راهنمای سفر جذاب از آلانیا به کوش آداسی

خیلی ها که علاقه مند به سفر به ترکیه هستند مطمئنا در اولین گشت و گذار خودشان سفر به استانبول و آنتالیا را تجربه کرده اند و یقینا به دننبال این هستند تا به کشف مقاصد جدید بپردازند.

آلانیا و کوش آداسی، ۲ شهر ساحلی زیبا و دیدنی هستند که مخصوصا در ایام تابستان با حجم زیادی از گردشگران مواجه می شوند و حال در این بخش قصد داریم تا شما را در قالب یه راهنمای سفر با جزئیات سفر به این دو شهر زیبا آشنا کنیم.

راهنمای سفر به آلانیا

آلانیا علاوه بر سواحل درجه یک مانند ساحل کلئوپاترا برای مهمانان خود طیف وسیعی از جاذبه های گردشگری رستوران ها و مراکز خرید را آماده کرده است تا گردشگران آلانیا بتوانند اوقات خوشی را در شهر با تور آلانیا سپری کنند.

نمایی دیدنی از قلعه سرخ آلانیا
نمایی دیدنی از قلعه سرخ آلانیا

بهترین زمان سفر به آلانیا

بهترین زمان برای سفر به آلانیا از اواخر ماه آوریل تا اوسط ماه ژوئن (اواط خرداد ماه الی اواسط تیرماه) و اواسط ماه سپتامبر الی اواخر ماه اکتبر (اوایل مهر ماه الی اوایل آبان ماه) می باشد که آلانیا دارای آب و هوای مناسبی برای فعالیت های مختلف می باشد.

تور هوایی آلانیا

اگر دوست دارید با هواپیما به آلانیا بروید در نظر داشته باشید که سفر به آلانیا با پرواز مستقیم انجام نمی گیرد و بهترین و سریعترین حالت ممکن این است که با پرواز تهران آنتالیا ایرلاین ترکیش یا پگاسوس به این شهر بروید و سپس با طی نزدیک دو ساعت از مسیر خود به شهر جذاب آلانیا برسید.

تور زمینی آلانیا

اگر قصد دارید به صورت زمینی راهی آلانیا شوید می توانید در ابتدا وارد استانبول شوید و سپس با قطارهای سریع السیر از استانبول عازم شهر آلانیا شوید همچنین گزینه های دیگری نیز وجود دارد که مثثلا با اتوبوس یا قطار به وان بروید و از آن جا به آنکارا و سپس با قطار به آلانیا برسید.

راهنمای سفر به کوش آداسی

کوش آداسی، شهری ساحلی، در کرانه های دریای اژه که در ۹۰ کیلومتری جنوب ازمیر قرار دارد و اطراف آن مملو از بناهای تاریخی می باشد. این شهر یکی از ایده آل ترین و رویایی ترین مقصد در کشور ترکیه مخصوصا در فصل تابستان برای آن دسته از افراد است که به دنبال تجربه انواع تفریحات هستند می باشد و به همین دلیل تور کوش آداسی به یکی از تورهای پرطرفدار دنیا تبدیل شده است.

قایق سواری در دریای اژه کوش آداسی
قایق سواری در دریای اژه کوش آداسی

مزیت خرید تور کوش آداسی

  • سفر با تور کوش آداسی به جذابیت سفرتان می‌افزاید.
  • قیمت پکیج برای شما مقرون به صرفه‌تر است.
  • با خرید و یا رزرو تور کوش آداسی می توانید از تمامی خدمات بهره مند شوید
  • با خرید تور کوش آداسی در وقتتان صرفه جویی می شود.

هزینه حمل و نقل در کوش آداسی

 از جمله گزینه های حمل و نقل کوش آداسی تاکسی و اتوبوس هستند. استفاده از تاکسی در این شهر دارای قانون خاصی است؛ به طور مثال ورودی تاکسی آن برای هر نفر ۴ هزار لیر است و از ساعت ۱۲ ظهر تا ۶ عصر کرایه آن دو برابر محاسبه می‌شود.هزینه استفاده از اتوبوس نسبت به تاکسی در کوش آداسی قیمت مناسب تری دارد.

  • اتوبوس: هزینه استفاده از بلیط تک نفر حدود ۲ لیر است.
  • تاکسی: نرخ تاکسی ۴ لیر بوده و به ازای هر یک کیلومتر ۳/۵ لیر به آن افزوده می شود.

اقامت در کوش آداسی

از معروفترین هتل های کوش آداسی می توان به هتل افسوس پرنسس، هتل آلگوکلر آداکوله کوش آداسی و هتل فانتاسیا و هتل پاین بی کوش آداسی و هتل کورومار اشاره کرد. این اقامتگاه ها از هتل های لوکس کوش آداسی گرفته تا هتل های ارزان قیمت کوش آداسی در قالب ۳ ستاره، ۴ ستاره و ۵ ستاره باتوجه به امکاناتی که برای مسافران فراهم می کنند دارای قیمت های متفاوتی هستند.

در نظر داشته باشید باتوجه به اینکه بسیاری از تفریحات را می توان در هتل های لوکس کوش آداسی تجربه کرد به همین دلیل پیشنهاد میکنیم هم در کوش آداسی و هم در آلانیا به فکر رزرو هتل های لوکس و خوب باشید. همچنین اگر به دنبال تور ارزان کوش آداسی هستید می توانید از تورهای لحظه آخری کوش آداسی نیز استفاده نمایید.

نحوه سفر از آلانیا به کوش آداسی

برای سفر از آلانیا به کوش آداسی ۶ روش وجود دارد که می توانید یکی از آن ها را برگزینید:

  1. اتوبوس : ۱۰ ساعت و ربع
  2. اتوبوس و قطار: اتوبوس از آلانیا به دنیزلی و قطار از دنیزلی به سلجوق و در نهایت اتوبوس از سلجوق تا کوش آداسی : ۱۲ ساعت
  3. ماشین شخصی: ۷ ساعت
  4. هواپیما از قاضی پاشا تا ازمیر: از آلانیا تا فرودگاه قاضی پاشا آنتالیا با اتوبوس، از فرودگاه قاضی پاشا تا ازمیر با هواپیما و از فرودگاه ازمیر تا کوش آداسی به وسیله اتوبوس: ۸ ساعت
  5. اتوبوس به قونیه و پرواز به ازمیر: از آلانیا تا قونیه با اتوبوس، از قونیه تا ازمیر با هواپیما و از ازمیر تا کوش آداسی با اتوبوس: ۸ ساعت و نیم
  6. پرواز از قاضی پاشا تا بدروم و اتوبوس: از آلانیا تا فرودگاه قاضی پاشا آنتالیا با اتوبوس، از آنتالیا تا فرودگاه میلاس بدروم با هواپیما و از بدروم تا کوش آداسی به بوسیه اتوبوس: ۹ ساعت و ۵۰
فرودگاه ازمیر
فرودگاه ازمیر

با رزرو تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی ، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا،تور کوش آداسی، تور دبـی، تور مالزی، تور تایلند، تور چـین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس مسافرتی الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها