آیا در دوران ویروس کرونا برگزاری مراسم عروسی صحیح است؟

همانطور که می دانید تمام مردم جهان نزدیک به ۲ سال است با ویروس منحوس کرونا در حال دست و پنجه نرم کردن هستند. با ورود کرونا در بسیاری از کشورهای جهان، مشاغل زیادی فعالیت خود را از دست دادند یا برای مدت طولانی کار آنها متوقف شد.

در ایران تشریفات های عقد و عروسی از کسب و کارهایی بودند که بیشترین ضرر را متحمل شده است. از زمان ورود ویروس کرونا فعالیت بسیاری از خدمات و تشریفات مجالس متوقف شد. با وجود هشدارهای بسیار جهت رعایت پرتکل های بهداشتی و ایمن بودن در برابر ویروس کرونا، باز هم بسیاری از زوجین اقدام به برگزاری مراسم میکنند.

اما با این تفاوت که تعداد مهمانان خود را محدود کرده و یا تصمیم به برگزاری مراسم عقد یا عروسی در فضای باز میکنند. اما سوالی که ممکن است برای بسیاری از افراد به وجود آید این است که آیا با وجود ویروس کرونا برگزاری انواع مراسم های عقد و عروسی ضروری است؟

پیشنهاد کارشناسان ما در خدمات مجالس ثمین این است که در زمان وجود ویروس کرونا از گرفتن انواع مراسم ها صرف نظر کرده و در زمان بهتر و بعد از اتمام کرونا اقدام به برگزاری مراسم کنید.

اما بسیاری از خانواده ها اعتقاد بر این دارند که باید برای شروع زندگی مراسم حتما برگزار شود و آن را خوش یمن میدانند. از این رو ما شما عزیزان را با بهترین روش برگزاری مجالس عقد و عروسی در زمان ویروس کرونا بیشتر آشنا خواهیم کرد.

برگزاری مراسم عقد و عروسی در ویروس کرونا
برگزاری مراسم عقد و عروسی در ویروس کرونا

بهترین روش برگزاری جشن و مراسم در دوران ویروس کرونا

همانطور که در بالا به این موضوع اشاره کردیم، برگزاری مراسم عقد یا عروسی را در دوران ویروس کرونا را پیشنهاد نمیدهیم، اما بهترین پیشنهاد برای خانواده هایی که تصمیم به گرفتن عقد یا عروسی دارند، در فضاهای باز مانند باغ می باشد.

برای بیانی واضح تر بهتر است بگوییم برای برگزاری تشریفات مراسم عقد، می دانید که مهمترین مورد سفره عقد می باشد. پهن کردن سفره عقد آیین سنتی در ایران و بسیاری از کشورهای دیگر است که از دیرباز در جشن های عروسی رواج داشته است. جشن عقدی که در ساعات اولیه مراسم ازدواج برگزار می شود معمولا به صورت سوری است.

برای کسانیکه قصد برگزاری مراسم عقد در زمان کرونا را دارند، بهترین پیشنهاد این است سفره عقد خود را در فضای بازی همانند باغ قرار دهند. این کار علاوه بر اینکه می تواند از شما و مهمانانتان را در برابر ویروس کرونا محافظت کند، میتوانید از زیبایی باغ و همینطور هوای مطلوب آن نیز بهترین استفاده ممکن را ببرید. اما این نکته را هم باید اضافه کنیم که برگزاری مراسم در فضای باغ به شرطی قابل انجام است که در فصلی مناسب باشد تا بتوانید بهترین شب را برای خود و مهمانانتان رقم بزنید.

برگزاری مراسم عقد در فضای باز در دوران ویروس کرونا
برگزاری مراسم عقد در فضای باز در دوران ویروس کرونا

هزینه های برگزاری مراسم جشن در زمان ویروس کرونا به چه شکل خواهد بود؟

قطعا این سوال برای بسیاری از افراد وجود داشته باشد که قیمت باغ برای عروسی و یا هر مراسم دیگری در دوران کرونا به چه شکل است؟

در پاسخ باید بگوییم قیمت ها در زمان ویروس کرونا نیز بر اساس تعداد مهمانان، نوع فضای انتخابی و خدماتی که مد نظر دارید متفاوت خواهد بود. در بیانی واضح تر هزینه هایی که برای ورودی عروس و داماد باغ عروسی دریافت می شود در تمامی باغ ها یکسان نیست. از سوی دیگر نمی توان یک باغ را به دلیل دریافت ورودی بیشتر به بی انصافی متهم کرد. ممکن است دلایل خود را داشته باشد.

برای مثال باغ های بزرگ، با امکانات بیشتر، قرار گرفتن در یک جای دنج، مدیریت و پرسنل مسئولیت پذیر و … هزینه های بیشتری را دریافت می کند. این در حالی است که برخی دیگر از باغ ها به دلیل کیفیت نازل خدمات، ورودی کمتری را دریافت می کنند. بنابراین هزینه ها معیار مناسبی برای مقایسه باغ ها نیست و باید به سطح کیفیت خدمات توجه داشت.

هزینه عروسی در باغ

هزینه عروسی به علت وجود فضای آزاد در باغ، عروس و داماد می توانند راحت تر به دیدن میهمانان خود بروند و رضایت بیشتری برای میهمانان است و به این خاطر که باغ عروسی به نسبت تالار از تزیینات کمتری برخوردار است و و باعث هزینه ی کمتری در باغ عروسی می شود.

هزینه برگزاری مراسم عروسی در دوران ویروس کرونا
هزینه برگزاری مراسم عروسی در دوران ویروس کرونا

سخن پایانی

اگر به دنبال مجموعه خدمات مجالس با فضای زیبا، ارائه خدمات عالی و با قیمت مناسب در زمان کرونا هستید، ما به شما تشریفات عروسی ثمین را پیشنهاد میدهیم.

تشریفات ثمین با مدیریت آقای قطبی با اتکا به خداوند متعال و همچنین تلاش بی وقفه کارگروه متخصص خود در امر برگزاری خدمات و مجالس عروسی و با بکارگیری تجهیزات مدرن و دیزاین های لوکس و مجلل طی دو دهه گذشته توانسته است با برگزاری جشن ها و مراسم فاخر و باشکوه ضمن جلب رضایت مشتریان خود نظر زوج های جوان را نیز جلب نماید.

خدمات مجالس تشریفات ثمین (www.tashrifatsamin.com) به شرح ذیل می باشد:

  • تهیه انواع غذا با مواد اولیه درجه یک و با پختی بی نظیر
  • مدرنترین سرویس و ظروف ویژه مجالس
  • مجلل ترین باغ ها و سالن های کاملاً اختصاصی برای برگزاری مدرن ترین مجالس
  • مجرب ترین کادر خدمات پذیرایی مجالس
  • انواع خدمات دیزاین مجالس با متد روز
  • خدمات نورپردازی و جلوه های ویژه مجالس
  • حریر آرایی و ایجاد سازه های دکوراتیو
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها