خرید قلمزنی اصفهان از فروشگاه صنایع دستی بازار مینا

بشقاب قلم زنی

بشقاب قلم زنی اصفهان که حاصل نقاشی و هنرمندی اساتید با قلم و چکش یا با فشار دست و قلم می باشد، بهترین هدیه برای تزئین منزل یا محیط کار می باشد که با قیمت بسیار مناسب در دسترس همگان قرار می گیرد. بکارگیری بشقاب قلم زنی شده باعث هویت بخشیدن به دکوراسیون داخلی منزل می گردد چرا که هنر قلم زنی سابقه بسیار طولانی در تاریخ فرهنگ و هنر ایرانیان دارد. با نگاه کردن به طرح و نقوش استفاده شده در بشقاب قلم زنی شده به سرعت می توانید با آن ارتباط برقرار کنید چرا که طرح و نقوش آن کاملا با نقوش سنتی ایران همخوانی دارد و هنرمندی اساتید قلمزنی در آن مشهود می باشد. با توجه به اینکه میزان تلاش و هنری که در ساخت بشقاب قلم زنی بکار رفته با یکدیگر متفاوت می باشد، نباید انتظار داشته باشید که دو بشقاب قلم زنی شده با سایز و طرح یکسان، قیمت یکسانی هم پیدا کنند.

یکی از ظروف قلم زنی که طرح و نقوش سنتی آن نمود و جلوه بهتری دارد، بشقاب قلم زنی شده است که از جمله آنها می توان به نقوش ملی و سرزمینی مثل سربازان هخامنـشی، تصاویر شاهنـامه، تصاویر اساطیر و قهرمانان قبل و بعد از دوره اسـلامی، گل و مرغ، طرح شکارگاه، پرندگان، حیوان و درخت، آیه های قرآن، طرح گنبد، اسلیمی و غیره اشاره کرد. با توجه به محبوبیت بسیار زیاد ظروف قلم زنی شده از جمله بشقاب قلم زنی، کارهای پرسی و تقلبی بسیار زیاد شده اند که پایداری و زیبایی هنری ظروف قلمزنی را ندارند. یکی از بهترین راهکارهای تشخیص بشقاب های قلم زنی شده از انواع پرسی و تقلبی وزن و قرینه دار بودن طرح هاست چون کارهای دستی باید ورقه فـلز ضخامت بالایی داشته باشد تا در اثر وارد شدن ضربه بر روی چکش، سوراخ نگردند و به همین دلیل وزن بیشتری هم پیدا می کنند. از طرفی هم در صنایع دستی بجز خاتم کاری، قرینه بودن معنایی ندارد.

فروشگاه صنایع دستی بازار مینا عرضه کننده انواع ظروف قلمزنی : مانند گلدان قلمزنی، بشقاب قلمزنی، تابلو قلمزنی ، کشکول قلمزنی، شیرینی خوری قلم زنی، بلونی قلم زنی، تنگ قلم زنی، سنگاب قلم زنی، قندان قلم زنی ، شکلات خوری قلم زنی و … است. شما می توانید برای خرید محصولات دست ساز و صنایع دستی اصفهان از طریق سایت و اپلیکیشن فروشگاه در هر ساعت از شبانه روز اقدام فرمائید. ارسال سفارشات همه روزه و بصورت فوری انجام می گردد.

فروشگاه صنایع دستی بازار مینا     BazareMina.ir

تماس با واحد فروش    ۰۳۱۳۴۶۵۱۲۷۱   -۰۹۰۱۹۲۷۷۵۱۲

گلدان قلمزنی

گلدان قلم زنی یکی از محصولات بسیار پرفروش در صنعت و هنر قلمزنی است که نمونه بسیار مرغوب شاخص آن در شهر اصفهان تولید می شود. گلدان قلم زنی از جمله ظروف بسیار متنوع هنر قلمزنی محسوب می شود چون تقریبا در هر نوع جنسی تولید شده است. گلدان قلم زنی نقره، گلدان قلمزنی برنزی، گلدان قلمزنی برنجی و گلدان قلم زنی مسی نمونه های بسیار محبوب و پرفروش آن به شمار می آیند. جنس نقره بیشتر جنبه تزئینی و لوکس دارد که نسبت به سایر فلـزات قیمت آن بیشتر می باشد. نوع برنزی و برنجی بسیار کم و فقط به شکل سفارشی تولید می گردند و نوع مسی هم به عنوان جایگزین و تقریبا هم ارز با نوع نقره ای به فروش می رسند. خانم های خانه دار که قصد دارند از ظروف صنایع دستی برای تزئین منزل استفاده نمایند و توان خرید گلدان قلم زنی شده روی نقره خریداری نمایند، نوع مسی بهترین گزینه است هر چند از لحاظ دوام و ماندگاری فرق چندانی با یکدیگر ندارند.

 گلدان قلم زنی از لحاظ تنوع زیرساخت بسیار مورد توجه قرار گرفته است. از لحاظ سبک نیز تمامی سبک های تولید ظروف قلم زنی بر روی آن قابل اجراست که از جمله آنها می توان به ریزه قلمزنی، برجسته کاری یا سه بعدی، عکسی، نیمه برجسته و قلم گیری اشاره کرد. در خرید گلدان قلم زنی باید به جنس ورقه، پرسی یا اصل بودن، لبه های کاملا تمیز و بدون قیر ماندگی و عدم سیاه شدن دست در گلدان های سیاه قلم کاری شده دقت کافی داشته باشید. همچنین نباید ظرف سوراخ شدگی داشته باشد چرا که نشان دهنده مرغوبیت بسیار پایین گلدان می باشد. می توان چهره اشخاص را به شکل کاملا سفارشی بر روی گلدان های قلم زنی شده ثبت کرد که طبیعتا قیمت و ارزش هنری آن را بسیار بیشتر خواهد کرد.

تابلو قلم زنی

تابلو قلم زنی یکی از بهترین و پرفروش ترین دیوارکوب های سنتی کشور می باشد که به شکل تابلو قلمزنی روی مس و تابلو قلم زنی نقره و یا با نقاشی تذهیب به فروش می رسد و گاهی اوقات به فرم پلاک قلمزنی عرضه می گردد. تابلو قلم زنی به صورتی تولید می گردد که بتوان از آن به شکل دیوارکوب با حالت عمودی و افقی استفاده نمود. تابلو های قلمزنی شده محدودیت استفاده ندارند و در منزل، محل کار و کلیه ادارات و مکان های تجاری برای تزئین و زیباسازی دکوراسیون داخلی کاربرد دارد. بیشترین میزان تقاضا برای تابلو قلم زنی از سمت سازمان و شرکت های خصوصی و دولتی مختلف می باشد که با نام هدایای تبلیغاتی قلمزنی شده عرضه می شوند. خرید عمده تابلو قلم زنی به فرم هدایای تبلیغاتی در بازار مینا با تخفیف های بسیار ویژه همراه است تا خرید را برای شرکت های مختلف مقرون به صرفه تر کند. علاوه بر تخفیف، کیفیت و مرغوبیت تمامی محصولات تضمین شده است. تابلو قلمزنی روی مس قیمت مناسبتری دارد و امکان خرید را برای همگان فراهم ساخته است.

 طرح های مختلف، بخش چوبی بسیار زیبا و با دوام، سبک های بسیار حرفه ای و سایر عوامل باعث محبوبیت این محصولات در بین سازمان های مختلف گردیده است. شرکت ها و سازمان هایی که به فکر خرید محصولی ماندگار و با کیفیت ولی با قیمت مناسب هستند، تابلو قلم زنی فروشگاه بازار مینا بهترین گزینه است. در خرید عمده امکان ثبت سفارش برای درج پلاک یا نشان تجاری و سفارشی سازی بسته بندی نیز وجود خواهد داشت. بشقاب قلم زنی، گلدان قلم زنی، تابلو قلم زنی به عنوان پرفروش ترین و محبوب ترین ظروف قلمزنی در ایران هستند که با زیرساخت مسی، نقره ای، برنزی و برنجی ساخته می شوند. هر کدام از این محصولات علاوه بر تزئین منزل و محل کار به عنوان هدیه تبلیغاتی سازمانی و شرکتی هم به فروش می رسند.بشقاب قلم زنی با زمینه مسی با کاربرد مصرف شخصی و هدیه تبلیغاتی سازمانی و شرکتی تولید می گردد.

فروشگاه صنایع دستی اصفهان   bazaremina.ir

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها