با خرید اقساطی چگونه پولدار شویم؟

چگونه پولدار شویم ؟ مطمئنا این سوال را شما بارها از خود پرسیده اید. شاید در گذشته پاسخ این سوال سخت کوشی بود؛ اما امروزه تنها با سخت کوشی نمی توانید ثروتمند شوید بلکه باید هوشمندانه کار کردن و مدیریت مالی را بیاموزید. یکی از روش های مدیریت مالی این است که محصول مورد نظرتان را الان خریداری کنید و هزینه آن را بعدا پرداخت کنید. آیا شما هم تجربه خرید اقساطی داشته اید؟ آیا می دانید اقساطی خرید کردن تا حد زیادی می تواند به افزایش پس انداز شما کمک کند؟ آیا تجربه خرید با کارت اعتباری را داشته اید؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را از مزیت های خرید اقساطی با کارت اعتباری آشنا کنیم و بگوئیم که چطور با افزایش پس انداز خود از این طریق در مسیر پولدار شدن قرار خواهید گرفت.

چگونه پولدار شویم؟

راه ها و روش های زیادی برای پولدار شدن وجود دارد، اما آنـچه در هر کدام از روش های پولدار شدن جز فاکتورهای اصلی است، مدیریت مالی است. در حقیقت از هر روشی که در آمد داشته باشید، اگر از مهارت لازم برای  مدیریت مالی برخوردار نباشید، در این صورت به هیچ عنوان توقع نداشته باشید که به اهداف خود در این رابطه دست یابید.

اما ما در این مقاله راهی را به شما پیشنهاد می دهیم که به مدیریت مالی شما کمک می کند. پس اگر می خواهید بدانید چگونه پولدار شویم ادامه مقاله را به دقت مطالعه کنید.

خرید اقساطی

بله عزیزان، درست حدس زدید. خرید اقساطی می تواند شما را در مسیر درست مدیریت مالی قرار دهد. به شرطی که بدانید چگونه اقساطی خرید کنید. خرید اقساطی از طریق کارت اعتباری گزینه ی مناسبی است. نظر شما چیست؟ آیا با کارت های اعتباری به خوبی آشنایی دارید؟ مسلما تاکنون اسم Credit Card را شنیده اید. با اینگونه کارت ها شما می توانید بر اساس اعتبار خود و بیش از موجودی حساب خود خرید کنید. در ادامه مطالب بیشتری را برای شما بازگو خواهیم کرد.

کارت اعتباری چیست؟

کارت اعتباری نوعی کارت بانکی است که به مبلغ مشخصی شارژ می شود و با آن می توانید خرید کنید و هزینه آن را بعدا بپردازید. در واقع همانطور که از نام آن پیداست، این کارت تنها حاوی یک مبلغ اعتبار است که امکان برداشت پول نقد از آن وجود ندارد.

به عبارت دیگر می توان گفت کارت اعتباری ، کارتی است که می توانید با آن خرید اقساطی داشته باشید؛ البته با توجه به شرایط تعیین شده توسط شرکت سازنده آن، روش پرداخت اقساط، تعداد و مبلغ آن متفاوت می باشد.

پس آنچه در نهایت اهمیت پیدا می کند این است که چه شرکتی را برای دریافت کارت اعتباری برگزینید تا خرید اقساطی بتواند شما را به سوی یک خرید هوشمندانه سوق دهد.

در ادامه ما شرکتی را به شما معرفی کرده ایم که جز بهترین فعالان صنعت لندتک است و خدمات امتیاز دهی الکترونیکی و صدور کارت اعتباری را با شرایط ویژه و با در نظر گرفتن رفاه حال مشتریان خود ارائه کرده است. آیا قسطا را می شناسید؟

قسطا ، پیشرو در صنعت لندتک

مجموعه قسطا به متقاضیان دریافت تسهیلات، بدون ضامن ، امتیاز می دهد و این امتیاز را در قالب یک کارت اعتباری به نام قسطا کارت در اختیار مشتریان قرار می دهد.

آیا می دانید خرید اقساطی با قسطا کارت چگونه می تواند به مدیریت مالی و افزایش پس انداز شما کمک کند. برای پاسخ به سوال لازم است که با مزیت های قسطا کارت آشنا شوید.

مزیت های قسطا کارت نسبت به سایر کارت های اعتباری

  • با استفاده از قسطا کارت شما می توانید نقدا خرید کنید و بعدا هزینه آن را به قسطا در قالب چند قسط بپردازید.
  • برای بازپرداخت اقساط هزینه خرید با قسطا کارت نیازی به پرداخت مبالغ سنگین به عنوان کارمزد نیست و قسطا کمترین نرخ سود موجود را برای مشتریان در نظر گرفته است.
  • خرید با قسطا کارت محدود به فروشگاه های خاصی نیست و شما می توانید از تمام فروشگاه های سراسر کشور با این کارت اعتباری خرید کنید.
  • شما می توانید برای قسطا کارت رمز اینترنتی دریافت کنید و از فروشگاه های آنلاین معتبر نیز خرید خود را انجام دهید.
  • قسطا از طریق یک سیستم اعتبار سنجی ، اعتبار مشتریان را بررسی کرده و در صورت تائید اعتبار افراد متقاضی، قسطا کارت برای آن ها صادر می شود. به همین دلیل دیگر نیاز به ارائه هیچ گونه ضامن وجود ندارد و شما فقط به یک دسته چک معتبر نیاز دارید.

لازم به ذکر است که نتیجه اعتبار سنجی در قسطا به سرعت و در کمتر از ۱ روز کاری به شما عزیزان اعلام می شود.

کلام آخر

حال که با قسطا، این شرکت فعال در حوزه تسهیلات الکترونیکی آشنا شدید، و از مزیت های قسطا کارت نیز اطلاعات کافی بدست آوردید، قطعا متوجه شده اید که خرید اقساطی با کارت اعتباری قسطا کارت چگونه می تواند در مدیریت مالی شما نقش داشته باشد و شما را در مسیر درست پولدار شدن قرار دهد.

لازم به توضیح است که کلیه مراحل دریافت قسطاکارت به صورت غیرحضوری و اینترنتی در وبسایت رسمی قسطا به آدرس www.ghesta.ir صورت می گیرد.  پس از ثبت نام و ارسال مدارک مورد نیاز و طی کردن کلیه مراحل، می توانید با قسطاکارت صادر شده از کلیه فروشگاه های فیزیکی و آنلاین معتبر ایرانی و خارجی کنید. حتی می توانید کلیه هزینه های درمانی، زیبایی و پرداخت هزینه های سفر و تحصیل را با قسطاکارت بدون هیچگونه محدودیتی پرداخت کنید. نکته حائز اهمیت این است که برای پرداخت هزینه در وبسایت های فروشگاهی، باید رمز اینترنتی قسطاکارت را فعال کنید.

در این مقاله سعی کردیم به پاسخ سوال کارت اعتباری چیست بپردازیم و شما را با خرید اقساطی که به هوشمندانه هزینه کردن شما کمک می کند؛ آشنا کنیم. در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشورت می توانید با ما در تماس باشید. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها