تولید و پخش سینی کابل گالوانیزه استاندارد

از جمله تجهیزاتی که امروز به وفور در پروژه های ساختمانی و بین صنعتگران به وفور مورد استفاده قرار می گیرد، سینی کابل گالوانیزه است. در ادامه گروه تولیدی کرمان نیرو قرار است این تجهیز را به طور مختصر به شما معرفی کند.

سینی کابل گالوانیزه

معرفی مجموعه کرمان نیرو، تولید کننده انواع سینی کابل

گروه صنعتی کرمان نیرو ( https://kerman-niroo.ir/ ) واقع در لاله زار تهران؛ از اواخر سال ۹۱ تاسیس گردید که محور اصلی فعالیت آن تولید سینی کابل و لوله های فولادی برق است. از دیگر فعالیت های این گروه صنعتی میتوان به پخش انواع جعبه های تقسیم و کلیدها و کلیه اتصالات و کف خواب و قوطی های کلید اشاره نمود.

شرکت های پارسی فیدار پایدار و کارمانیا و ساترآپ، برج سازان رامتین و پروژه در سایت های مختلف پتروشیمی (عسلویه)، شرکت پالایش نفت بندرعباس از جمله شرکت هایی هستند که از اقصی نقاط ایران در طول سال های گذشته افتخار همکاری با آنها را داشته اند.

آشنایی با سینی کابل و قابلیت های آن

سینی کابل؛ تجهیزی است که بیشترین کاربرد را دارد و به عنوان اِلِمان مهم و اصلی در برق کشی ساختمان ها از آن بهره میبرند. در واقع برای نگهداری و هدایت کابل های الکتریکی و برای پشتیبانی از انواع متدهای سیم کشی از آن استفاده می شود. موارد کاربردی آن شامل خطوط برق ولتاژ بالا، کابل های توزیع برق، سیم کشی سیستم های کنترلی حساس، سیم کشی تجهیزات ارتباطی و مخابراتی و کابل های فیبر نوری است.

سینی کابل گالوانیزه؛ یکی از انواع سینی کابل است که چون از طریق آبکاری گرم تولید می شوند، ضد زنگ بوده و برای محیط های مرطوب و اسیدی و روباز گزینه مناسبی هستند. همچنین به دلیل مزایایی نظیر مقاومت در برابر رطوبت، گرد و خاک، سایش و نور خورشید نه تنها به سیم ها و کابل های مورد استفاده در صنایع گوناگون ساختمانی و صنعتی، آسیبی وارد نمی شود، بلکه باعث افزایش طول عمر سینی کابل نیز شده و نیاز به تعمیر و یا تعویض کمتر احساس می شود. از همین رو هزینه های نگهداری از سینی برق های گالوانیزه به طور قابل توجهی کاهش پیدا می کند.

تولید سینی کابل گالوانیزه

مشاهده دیگر محصولات کرمان نیرو : قیمت لوله فولادی

خرید سینی کابل گالوانیزه استاندارد از لاله زار تهران

از آنجا که امروزه به دلیل نوسانات ارز و بازار جهانی قیمت ها در هر ساعت در حال تغییر هستند بهتر است برای تهیه و سفارش محصول مورد نظر خود با تولید کنندگان و فروشندگان به صورت حضوری و یا تلفنی و آنلاین در ارتباط باشید. در همین راستا گروه تولیدی کرمان نیرو که در بالا با آن آشنا شُدید، سعی بر آن دارد تا تولیدات خود را با کمترین سود و تغییر قیمت با توجه به نوسانات موجود در بازار ارز و طلا به مشتریان گرامی ارائه دهد. و شما همراهان گرامی می توانید از طریق مشاوران این گروه تولیدی، سفارشات خود را به صورت حضوری و یا تلفنی و آنلاین انجام دهید.

دلایل محکم و مثبتی که باعث می شود تا شما این گروه تولیدی را در لیست خرید خود قرار دهید مواردی نظیر خط تولید حرفه ای با استفاده از دستگاه های پیشرفته و متخصصین مجرب، تنوع محصولات و تولید اقلام مختلف برق و تاسیسات ساختمان و مشتری مداری (مهترین اصل در چهارچوب کاری آنها) است. حرف آخر اینکه برای موفقیت و تسریع در پروژه های کاری همیشه به دنبال بهترین ها باشید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها