دانلود گلچین آهنگ‌های خارجی جدید

اکثر دوستداران آهنگ های گلچین شده می توانند دست کم چند دلیل مختلف را برای عشق ورزیدن به گلچین آهنک در قرون متمادی موسیقی غربی را داشته باشند. با این حال، علم به ما می گوید که ریشه ترجیحات موسیقی در خود مغز بسیار عمیق تر است. قبل از اینکه تفسیر احساسی از موسیقی وجود داشته باشد ، صدا توسط سیستم شنوایی پردازش می شود. این منطقه ای است که تحقیقات در مراحل ابتدایی و در حال انجام است.

“شباهتهای زیادی بین نحوه پردازش موسیقی و گفتار وجود دارد، و در مورد اینکه آیا ما از مسیرها و سازوکارهای یکسان یا متفاوتی استفاده می کنیم ، اختلاف نظرهای زیادی وجود دارد.”

این پردازش چیزی شبیه به این است:

امواج صوتی توسط گوش فیلتر می شوند و پردازش آنها براساس فرکانس آغاز می شود. حلزون گوش، زمین را رمزگذاری می کند. مسیرهای شنوایی اطلاعات رمزگذاری شده را به قشر شنوایی در مغز ارسال می کنند.

مزایای گوش دادن به موسیقی

تحقیقات نشان داده است که مداخلات موسیقی می تواند یک گزینه بالقوه برای درمان افسردگی باشد ، اما تعداد ادبیات پژوهشی به روز کاملاً محدود است. در حال حاضر مروری بر آزمایش های تحقیقاتی اصلی است که از موسیقی یا موسیقی درمانی به عنوان مداخله برای درمان شرکت کنندگان با علائم افسردگی استفاده می کند.مردم گاهی اوقات واکنش عاطفی شدیدی به کارهای هنری نشان می دهند. مطالعات نشان داده است که اوج تجربه هیجانی لرز (برجستگی غاز یا لرز) هنگام گوش دادن به گلچین آهنگ ها شامل برانگیختگی روانشناختی و یک اثر پاداش آور است. با این حال، بسیاری از جنبه های اوج احساسات هنوز درک نشده اند.

تحقیقات اخیر دیدگاه جدیدی از اوج واکنش احساسی اشک (گریه ، توده گلو) را در نظر گرفته است. موسیقی اگرچه باعث ایجاد لذت و تنفس عمیق می شود. آهنگی که باعث ناراحتی می شود ، هم شاد و هم غمگین تلقی می شود در حالی که ترانه ای که باعث اشک می شود غمگین تلقی می شود. یک آهنگ اشک آور آرام تر از یک آهنگ تکان دهنده درک شد. این نتایج نشان می دهد که اشک شامل لذت از غم و اندوه است و از نظر روانشناسی از نظر شنیدن انواع گلچین آهنگ آرامبخش هستند. بنابراین ، پاسخ های روانشناختی اجازه تمایز بین غم و اشک را می دهد. از آنجا که اشک ممکن است دارای اثر کاتارتیک باشد ، به نظر می رسد اهمیت عملکرد غم و اشک متفاوت باشد. ما اعتقاد داریم که تمایز دو نوع احساسات اوج از لحاظ نظری مرتبط است و مطالعه بیشتر اشک به درک بیشتر واکنش احساسی اوج انسان کمک می کند.

هنگامی که در گلچین آهنگ برای خود تهیه می کنید، به احتمال زیاد مجبور خواهید بود به قسمت اوج اهنگ ها و بخش های زیبای آن ها را خواهید شنید. یک ثانیه وقت بگذارید و به آهنگ مورد علاقه خود فکر کنید. حتی اگر یک آهنگ پاپ منتشر شده در ۴۰ سال گذشته باشد، به احتمال زیاد این آکورد با یک ویژگی بسیار محبوب ساخته شده است و همچنان مورد علاقه ی شما خواهد بود.

چرا گلچین آهنگ های خارجی؟

در سالهای اخیر، روانشناسان و دانشمندان علوم اعصاب تأیید کرده اند که این آهنگ ها قدرت نامتناسبی بر احساسات ما دارند. و محققان شواهدی را کشف کرده اند که نشان می دهد مغز ما بیش از هر چیزی که در بزرگسالی می شنویم ، ما را به گلچین اهنگ هایی که در دوران نوجوانی می شنویم متصل می کند – ارتباطی که با افزایش سن ضعیف نمی شود. به عبارت دیگر، نوستالژی موسیقی فقط یک پدیده فرهنگی نیست: این یک دستور عصبی است. و مهم نیست که در غیر این صورت سلیقه ما پیچیده تر می شود، مغز ما ممکن است در آن آهنگ هایی که در طی درام بالای نوجوانی وسواس داشته ایم ، گیر کند.

بهترین سایت برای دانلود گلچین آهنگ خارجی

وبسایت آپ‌آهنگ که به صورت لحظه ای جدیدترین آهنگ های ایرانی و خارجی منتشر شده را با لینک مستقیم در سایت خود قرار می‌دهد، قدام به انتشار گلچین آهنگ خارجی نیز کرده است که شما می توانید در این بخش رمیکس برترین آهنگ های خارجی و ایرانی را دانلود کنید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها