پرفروش‌ترین تلویزیون‌های ۵۵ اینچ سال ۲۰۲۱

پرفروش‌ترین تلویزیون‌های ۵۵ اینچ

هر ساله تلویزیون‌های بی‌شماری از برندهای مختلف روانه بازار می‌شوند. این تلویزیون‌ها با توجه به برخی امکانات رده‌بندی می‌شوند. سپس با در نظر گرفتن قیمت و بعضی از عوامل دیگر میزان فروش آن‌ها متفاوت از هم خواهد بود. هر سال لیستی از پرفروش‌ترین محصولاتی که بخش عظیمی از فروش بازار را به خود اختصاص داده‌اند وجود دارد. تا کنون که در اواسط سال ۲۰۲۱ میلادی هستیم برخی از تلویزیون‌ها نسبت به مدل‌های دیگر فروش بیشتری داشته‌اند. ما در این مطلب به معرفی پرفروش‌ترین تلویزیون‌های ۵۵ اینچ بازار می‌پردازیم تا با مدل‌هایی که بیشترین تقاضا را تا کنون داشته‌اند بهتر آشنا شوید. در این لیست تلویزیون‌هایی از برند سامسونگ، ال‌جی، سونی و شیائومی قرار می‌گیرند که جزو محبوب‌ترین تلویزیون‌های ۵۵ اینچ هستند.

تلویزیون سامسونگ ۵۵TU7000

تلویزیون ۵۵TU7000 یکی از محصولات سامسونگ در سال ۲۰۲۰ است و هنوز در لیست پرفروش‌ترین تلویزیون‌های ۵۵ اینچ قرار دارد. این تلویزیون زیبا با اینکه جزو مدل‌های میان‌رده‌ی سامسونگ می‌باشد اما با امکانات و قیمت بسیار مناسبی که دارد جایگاهی ویژه از بازار را به خود اختصاص داده است.

این تلویزیون ۴K به خوبی می‌تواند تصاویر را در کیفیت و وضوح مناسب نمایش دهد. برای ارتقای سطح کیفیت تصاویر از قابلیت‌هایی همچون تقویت‌ کننده کنتراست و فرمت‌ HDR10+ پشتیبانی می‌کند. در کل کیفیت تصویر این تلویزیون بسیار مناسب بوده و وضوح عالی را در نمایش تصاویر خواهد داشت. سامسونگ در بخش صوتی از ۲ عدد بلندگو باکیفیت برای پخش صدایی ۲۰ وات استفاده کرده است. این بلندگوها توسط فناوری دالبی دیجیتال نیز تقویت می‌شوند تا صدایی واضح و باکیفیت را پخش کنند.

برای ارائه خدمات هوشمند از سیستم عامل تایزن در تلویزیون TU7000 استفاده شده است. این سیستم عامل منوی فوق العاده راحتی داشته و کار با آن بسیار ساده خواهد بود. همچنین امکاناتی از جمله دسترسی به اینترنت و دانلود انواع اپلیکیشن را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

تلویزیون 55TU7000

تلویزیون ال‌جی ۵۵UN8060

تلویزیون ۵۵UN8060‌ جزو تلویزیون‌های ساخت ۲۰۲۰‌ ال‌جی بوده که هنوز هم از مدل‌های محبوب ال‌جی است. این تلویزیون نیز جزو مدل‌های متوسط ال‌جی است اما با امکانات مناسب و صد البته قیمت معقولی که دارد یکی از پرفروش‌ترین تلویزیون‌های ۵۵‌ اینچ سال ۲۰۲۱‌ محسوب می‌شود.

این تلویزیون با پشتیبانی از کیفیت تصویر ۴K توانایی نمایش تصاویر در وضوحی بالا را دارد. همچنین از فناوری ۴K Upscaling برای ارتقای سطح کیفیت تصاویری که از وضوح پایین برخوردار هستند استفاده می‌شود. زاویه دید مناسب و پشتیبانی از فرمت‌های تصویری همچون HDR 10 Pro باعث شده تلویزیون ۵۵UN8060‌ کیفیت و وضوح بسیار مناسبی برای نمایش تصاویر داشته باشد. بخش صوتی تلویزیون ال‌جی متشکل از ۲ عدد بلندگو بوده که توانایی پخش صدایی معادل ۲۰ را دارند. این تلویزیون در بخش صوتی از فناوری پاکسازی برای حذف نویزهای صدا استفاده می‌کند.

سیستم عامل ال‌جی که در تلویزیون ۵۵UN8060 به کار رفته webOS است که امکانات بسیار متنوعی دارد. کار با این تلویزیون راحت بوده و از امکاناتی فوق العاده پیشرفته همچون اتصال به دستیارهای صوتی و جستجوی صوتی بهره‌مند شده است. قیمت مناسب در کنار ویژگی‌های گسترده یکی از دلایل محبوبیت این تلویزیون می‌باشد.

تلویزیون 55UN8060

تلویزیون سونی ۵۵X8000H

سونی یکی از برندهایی است که تلویزیون‌هایش همواره در لیست پرفروش‌ترین‌های بازار قرار دارند. تلویزیون ۵۵X8000H‌ یکی از مدل‌های مناسب سونی است که در سال ۲۰۲۰‌ تولید شده است. این تلویزیون در معرفی پرفروش‌ترین تلویزیون‌های ۵۵‌ اینچ بازار جایگاهی بسیار مناسب را کسب کرده و جزو مدل‌های محبوب و باکیفیت سونی می‌باشد.

کیفیت تصویر ۴K تنها یکی از ویژگی‌های منحصربفرد تصویری در تلویزیون ۵۵X8000H است. این تلویزیون از برترین ویژگی‌ها در بخش تصویری استفاده کرده تا کیفیت تصویر عالی و بی‌نظیر را برای نمایشگر به ارمغان آورد. پشتیبانی از Dolby Vision،‌ HDR10 و افزایش دهنده نسبت کنتراست باعث نمایش تصاویر در وضوحی مناسب در این تلویزیون می‌شوند. در کل کیفیت تصویر تلویزیون بی‌نظیر بوده و وضوح کافی را در صفحه نمایش خواهد داشت. سونی از ۲ بلندگو با توان صوتی کلی ۲۰‌ وات بهره‌ گرفته و توسط فناوری دالبی اتموس سطح کیفیت صدا را ارتقاء‌ می‌بخشد.

این تلویزیون از سیستم عامل اندروید برخوردار شده که منوی کاربری زیبا و شیکی دارد. همچنین مهم‌ترین ویژگی‌ آن دسترسی بسیار گسترده به محتوای اینترنتی از جمله دانلود انواع اپلیکیشن است. تلویزیون ۵۵X8000H دنیای وسیعی از برنامه‌ها را پشتیبانی می‌کند تا دسترسی‌های متنوعی را برای کاربران ایجاد کند.

تلویزیون 55X8000H

تلویزیون ۵۵ اینچ شیائومی مدل ۴S

شیائومی جزو برندهایی می‌باشد که به تازگی محبوبیت زیادی میان کاربران پیدا کرده است. تلویزیون ۵۵۴S یکی از پرفروش‌ترین تلویزیون‌های ۵۵ اینچ سال ۲۰۲۱ محسوب می‌شود. برای نمایش تصاویر از کیفیت ۴K پشتیبانی می‌کند و دارای فناوری‌های ارتقاء دهنده کیفیت از جمله قابلیت HDR می‌باشد. زاویه دید تلویزیون گسترده بوده و کیفیت تصویر تلویزیون برای نمایش تصاویر بسیار عالی خواهد بود.

در بخش صوتی از ۲ عدد بلندگو باکیفیت برای پخش صدای ۲۰ وات استفاده شده و صدای دالبی نیز نویزهای صدا را از بین می‌برد. سیستم عامل تلویزیون ۵۵۴S اندروید است. این سیستم عامل دسترسی بسیار گسترده‌ای را به انواع اپلیکیشن‌ها در اختیارتان قرار خواهد داد. همچنین از برنامه‌های آنلاین نیز به خوبی پشتیبانی می‌کند. کیفیت تصویر مناسب در کنار قیمت معقول از ویژگی‌های این تلویزیون شیائومی است.

تلویزیون 4S شیائومی

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها