درآمد نجومی کارهای سیمانکاری و کنیتکس نمای ساختمان توسط جهان فرود لو رفت

درآمد نجومی کارهای سیمانکاری و کنیتکس نمای ساختمان  با طناب راپل

درامد کارهای خدماتی در دنیا حرفب اول را میزند و ما میخواهیم در این مطلب راجع به کنیتکس نمای ساختمان و سیمانکاری دیوار ساختمان صحبت بکنیم و درامد انها را برایتان توضیح بدهیم.

برای یادگیری این خدمات به وسیله راپل میتوانید به سایت جهان فرود مراجعه کنید و در قسمت اموزش ثبت نام کنید.

شما برای دیدن درامد و چگونگی انجام خدمات بدون داربست میتوانید وارد لینک های قرمز شوید.

کنیتکس و سیمانکاری

نمای ساختمان در اصل ویژگی های ظاهری یک بنا می باشد.نخستین موردی است که باعث می شود افراد نسبت به ساختمان برداشت های مختلف داشته باشند. نمای سیمانی ساختمان در بین انواع نماها می تواند نوعی جلوه ی زیبایی را به نما ببخشد درضمن نحوه ی اجرای آسانی خواهد داشت. به همین دلیل به عنوان کارفرما و رییس پروژه می توانید حداقل یکبار نمای سیمانی را مورد امتحان قرار دهید. یکی از انتخابهایی که سازندگان ساختمان ها یا مالکین برای اثر بخشیدن رنگ و زیبایی به نمای ساختمانیشان دارند انتخاب رنگ کنیتکس است این ماده به خاطر تنوع در رنگ و آسانی اجرا مورد توجه ی بیشتر افراد در ساختمان های بلند مرتبه و برج ها و یا ساختمان های قدیمی  قرار گرفته است کنیتکس برای پوشش دادن ترک های مویی در سطح نما، دیوار داخلی می باشد و خاصیت مهمی که دارد پس از مدتی کثیف می شود که قابل رنگ آمیزی است و در ضمن مثل روز اول تمیز و زیبا می گردد. اما در این بین درباره ی درآمد نجومی کارهای سیمانکاری و کنیتکس نمای ساختمانی توسط شرکت پیچ سنگ نما جهان فرود به بررسی خواهیم پرداخت.

سیمانکاری

امروزه عملیات سیمانکاری نمای ساختمانی در کشور ما طرفداران زیادی پیدا کرده است به طوری که به علت استقامت بالا نسبت به نماهای سنگی ،آجری، شیشه ای، کامپوزینت و ..بعضی از افراد ترجیح می دهند از سیمانکاری نما در نمای ساختمانی استفاده کنند. توجه داشته باشید به کمک سیمانکاری نما ی ساختمانی انواع و اقسام طرح، رنگ متفاوت از جمله نمای کلنگی، نمای سیمان شسته، نمای کمچه ایی، نمای تگری، نمای رومی و ..می توان ایجاد نمود. این نام ها بسته به مواد ،مصالح مصرفی، روش اجرا، طرح و رنگ نماهایی که سیمانکاری می شود ارتباط داده می شود.

خدمات سیمانکاری نما

به طور کلی اجرای همه ی خدمات مختلف نما در بخش ارتفاعات مختلف ساختمانی توسط نیروی متخصص و ماهر بدون داربست و به کمک طناب محکم می باشد .این نیروی با تجربه در کوتاهترین زمان ممکن با سرعت قابل ملاحظه ای از ارتفاعات ساختمانی بالا رفته و کار سیمان کاری را به کمک ابزار و تجهیزات استاندارد انجام می دهند. برای افزایش مقاومت سیمانکاری نما در ساختمان ها این نیروی ماهر سطح زیرین سیمانکاری پیش از اجرا مرطوب می کنند و پس از سیمانکاری نما پس از این که سیمان خشک شد باید ۴ تا ۷ روز روزی ۱ بار به سیمان نما آب زده شود تا مولکول های سیمان به خوبی به هم بچسبند و به مرور زمان ترک نخورنند و استقامت حداکثری آنها حاصل شود.

درآمد نجومی کارهای سیمانکاری و کنیتکس

شرکت خدمات نمای معتبر جهان فرود با بیش از سالها تجربه و سابقه ی کاری درباره ی درآمد سیمانکاری در ماه توسط نیروی سیمانکار بدون داربست و به کمک طناب محکم در ایران را از ۵۰ میلیون تا ۱۵۰ میلیون برآورد هزینه می نماید که این درآمد بیشترین و نجومی ترین درآمدی است که شرکتهای خدمات نمای معتبر برای سیمانکاران با توجه به میزان تجربه و تخصص کاری ارائه می دهند. اما شرکت جهان فرود برای کنیتکس بدون داربست به کمک طناب محکم درآمدی که به این نیرو طی یک ماه به عنوان حقوق پرداخت می کنند را بین ۳۰تا ۱۰۰ میلیون در ماه در ایران تخمین زده است. درضمن کشورهای ترکیه و امارات برای انجام کار سیمانکاری و کنیتکس نمای ساختمانی به علت توانایی و مهارت بیش از اندازه ی نیروهای متخصص ایرانی در بالا رفتن از ارتفاعات ساختمانی، برج و ..بدون داربست به کمک طناب محکم برای انجام خدمات نمای ساختمانی خود از این نیروی متخصص استفاده می نمایند. نیروهای ماهر ایرانی دارای تایید صلاحیت جسمانی، روحی روانی و دارای مدرک بین المللی بالا رفتن از ارتفاعات و تسلط بر طناب محکم بدون استفاده از داربست می باشند. به گفته ی جهان فرود مزایایی که نیروی ایرانی در مقابل نیروهای خارجی دارند این است که دارای تجربه ی کاری، سرعت عملکردی زیاد در بالا رفتن از ارتفاعات، اجرای عملیات کاری با کیفیت بالا ،صرفه جویی در انرژی و هزینه می باشند. در ضمن در شکل استفاده از طناب محکم فضای کمی برای کار اشغال می شود. ترافیک در شکل استفاده از طناب بدون داربست ایجاد نخواهد شد. این نیروی ماهر با شرکت در دوره های آموزشی کار در ارتفاع بدون داربست و به کمک طناب موفق به اخذ مدرک بین المللی کار در ارتفاع شده اند.


قیمت سیمانکاری

قیمت و هزینه ی سیمانکاری نمای ساختمان به گفته ی جهان فرود بستگی به مصالح رویی آن و حجم کار متفاوت می باشد.قیمت سیمانکاری دیوار با توجه به مساحت آن و کاربری آن معین می گردد. همچنین شرکت جهان فرود برای برآورد هزینه ی سیمان کاری بر اساس نوع سیمان می گوید: درجه کیفی و مرغوبیت سیمان و محل و کاربرد سیمانکاری تعیین کننده ی نوع سیمان می باشد. قیمت سیمان کاری پس از متراژ وابسته نوع سیمان است. هر چه متریال بکاررفته در سیمان بهتر باشد و سیمان از کیفیت بهتری برخوردار باشد قیمت سیمانکاری نمای ساختمان بیشتر خواهد شد.

کنیتکس نما

کنیتکس در اصل نوعی رنگ ساختمانی محسوب می شود که به آسانی برای پوشش دیوارهای داخلی و بیرونی می توان از آن استفاده نمود. این رنگ بر اساس حلال به چند نوع روغنی، پلاستیکی ،اکریلیکی تقسیم می شود. به گفته ی شرکت جهان فرود کنیتکس نما به خاطر استفاده از موادی با ویژگی منحصر به فرد مثل پرلیت، این رنگ ساختمانی در مقایسه با سایر رنگهای ساختمانی ،صنعتی عملکرد موثرتری در مقابله با شرایط جوی از خود نشان می دهد. استفاده از رنگ نمای کنیتکس دارای مزایای مختلفی می باشد از جمله این رنگ همه ی سطح مورد نظر دیوار یا نما را به شکل کامل و بدون به جای گذاشتن هر گونه درزو شکاف پوشش می دهد.
۲-این رنگ می تواند همه ی ترک ها و شکاف های موجود درسطح را به طور کامل پنهان نماید.
۳-دارای میزان تنفس بالایی است و به عنوان پوشش محافظ عمل می نماید. و از زوال در اثر خوردگی و سایش جلوگیری می نماید.
۴-انواعی از این نوع نما به طور کامل قابل شستشو می باشند. از نظر زیبایی تنوع زیادی در بافت ،طرح و رنگ عملکرد خوبی دارد.
۵-به علت پوش ناهموار و ضخیمی که به دست می دهد بیشتر قابلیت عایق صوتی و آکواستیک خوبی دارد.
۶-انواع مختلفی از رنگ کنیتکس در بازار موجود است. که برای پوشش نمای داخلی و خارجی استفاده می شود.

عضویت
اطلاع از
guest

14 نظرات
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها
نعیم

بسیار عالی بود.حتما ثبت نام میکنم

سعیده همایی فر

ممنونم از سایت تاریخ ما که سایت جهان فرود را بما معرفی کردند و کار پیچ و رولپلاک نما رو انجام دادیم. پارسال هم برای سیمانکاری اقدام کردم و از سایت شما سیمانکار استخدام کردم و کار عایق نمای بقل ساختمان رو برای ما انجام دادند و… تشکر از سایت جهان فرود و تاریخ ما

کریم تالشی

ضد آب سازی نما به کمک شرکت جهان فرود برای آب بندی نما در کرج به شکل صحیح، تنها از شرکتهای معتبری که در این راستا تخصص دارند کمک بگیرید زیرا انجام این کارها فقط نیازمند تجربه و تخصص بالا می باشد. جهان فرود می گوید: شرکت ما از تکنولوژی های جدید وبه روزی مانند بکارگیری مواد نانو برای ضد آب سازی نما در برابر فصول بارندگی استفاده می نماید. خاصیت مقاومی که این مواد دارند باعث افزایش سطح در برابر عوامل مختلف محیطی مانند باران، نور خورشید می باشد. روش اجرایی نانو روی سنگ و شیشه به این شکل… مطالعه بیشتر »

mehralizade444

روز گذشته ریزش دیوار جانبی یک ساختمان بر روی ماشینی که جنب این دیوار پارک شده بود، توانست صدمه مالی بسیاری را به خودرو فوق وارد نماید. خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشت اما دلیل آن نفوذ رطوبت ناشی از بارندگی های اخیر به داخل ساختمان و بی توجهی مالک به این موضوع ذکر شد.مالک محترم به راحتی میتوانست با تماس گرفتن با شرکت جهان فرود که کار نما و محکم سازی دیوار را انجام میدهند از ریزش دیوار جلوگیری کند اما با بی توجهی باعث این حادثه شد. حتما شما هم از این دست اخبار را شنیده… مطالعه بیشتر »

rezazade8

آشنایی با مفاهیم و خطرات کار در ارتفاع بعضی مواقع بعد از اتمام ساختمان یا برای تعمیر خرابی تجهیزات برق بر روی تیر چراغ برق لازم است که تکنسین مربوطه توسط یک وسیله ای به یک ارتفاع بالاتر فرستاده شوند تا بتوانند مشکل را برطرف نمایند، عملی را که شخص باید از زمین فاصله بگیرد تا کار مورد نظر را انجام دهد کار در ارتفاع گویند، گاهی اوقات راه حل هایی وجود دارد تا شخص بدون آن که از زمین فاصله بگیرد بتواند کارش را انجام دهد اما گاهی هیچ راهی جز فاصله گرفتن از زمین وجود ندارد، قطعا هرکسی… مطالعه بیشتر »

بنباز

انواع عایق سازی نما با استفاده از چسب آب بندی نما: آب بندی نما با استفاده از کامپوزیت: در مواردی که رطوبت از طریق درزها وارد ساختمان می شود از این گونه چسب عایق بندی استفاده می شود. در این نوع آب بندی تقریبا لاستیک مخصوص آب بندی کارایی ندارد و از چسب آب بندی نما از جنس پلی یورتان استفاده می شود که در برابر رطوبت و اشعه مقاومت بسیار بالایی دارد . آب بندی نما با استفاده از چسب نانو: در واقع مواد نانو دارای خاصیت آب گریزی هستند بنابراین برای چسب های آب بندی یک مزیت محسوب… مطالعه بیشتر »

melika2345

وامل مؤثر بر قیمت پیچ و رولپلاک نما: قیمت پیچ‌ها، مصالح، ملات پشت سنگ، ابعاد سنگ‌ها و جنس سنگ‌ها ازلحاظ سختی از موارد ثابت تأثیر بر قیمت اجرای پیچ و رولپلاک نما است. طبقات ساختمان در قیمت مؤثر است. این‌که تعداد طبقات ساختمان زیاد باشد، هم در ریسک خطر کار اجرای قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما و هم در حجم اجرا تأثیر دارد. همان‌طور که ذکر کردیم، حجم کار در بالا و پایین آمدن قیمت پروژه مؤثر است. یکی دیگر از مؤثرترین عوامل بالا رفتن قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان، داربست است. گاهی داربست‌ها باید توسط شرکت دیگری… مطالعه بیشتر »

محم

شرکت جهان فرود، با سالها تجربه کاری در زمینه های مختلف کار در ارتفاع درباره ی آببندی سطوح نمای ساختمانی این چنین می گوید: ما از نیروهایی کارآمد و توانمند با طناب و بدون داربست برای بالا رفتن از ارتفاعات مختلف ساختمانی استفاده می کنیم. این افراد با آموزش هایی که از قبل دیدند به این نتیجه رسیدند که پیش از اجرای کار شرایط محیطی و آب و هوایی منطقه کاری را مورد بررسی قرار دهند و سپس اقدام کنند. به عنوان مثال: شهرهای پر بارش مانند شهرهای شمالی کشور برای انجام عملیات آببندی، عایق کاری، پیچ و رولپلاک در… مطالعه بیشتر »

جهان استوار

واقعا بسیار خوبه که دیگه برای انجام سیمانکاری و پیچ و رولپلاک نیازی به داربست وجود نداره. چون هزینه های داربست بسیار زیاد هستن و واقعا طناب مناسب برای این کار میباشد.
ممنون از شرکت جهان فرود که این شغل بسیار مناسب رو برای خدمات کار در ارتفاع تو ایران اورد.

نوری

بنطرم دیگه هیچکی نباید داربست استفاده کنه و با راپل دیگه نیازی نیست هزینه داربست پرداخت کنید.

shemadatkar

بنطرم دیگه توی دنیای امروز کسی از داربست استفادع نمیکنه مگر اینکه بخواهد سنگ کاری کند. کار در ارتفاع و راپل که شرکت های میهن راپل و جهان فرود و دیجی کالا انجام میدهند بسیار در روند قیمتی تاثیر میگذارد و افرادی که پول زیادی ندارند هم میتواند کارهای نمای خودشان را انجام بدهند.

میهن راپل اب بندی
امتیاز :
     

آب بندی نمای ساختمانی ظاهر و نمای ساختمان در هر شهری هویت اصلی آن محسوب می شود. تمیزی و زیبایی نما ساختمان علاوه بر داشتن شهری زیبا موجب جذب گردشگران، رونق خرید و فروش و مشتری می شود. هم آب بندی نما یکی از کارهایی است که جهت زیبایی نمای ساختمان انجام می گیرد. البته آب بندی نمای ساختمان فقط به منظور زیبایی ظاهری ساختمان انجام نمی گیرد بلکه تاثیر بسزایی در افزایش عمر ساختمان نیز دارد. به طور معمول عوامل محیطی مختلف بر کاهش عمر ساختمان ها تاثیر گذار هستند. بارش باران، بارش برف، طوفان و زلزله از جمله… مطالعه بیشتر »

میلاد میداوودیفر

ممنون از تاریخ ما که مارو به کل ایران معرفی کرده. شرکت جهان فرود و میهن راپل رو از تاریخ ما پیدا کردم.تشکر از مدیر محترم تاریخ ما

مهدی رستمی زاد
امتیاز :
     

واقعا روش بسیار راحتیه. ما سیمانکاری ساختمانمون رو با طناب اجرا کردیم و بسیار راضی هستیم از عملکرد سیمانکار.
خیلی صاف و بدون نقض سیمانکاری کرد برامون.
شرکت های زیادی اومدن نتونستن ولی جهان فرود تونست با طناب و با سختی زیاد کار رو با تمیزترین حالت تحویل بنده داد و من خیلی ازشون راضی هستم. تشکر از سایت تاریخ ما برای معرفی همچین اکیپ خفنی.