فروش تجهیزات استخر و سونا

فروشگاه پایا گسترش خورشید تابان فروشنده انواع مختلف تجهیزات استخری از جمله فیلتر شنی، پمپ استخری، پمپ جکوزی و بسیاری از تجهیزات دیگر می باشد.

تجهیزات استخری

تجهیزاتی که برای تمیز نگه داشتن و نگهداری از استخرها، جکوزی ها و سونا به کار برده می شوند، تجهیزات استخری نامیده می شوند. برای خرید تجهیزات استخر به صفحه تجهیزات استخر و سونا سر بزنید. این تجهیزات یکی از مهمترین ابزارها برای راه اندازی استخرها هستند و بدون استفاده از آنها راه اندازی و تاسیس یک استخر امکان پذیر نمی باشد. به طور کلی می توان گفت تجهیزاتی که برای ساخت یک استخر مورد استفاده قرار می گیرند، با توجه به عمق و کاربرد استخرها کاملاً متفاوت هستند. تجهیزات استخری برای ساخت انواع استخر و جکوزی استفاده می شوند و این تجهیزات در دو نوع تجهیزات اصلی و جانبی موجود می باشند. تجهیزات اصلی استخری از تجهیزات اصلی و ضروری برای ساخت استخرها بوده و در ساخت استخر حتماً باید از این تجهیزات استفاده شود. در حقیقت بدون استفاده از تجهیزات اصلی، ساخت استخر غیر ممکن است.  در حالی که تجهیزات جانبی استخر با توجه به کارکرد استخر انتخاب می شوند و استفاده از آنها فقط جنبه تزئینی دارد. در حقیقت ابزارهای جانبی استخر جزء ابزارهای لوکس بوده و استفاده از آنها در استخر و جکوزی واجب نیست.

فروش تجهیزات استخر و سونا

فیلتر شنی

فیلتر شنی یکی از مهمترین تجهیزات استخری بوده و برای تصفیه آب استخر مورد استفاده قرار می گیرد. فیلتر شنی با تمیز کردن آب استخر، ذرات موجود در آب از جمله گل و لای، مواد آلی، باکتری ها و پلانگتون ها را از بین می برد. فیلتر های شنی معمولاً به شکل استوانه ایی طراحی و تولید می شوند. ستون های این فیلترهای شنی با شن آنتراسیت پر شده و سپس درون استخر قرار می گیرند. برای جلوگیری از گرفتگی لوله های این فیلتر، در ابتدا یک لایه  شن  درشت بر روی نازل فیلتر ریخته می شود و سپس یک لایه شن ریز نیز روی لایه های درشت قرار می گیرد. با توجه به این که آب از بین ذرات شنی عبور می کند، مواد موجود در آب در فیلتر شنی گیر کرده و در نتیجه آب بدون مواد معلق در فیلتر شنی جمع می شود. در بعضی مواقع، جمع شدن مواد معلق موجود آب در داخل فیلتر شنی، موجب کاهش فشار آب می شود که در این صورت صافی باید تمیز شود. فیلتر های شنی در موارد زیادی از جمله برای تصفیه آب استخر ها، آب های سطحی چاه ها و رودخانه ها، فیلتراسیون فاضلاب های انسانی و صنعتی و همچنین تصفیه مصارف خانگی و صنعتی به کار برده می شوند. برای آگاهی از قیمت فیلتر شنی استخر با شرکت پایا گسترش تماس بگیرید.

از آن جایی که سطح استخر ها باز است و اگر آب استخر به طور مرتب تصفیه یا تعویض نشود، آب استخر به خاطر مواد خارجی از جمله گرد و خاک و میکروب ها آلوده شده و موجب به وجود آمدن بیماری های پوستی و غیره می شود. به این ترتیب کلیه استخرهای عمومی به خاطر وجود این مواد خارجی و همچنین میکروب های موجود در آب، باید از فیلتر شنی استفاده کنند.

روش های مختلفی برای تمیز کردن فیلترهای شنی وجود دارد و یکی از روش ها برای تمیز کردن فیلتر این است که باید ده سانتی متر از لایه بالایی فیلتر را به طور کامل تعویض کرد. روش دیگری که برای تمیز کردن فیلتر شنی وجود دارد، شستشوی فیلتر شنی به صورت معکوس است. برای شستشوی معکوس فیلتر شنی، باید ابتدا شیر آب ورودی را بست و سپس شیر شستشوی معکوس را باز کرد. چون جریان آب به طور معکوس از پایین به سمت بالا حرکت می کند، تمام ذرات از جمله ذرات گل و لای که به فیلتر شنی چسبیده اند، به طورکامل از فیلتر شنی جدا شده و بنابراین فیلتر به طور کامل تمیز می شود. با استفاده از  فیلتر های شنی در استخر، آب استخر و جکوزی همیشه تمیز می ماند و علاوه بر این در مصرف انرژی و آب صرفه جویی می شود.

پمپ تصفیه استخری

پمپ تصفیه استخر یکی از تجهیزات اصلی استخر بوده و استفاده از آن در تمام استخرها ضروری است. پمپ تصفیه آب استخر از طریق چرخش در آب استخر، موجب تمیز شدن آب استخر شده و از راکد ماندن آب جلوگیری می کند. پمپ تصفیه ایمکس از مهمترین تجهیزات استخری بوده و موجب به حرکت در آوردن آب می شود. پمپ تصفیه استخر با استفاده از اسکیمر و آبکش، آب استخر را بیرون کشیده و سپس آن را وارد فیلتر می کند. آب استخر بعد از فیلتر شدن تمیز شده و سپس به درون استخر پمپاژ می شود.

پمپ تصفیه استخر پایا گسترش در دو نوع تک فاز و سه فاز و برای مصارف صنعتی و خانگی طراحی و تولید می شود. بدنه پمپ تصفیه استخر در مقایسه با سایر پمپ ها، محکم تر است. به طور کلی می توان گفت جنس بدنه این پمپ ها پلیمری است وبه همین دلیل در مقابل آشغال، اسید و کلر مقاومت زیادی دارد. جنس مرغوب بدنه این پمپ ها از خوردگی و آسیب رساندن به پمپ جلوگیری می کند. علاوه بر این پمپ تصفیه استخر مجهز به یک دستگاه موگیر بوده و این دستگاه که در دهانه موتور قرار گرفته از ورود ذرات ریز جلوگیری می کند. مهمترین مزیت پمپ های تصفیه استخر ، کم مصرف بودن و توان بسیار بالای آن می باشد.

پمپ جکوزی

جت پمپ جکوزی یکی از ملزومات مهم برای راه اندازی جکوزی است. جت پمپ با سرعت بالا، برای پمپاژ نمودن آب با فشار بالا به داخل جکوزی استفاده می شود. برای به چرخش درآوردن آب در حالت های عادی، پمپ جکوزی با سرعت پایین مورد استفاده قرار می گیرد.

در جکوزی ها دو سیستم برای گردش آب وجود دارد. یکی از این سیستم ها سیستم گردش آب و تصفیه آن است و سیستم دیگری جت پمپ جکوزی است که برای تامین فشار مورد نیاز نازل های ماساژور جکوزی استفاده می شود.

پمپ های جکوزی باید تا جایی که ممکن است نزدیک به کاسه جکوزی نصب شوند. علاوه بر این استفاده از پمپ دوم یا رززو در همه جکوزی ها ضروری است زیرا این پمپ موجب می شود هنگام تعمیر یکی دیگر از پمپ ها، گردش آب بدون وقفه توسط پمپ دیگر ادامه داشته باشد.

پمپیران

کمپانی پمپیران یکی از معروف ترین برندهای پمپ آب بوده و از سال ۱۳۵۴ مشغول به فعالیت است. کمپانی پمپیران تولید کننده محصولات مختلف صنعتی از جمله بوستر پمپ پمپیران است. بوستر پمپ پمپیران شامل بوستر پمپ های آبرسانی، آتشنشانی و آبیاری می باشد و در دو مدل تک فاز و سه فاز برای مصارف خانگی و صنعتی تولید می شود. برای ساخت شاسی پمپیران با شرکت پایا گسترش تماس بگیرید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها