران وارد شد ولی بعد از گذشت چند سال و در سال ۲۰۱۵ با گیربکس اتومات نیز در بازار خودرو موجود بود. طراحی نمای داخلی این خودرو تا حدی شبیه به تویوتا RAV4 است. یکی از مهمترین آپشن های مثبت این خودرو، فضای راحتی است که این خودرو برای سرنشینان دارد. صندلی های عقب لیفان ایکس ۶۰ به راحتی باز و بسته می شوند و می توان وسایلی مثل دوچرخه را در قسمت عقب این خودرو جای داد.

خرید چراغ جلوی خودرو لیفان

 نمای جلویی خودروی لیفان ایکس ۶۰ بسیار جذاب بوده و علاوه بر این، این خودرو به خاطر داشتن خطوط و حجم های مناسب و مدرن، نمای بسیار زیبایی دارد. چراغ جلو و همچنین نمای عقبی این خودرو نیز از طراحی بسیار زیبایی برخوردار است. موتور لیفان ایکس ۶۰، دارای ۴ سیلندر است و علاوه بر این ۱۶ سوپاپ با قدرت پاشش چند نقطه ایی دارد. حجم موتور لیفان ایکس ۶۰ ۱۷۹۴ سی سی بوده و بیشترین توان خروجی این خودرو در حدود ۱۳۱ اسب بخار است. بیشترین سرعت لیفان ایکس ۶۰ در حدود ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت بوده و میزان شتاب صفر تا صد آن، ۱۲ می باشد. ظرفیت باک این خودرو ۵۵ لیتر و میزان بنزین مصرفی آن ۸.۲ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است. ترمزهای جلوی این خودرو دیسکی و دوجداره بوده و علاوه بر این قادر به تهویه و خنک کردن هوا هستند. ترمزهای عقب این خودرو نیز از نوع دیسکی بوده و مجهز به سیستم ABS می باشد. این خودرو به خاطر داشتن چنین امکاناتی ایمنی بسیار بالایی دارد.

قیمت چراغ خطر عقب ماشین لیفان

 سایر امکانات ایمنی این خودرو مواردی مانند کیسه هوای راننده و سرنشین، سیستم ضد سرقت، قفل مرکزی ریموت دار، سانروف برقی، روکش صندلی چرمی و سنسور دنده عقب آن هستند. خودروی لیفان ایکس ۶۰ علاوه بر داشتن همه این امکانات، به سیستم هشدار دهنده باز بودن درها نیز مجهز می باشد. این خودرو همچنین دارای سیستم هشدار دهنده ایی برای میزان لنت ترمز بوده و سیستم فرمان و کمک های جلو و عقب آن هیدرولیک هستند. سپرهای این خودرو سایز بسیار بزرگی دارند و در صورت رخ دادن تصادف، می توانند به خوبی از خودرو محافظت کنند. سپر این خود رو مجهز به صفحه ایی فلزی است و در صورت ورود و خروج از شیب های تند، از برخورد سپر با سطوح جلوگیری می کند.

لوازم یدکی تیکوما

لوازم یدکی لیفان ایکس ۶۰

چراغ جلوی این خودرو از لوازم یدکی پرفروش این خودرو است. جنس بدنه این چراغ از پلاستیک فشرده درجه یک بوده و یک پوشش حفاظتی مقاوم دارد که مانع از نفوذ آب به آن می شود. چراع عقب لیفان ایکس ۶۰ که به چراغ خطر نیز معروف است، از دیگر لوازم یدکی پرفروش این خودرو است. چراغ عقب این خودرو از بخش های مختلفی تشکیل شده است. یکی از این چراغ ها، چراغ ترمز است که از چراغ های هشدار دهنده بوده و برای اعلام خطر طراحی شده است. این چراغ به راننده های پشت سر اعلام می کند، که خودروی شما قصد توقف دارد. چراغ های دنده عقب برای روشن نمودن فضای عقب خودرو طرحی شده اند و حرکت خودرو به سمت عقب را به سایر راننده ها اعلام می کند.  آیینه بغل خودروی لیفان ایکس ۶۰ یکی دیگر از لوازم یدکی این خودرو است. این آیینه برقی بوده و از وضوح و شفافیت بسیار بالایی برخوردار است. آیینه بغل این خودرو مجهز به سیستم گرم کننده است و از گرفتن بخار روی آیینه این خودرو جلوگیری می کند. همچنین اگر شما سوئیچ ماشین خود را گم کرده اید می توانید با یک کلیدسازی تماس بگیرید.

خودروی جیلی

شرکت خودرو سازی جیلی، یکی از معروف ترین برندهای خودرو سازی بوده و در بازار جهانی خودرو طرفداران زیادی دارد. برند جیلی از سال ۱۹۹۷ میلادی و در شهر پکن به صنعت خودرو سازی چـین راه پیدا کرد. این کمپانی خودرو سازی، به وسیله فردی به نام لی شوفو راه اندازی شد. این کمپانی در ابتدای فعالیت خود، در سال ۱۹۹۸ به تولید ون های مشغول بود ولی بعد از گذشت یک سال موفق به دریافت مجوز برای تولید سایر خودروها نیز شد. در حال حاضر خودروی جیلی در مدل های مختلفی  در حال طراحی و تولید است و یکی از انواع این خودرو مدل Geely Binyue می باشد. این مدل از خودروی جیلی شاسی بلند بوده و از سال ۲۰۱۸ در حال تولید است. این خودرو در بازار جهانی بسیار معروف و پرطرفدار است و به نام Coolari در بین افراد شناخته می شود. از دیگر خودروهای این کمپانی جیلی جیاجی است و در حقیقت عنوان اولین MPV این کمپانی محسوب می شود. خودروی جیاجی در سال ۲۰۱۷ میلادی در نمایشگاه خودرو شانگهای رونمایی شد و سپس بعد از گذشت دو سال این خودرو وارد بازار خودرو شد. خودروی جیلی آیکون نیز یکی دیگر از خودروهای این کمپانی بوده و به وسیله یکی از ماهرترین طراحان این کمپانی در سال ۲۰۱۸ رونمایی شده است.

لوازم یدکی جیلی

چراغ جلوی خودروی جیلی یکی از لوازم یدکی پرفروش این خودرو است. این چراغ دارای طراحی زیبا و منحصر به فردی بوده و از آخرین تکنولوژی در طراحی آن استفاده شده است. این چراغ دارای قابلیت تنظیم ارتفاع نور جلوی راننده است و به صورت اتومات روشن و خاموش می شود. به طور کلی می توان گفت چراغ جلوی خودوری جیلی با توجه به طراحی زیبا و منحصر به فردش، فروش بسیار بالایی در بازار دارد. آیینه بغل خودروی جیلی یکی دیگر از لوازم یدکی پرفروش این خودرو محسوب می شود. آیینه بغل این خودرو یک راهنما و همچنین یک موتور برای تنظیم آیینه دارد. این آیینه در زمان باز و بسته شدن درهای خودرو، از طریق ریموتی که دارد،  باز و بسته می شود. آیینه بغل خودروی جیلی تا شو است و در صورت عبور از معابر باریک یا درب پارکینگ، می توان به راحتی آیینه های این خودرو را جمع کرد و سپس دوباره به حالت اولیه خود بر گرداند.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها