اجاره ویلا کیش، ارزان، پر از جذابیت و تفریح

کیش یک منطقه توریستی بسیار زیبا، مدرن و لوکس است که هر ساله مسافران زیادی را به سمت خود می داند. هر چقدر که گردشگران این شهر، رو به ازدیاد می گذارند، هتل ها و اقامت گاه های بیشتری نیز در آن ساخته می شوند. بازه قیمتی این فضاها و امکانات آنها بسیار متنوع بوده و می تواند هر گردشگری با هر بودجه و سلیقه را راضی کند. یکی از انواع اقامتگاه هایی که بسیار هم محبوب هستند، ویلاها هستند. گزینه های زیادی برای اجاره ویلا در کیش، وجود دارد که از آن جمله می توان اجاره ویلا استخردار در کیش را نام برد.

جاذبه های گردشگری کیش، جزیره هزار رنگ

معمولا اغلب ما سفرهای سه چهار روزه ای را به کیش تدارک می بینیم و در این بازه زمانی کوتاه نیز، یا به ساحل های جذاب و پر از تفریحات این جزیره می رویم و یا در مراکز خرید متنوع و مدرن آن، وقت خود را سپری می کنیم. با این حال دیدنی های کیش، خیلی فراتر از این حرف هاست، دیدنی هایی که هر کدام از آنها ارزش آن را دارند که در برنامه ریزی سفر خود برای آنها جایی باز کنیم. در این مقاله کوتاه، به طور مختصر، سه تا از دیدنی های متفاوت این جزیره مرجانی را به شما معرفی خواهیم کرد.

دلفیناریوم کیش

دلفین های مهربان و شاد و بازیگوش، همیشه مورد علاقه کودکان و صد البته بزرگ تر ها هستند. این پستانداران دریایی زیبا و باهوش، زمانی که تحت آموزش های تخصصی مربیان قرار بگیرند، نمایش های جذاب، بامزه و مفرحی را در میان آب ها برای تماشاچیان به تماشا می گذارند که واقعا هیجان برانگیز است و همه را بر سر ذوق می آورد. دلفیناریوم یا پارک دلفین های کیش که از سال  ۹۴ در این شهر توریستی افتتاح شده، از این ظرفیت نمایشگری دلفین ها استفاده کرده و بازدیدکنندگان زیادی را به خود می خوانند. این دلفین ها در حدو دو الی سه ساعت نمایشی جذاب، با توپ ها، حلقه ها و نیز نقاشی کردن، در برابر چشمان بینندگان به صحنه می آورند.

این پارک زیبا که یکی از بزرگ ترین پارک های تفریحی خاورمیانه است، در جنوب شرقی کیش قرار گرفته و دسترسی به آن بسیار آسان می باشد. این پارک بزرگ ۱۰۰ هکتار وسعت داشته و شامل بخش های دیگری همچون باغ پرندگان و گیاهان نادر و زیبا و آکواریوم آب شور می باشد. مجموعه دلفیناریوم از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۰:۳۰ برای بازدید عموم باز بوده و گران بودن بلیط آن با جذابیت نمایش های اجرا شده، جبران می شود.

خانه مردم شناسی بومیان کیش

این خانه تاریخی و زیبا، قدمتی ۲۰۰ ساله داشته و در قدیم ترین منطقه کیش، به نام سفین قدیم، جای دارد. معماری این بنا بومی بوده و در گذشته مکتب خانه و محل یادگیری قرآن برای کودکان جزیره بوده و از این رو برای بومیان منطقه از احترام و ارج بالایی برخوردار است. زیربنای این خانه کهن، ۱۲۰۰ متر مربع بوده و ۱۵ اتاق، حیاط های خانوادگی و مجلسی مجزا دارد. از آن جا که این خانه با تاریخچه پربار و غنی خود می تواند چشم اندازی شگفتی برانگیز و جامع از فرهنگ و زیست بومی مردمان این جزیره جنوبی ایران به نمایش بگذارد، آن را خانه مردم شناسی بومیان کیش نام نهاده اند.

این خانه زیبا درطی سه نسل در میان فرزندان خانواده ای محلی دست به دست گشته. مالک اصلی این بنای زیبا، عبدالله بن شاهین، صاحب یکی از بزرگ ترین  لنج های بادبانی دوره خود و تاجر مشهور مرواید در شهر کیش بوده. این خانه تاریخی زیبا از بخش های مختلفی چون اتاق های تابستانه و زمستانه مهمانان مرد، حیاط مجلسی (حوی المجلس)، اتاق تابستانه (مضیف)، حیاط اندرونی، اتاق میهمانان زن (بیـت القهوه)، اتاق خواب صاحب خانه (بیـت العود) تشکیل شده. انبار خرما که بومی ها آن را چندول می نامند نیز از بخش های جالب این خانه می باشد. در این انبار شیره گیری خرما به صورت طبیعی صورت می پذیرفته.

جزیره هندورابی کیش

با اتوبوس های دریایی کیش می توان به جزیره بکر، دست نخورده و زیبای هندورابی سفر کرد. البته از بندر چیروئیه نیز دسترسی به این جزیره ممکن است. این جزیره تک افتاده و تنهای آب های خلیج فارس، با جمعیتی کمتر از ۲۰۰ نفر، به نوعی بدون سکنه محسوب می شود. در این جزیره مدرنیته و نمادهای آن وارد نشده و شما می توانید در بازدید از آن، نمایی از یک جزیره جنوبی کهن و اصیل را بیابید. یکی از جاذبه های این جزیره، روستایی به همین نام می باشد که خانه های آن، از گچ و مرجان های دریایی و البته سنگ ساخته شده اند.

زبان بومیان جزیره عربی بوده و بسیاری از اهالی آن هنوز، لباس های محلی اهالی جنوب را به تن می کنند. این جزیره با وجود کوچکی و دورافتادگیش شاهد یکی از اتفاقات بزرگ تاریخ جنوب ایران بوده. دو روستای الصراه و الدورات در این جزیره، اقامتگاه پرتغالی ها و یکی از پایگاه های جنگی آن ها در دریای خلیج فارس بوده اند. شن های نرم سواحل هندورابی، هنوز بسیار ناب بوده و جلوه ای از طبیعت اصیل را در خود حفظ کرده اند. یک کلوب تفریحات دریایی نیز برای گردشگران در جزیره ایجاد شده و همچنین آب انبار جزیره نیز می تواند دیدنی های این جزیره را کامل کند.

اجاره سوئیت کیش

اگر نخواهیم در کیش، اتاقی در هتل رزرو کرده و یا یک ویلای دربست اجاره نماییم، سوئیت های بسیار متنوع و زیبایی در این جزیره در برابر چشم مان خواهد بود. این سوئیت ها علاوه بر گوناگونی امکانات و تجهیزات، از تنوع قیمت بسیار جالبی برخوردار هستند. در شرایط اقتصادی کنونی، خیلی از ما بودجه محدودی برای سفر داریم و با همین بودجه اندک دوست داریم سفری زیبا برای خود تدارک ببینیم. اجاره سوئیت ارزان در کیش، برای ما چشم اندازی امیدوارکننده فراهم می آورد. سوئیت های این جزیره در عین برخورداری از قیمت مناسب، از امنیت و بهداشت بسیار خوبی هم برخوردارند.

اجاره ویلا و سوئیت

به پایان سفرمان به جزیره دیدنی و دلبر کیش رسیدیم. احتمالا با آشنایی بیشتر با دیدنی های این جزیره و نیز امکانات آن، بسیاری از شما وسوسه خواهید شد بعد از مدت ها سفری به این جزیره آب های آبی را برنامه ریزی کنید. حتی اگر کیش برای شما مقصد دوری باشد، اشتیاق سفری به یک منطقه خوش آب و هوا و دیدنی در تعطیلات تابستان شما را به خود خواهد خواند. لوکس ویلا کنار شماست که بتوانید رویای سفر خود را محقق کنید. در لوکس ویلا می توانید، ویلا و سوئیت موردعلاقه خود را رزرو کرده و فقط به فکر وسیله سفر و تفریحات تان باشید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها