گروه طراحی دکوراسیون اداری مکعب چگونه کار می‌کند؟

طراحی دکوراسیون اداری چیست؟

طراحی داخلی دفتر و هم برای کارمندان و هم مشتریان  امری بسیار حیاتی است. برای کارکنانی که قسمت عمده‌ای از روز خود را در یک دفتر می‌گذرانند ، ایجاد فضایی کاربردی ، جذاب ازنظر بصری ، راحت و ایمن بسیار مهم است چرا که موجب  افزایش بهره‌وری و کارایی بیشتر آنان می‌شود. دردید مشتریان نیز ، طراحی دفتر لحن کسب و کار را تعیین می‌کند و داستانی درباره برند ، حرفه‌ای بودن و موفقیت یک بیزینس را روایت می‌کند. به همین دلیل دیگر ایجاد یک فضای مناسب برای کارمندان و مشتریان فقط یک فعالیت  لوکس قلمداد نمی‌شود بلکه به یک ضرورت  برای تمامی کسب و کارها تبدیل شده است. در دنیای امروز رقابت در حوزه کاری به مراتب سخت­تر از گذشته شده است و جلب اعتماد مشتریان مسئله­ای نیست که در جریان این رقابت بتوان به‌سادگی از آن­ گذشت. درنتیجه باید به فکر ایجاد یک فضای کاربردی در محیط اداری خود باشید که اهداف ، ارزش‌های شرکت شما را به خوبی منعکس کند و از سویی دیگر راحتی، رفاه و احساس ارزشمندی را به‌منظور افزایش بهره­وری برای کارمندانتان به ارمغان بیاورد.

دلایل اهمیت طراحی دکوراسیون اداری

فضای داخلی یک دفتر کار و ایجاد یک فضای کاری عالی هر روز نسبت به‌روز قبل اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. یک طراحی داخلی موفق تعامل ، بهره‌وری و حتی نگرش کار مثبت‌تری ایجاد می‌کند. اگرچه فضای کاری مهم است اما  توجه به حوزه اجتماعی نیز بسیار مهم و حیاتی است. یک طراحی داخلی کارآمد تمام نیازهای کاربران را در نظر می­گیرد چرا که  میزان رضایتمندی کارکنان در این عصر بسیار مهم است و تا حد زیادی بر میزان وفاداری آن­ها به مجموعه نیز تأثیرگذار است.  امروزه دفاتر اداری با تهیه میزهای ایستاده و صندلی‌های ارگونومیک فضای کاری پویاتر را برای کارمندانشان ایجاد می‌کنند و اتاق‌های استراحت و نشیمن نیز از اهمیت بیشتری برخوردار شده است.

کارمندان معمولاً بیشتر وقتشان  از روز را در اداره می‌گذرانند. با توجه به این نکته ، منطقی است که دفاتر طراحی شده می‌توانند روحیه، بهره‌وری، کارایی و نگرش کلی کارمندان را تا حد زیادی افزایش دهند. ایده اصلی مشاغل امروزی این است که دفتر را به مکانی که همه دوست دارند در آن باشند تبدیل کنند، نه در جایی که  برای امرارمعاش مجبورند به آن بیایند. طراحی دکوراسیون اداری آگاهانه و ناخودآگاه بر روحیه و انرژی افراد شاغل در دفتر تأثیر می‌گذارد و روحیه آنان را برای بهتر کارکردن بالا می­برد. فضای داخلی اداری این قدرت را دارد که بر عواطف مالکان ، کارمندان و مشتریان تأثیرگذار باشد و  دقیقاً به همین دلیل نیز باید یکی از مهم‌ترین مسائلی باشد که شرکت­ها در هنگام ایجاد هویت و محیط کاری خود آن را حتما در نظر داشته باشند.

مشتریان نیز از طریق طراحی دفتر پیام­های لازم را دریافت می‌کنند. اگر دفتری شلوغ ، نامرتب و از طراحی ضعیفی برخوردار باشد، ممکن است مشتریان در مورد  خود شرکت نیز همان فکر را داشته باشند. طراحی ، شکل ظاهری و عملکرد فضای کاری یک شرکت ارتباط زیادی با فرهنگ آن دارد. فرهنگ شرکت برای موفقیت سازمان بسیار مهم است و همسویی مناسب بین طراحی فضای کار و فرهنگ شرکت می تواند انگیزه و ارتقا ارزش های یک سازمان را در پی داشته باشد. از طرف دیگر، طراحی سازمان یافته، دلپذیر و کاملاً اختصاصی برای یک برند تجاری ، به‌ وضوح از میزان موفقیت  و اعتماد به نفس آن شرکت در تجارت سخن می‌گوید. از این نظر ، طراحی دکوراسیون اداری شبیه “لباسی برای موفقیت بیزینس ها” است.

تأثیر طراحی دکوراسیون اداری بر هویت تجاری برندها

هر برندی داستانی دارد  کار طراحان داخلی دفاتر اداری به تصویر کشیدن این داستان به بهترین شکل است. در نظر گرفتن نام تجاری یک شرکت یکی از اصول مهم  طراحی دفاتر اداری است چرا که فضای  یک دفتر باید منعکس کننده ارزش‌های برند باشد. اگر شرکتی ادعا کند که سرگرم کننده ، جوان و مرسوم ، مد روز است ، اما فضای اداری تاریک  و دمده­ای داشته باشد ، مشتریانی که از آن بازدید می‌کنند نه تنها گیج می‌شوند ، بلکه ممکن است یکپارچگی کل شرکت و تمامی عملکردهای مثبت آن را نیز زیر سؤال ببرند. یک طراحی اداری با دقت و تفکر می‌تواند در مورد بهره‌وری کارمندان و ایجاد حس اعتماد به  مارک تجاری شرکت نقش مؤثری ایفا می­کند.

گروه طراحی دکوراسیون اداری مکعب

گروه طراحی دکوراسیون اداری مکعب یک استودیوی طراحی داخلی مستقر در تهران است  که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۳آغاز کرده  است و از مشتریان تجاری و مسکونی در دو زمینه طراحی دکوراسیون اداری و طراحی دکوراسیون داخلی پشتیبانی می­کند. این مجموعه با بهره ‌گیری از تمامی روش‌های مدرن و جدید توانسته پروژه‌هایی موفق در زمینه دکوراسیون و طراحی داخلی فضاهای اداری ، مسکونی ، صنعتی ، تجاری را به سرانجام برساند و نام خود را به عنوان یکی از برترین شرکت­های طراحی فضاهای اداری و کاری موفق به ثبت برساند. طراحان این شرکت  علاوه بر ارائه خدمات طراحی و مشاوره به‌ صورت رایگان ایده­های مشتریان را به واقعیت تبدیل می‌کنند. اساس طراحی­های این شرکت در جهت خلق ارزشی جدید و بر پایه خلاقیت، زیبایی بصری و راحتی استوار است.

متخصصان خبره  این شرکت با تکیه بر دانش حوزه معماری و طراحی داخلی آماده ارائه انواع خدمات در تمامی حوزه‌های طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی اداری تجهیز مبلمان اداری ، اجرای پارتیشن و …. هستند.

محصولات اداری

www.mokaabgroup.com علاوه بر این که به صورت کاملاً تخصصی در زمینه طراحی فضاهای کاری فعالیت می­کند، خدماتی چون طراحی و تولید محصولات اداری متناسب با فضا را هم ارائه می­دهد.  توجه و در نظر گرفتن آخرین اصول علم ارگونومی و استاندارد و تنوع متریال اولویت‌ های این شرکت در طراحی وتواید محصولات اداری محسوب می­شود. این شرکت همچنان نمایشگاه مجازی بزرگی از مبلمان اداری بر روی وب­سایت خود دارد که محصولاتی متنوع در متریال­های مختلف را عرضه می­کند. انواع محصولات ارائه ‌شده توسط گروه دکوراسیون داخلی مکعب به شرح زیر است:

  • انواع صندلی‌های اداری شامل صندلی­های مدیریتی، کارمندی، کارشناسی،کنفرانس و انتظار
  • میزهای اداری شامل میز مدیریت، میز کارمندی، میز کارشناسی، میز کار گروهی، میز کنفرانس، میز مطالعه، میز کانتر و میز جلومبلی
  • انواع مبل اداری
  • کمد و شلف اداری شامل کشو فایل، کمد بایگانی، کردنزا و کشو فایل
  • اکسسوری اداری شامل: ظروف و اشیای تزئینی، جا کلیدی، مجسمه دکوراتیو، انواع نظم ‌دهنده‌ها و تابلو

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها