تجهیزات برقی نمایندگی اشنایدر الکتریک

تجهیزات برق صنعتی در برندهای مختلف و با کاربردهای متنوع تولید و به بازار عرضه می­‌شوند که شرکت اشنایدر الکتریک از جمله شرکت­‌های معتبر و نام آشنایی است که محصولات خود را در زمینه صنعت برق و الکترونیک با کیفیت بسیار بالا تولید و به سراسر دنیا توزیع می­‌کند. این شرکت چند ملیتی که اکنون از محبوبیت بالایی در سراسر جهان برخوردار است در ابتدای کار خود در سال ۱۸۳۶ در زمینه تولید صنایعی مانند برخی از صنایع فلزی، اسلحه و کشتی در کشور فرانسه فعالیت می‌­کرد و بعدها با تغییر فعالیت خود شروع به ساخت وسایل مرتبط با حمل و نقل و ماشین­‌های سنگین نمود و در ادامه کار خود در سال ۱۹۷۵ با تولید تجهیزات و قطعات مختلف در زمینه صنعت برق تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین شرکت‌­ها در دنیا شد. اشنایدر الکتریک خود را محدود به یک کشور نکرد بلکه با اعطای نمایندگی اشنایدر به سایر کشورها به موفقیت­‌های چشمگیری دست یافت. کشورهایی که نمایندگی اشنایدر را دارند هر کدام می­‌توانند محصولات خاصی از این برند معروف را تولید نمایند.

نمایندگی اشنایدر

نمایندگی اشنایدر به منظور گسترش شبکه فروش و رونق بازار کسب و کار از سوی صاحبان شرکت اشنایدر الکتریک در سراسر دنیا راه‌­اندازی شده است تا ضمن معرفی محصولات خود و کسب سود بیشتر، امکان دسترسی سریع‌­تر و راحت‌تری را به متقاضیان بدهد. همچنین مرکزی که نمایندگی اشایدر را اخذ می‌­کند با استفاده از نام تجاری این برند معروف، میزانی از درآمد را برای خود کسب می‌­نماید و برای رقابت با سایر برندها از طریق نشر آگهی، سایت­‌های اینترنتی و… بستری را فراهم می­‌کند تا بیشتر دیده شود. بنابراین خریداران به راحتی و در زمان کمتری قادرند با این نمایندگی­‌ها ارتباط برقرار کرده و محصولات مورد نظر خود را تهیه نمایند. همچنین خرید از نمایندگی اشنایدر به مراتب بهتر از فروشگاه­‌های غیر رسمی می‌­باشد زیرا محصولات عرضه شده توسط آن‌ها اصل و دارای گارانتی می­‌باشد و همواره رضایت مشتریان از کیفیت کالاها را در بر داشته است.

 نمایندگی اشنایدر الکتریک

همان طور که گفتیم این برند معروف به هر کشوری که دارای نمایندگی اشنایدر باشد اجازه تولید بخشی از محصولات خود را به آن‌ها می­‌دهد و نمایندگی اشنایدر در ایران نیز چنین است. در واقع شرکت اشنایدر با احداث کارخانجات در قاره­‌ها و کشورهایی که دارای نمایندگی اشنایدر الکتریک هستند باعث شناخته­‌تر شدن محصولات خود در سراسر جهان شد و توانست موجب رونق کسب و کار هم برای خود و هم موجب کسب درآمد برای عده زیادی باشد. از جمله محصولات برند اشنایدر الکتریک که در ایران تولید می­‌گردد می­‌توان به کلید هوایی و کلید مینیاتوری اشاره کرد. همچنین کنتاکتورهای خازنی و خاص در جمهوری چک یا چراغ سیگنال، تایمر و کنترل فار در اندونزی و بسیاری از محصولات دیگر که در فرانسه و یا دیگر کشورها تولید می‌­گردد را ذکر نمود. لازم به ذکر است که نمایندگی اشنایدر الکتریک در ایران از سال ۱۳۵۴ به طور رسمی فعالیت خود را با احداث یک دفتر تله مکانیک آغاز نمود.

 اشنایدر

شرکت اشنایدر با تولید محصولات باکیفیت در حوزه صنعت برق که ایمنی بالای کاربران را برعهده دارد توانسته به صاحبان کسب و کارهای کوچک و بزرگ و صنعتگران کمک کند تا از خسارات جانی و مالی احتمالی جلوگیری کنند. محصولات اشنایدر الکتریک را می­‌توان به دسته‌­های مختلفی مانند اتوماسیون صنعتی و کنترل، محصولات ولتاژ پایین، کسب و کارهای کوچک و مسکونی، قدرت بحرانی، خنک‌­کننده­‌ها و رک‌­ها، انرژی خورشیدی و ذخیره­ انرژی، اتوماسیون ساختمان و سیستم­‌های کنترل گروه­‌بندی کرد. سافت استارتر، منبع تغذیه، بی­متال کنتاکتور، محافظ جان، کلید حرارتی، کلید اتوماتیک حرارتی، اینورتر و… از جمله محصولات تجهیزات برقی هستند که در نمایندگی اشنایدر باکیفیت بالا، متنوع و با هولوگرام شرکت اشنایدر الکتریک عرضه می­‌گردد. برای آشنایی بیشتر شما را با برخی از تولیدات اشنایدر الکتریک آشنا می‌­کنیم.

کلید هوایی یا دژنکتور: نوعی کلید می­‌باشد که دارای دو وظیفه اصلی می‌­باشد. اولی قطع و وصل شبکه و دومی حفاظت از شبکه و دارای انواع مختلفی مانند سه پل، چهارپل، فیکس و کشویی است. اجزای تشکیل دهنده کلید هوایی شامل کنتاکت‌­های اصلی، محفظه جرقه­‌گیر، دکمه قطع و وصل، شمارنده دفعات کارکرد کلید، لوازم جانبی کلید اتوماتیک، کنتاکت­‌های جرقه‌­زن و ترمینال­‌های ورود و خروج قدرت ترمینال­‌های فرمان می­‌باشد.

رله‌­های کنترلی: از جمله تجهیزات در اتوماسیون صنعتی است که به دسته‌­های مختلفی از جمله رله کنترل ولتاژ، رله کنترل فرکانس، رله کنترل جریان و… تقسیم می­‌شوند. به عنوان مثال از رله کنترل فاز برای محافظت از موتورها، ژنراتورها و دیگر تجهیزات الکترونیکی در برابر برق فشار قوی و صنعتی استفاده می­‌کنند یا رله کنترل ولتاژ این توانایی را دارد که در زمان افزایش ولتاژ با ارسال سیگنال­‌هایی باعث قطع شدن مدارهایی می‌­شود که به ولتاژ حساس می­‌باشند و انواع مختلف دیگر که توسط نمایندگی اشنایدر توزیع می‌­شود.

منبع تغذیه: یکی دیگر از محصولات باکیفیت، با کاربرد صنعتی و اتوماسیون ارائه شده در نمایندگی اشنایدر می­‌باشد که برای راه‌­اندازی مدارات الکتریکی استفاده می‌­گردد. تأمین ولتاژ و جریان مورد نیاز مدار و پایداری ولتاژ و جریان دریافت شده از منبع تغذیه از جمله ویژگی­‌های منبع تغذیه اشنایدر بوده و در تجهیزاتی که نیاز به تغذیه DC دارند کاربرد دارند.

بی­متال اشنایدر: وسیله­‌ای است که در تابلو برق برای محافظت از موتورهای الکتریکی در برابر اضافه بار به کار برده می‌­شود. به بی­متال رله حرارتی نیز می­‌گویند که بر حسب نوع برگشت به حالت اولیه به بی­متال دستی، بی­متال اتوماتیک و بی­متال دستی و اتوماتیک دسته‌­بندی می­‌شوند. تشخیص خطای دوفاز، روشن و خاموش کردن فن خودرو، محافظت از الکتروموتورها، تنظیم درجه حرارت دستگاه‌هایی مانند ماشین لباس­شویی، گریل و… از کاربردهای بی­متال می‌­باشد. برند اشنایدر طیف وسیعی از تجهیزات برق صنعتی را شامل می­‌شود که تا اینجا به معرفی چهار گروه از محصولات نمایندگی اشنایدر به اختصار پرداختیم.

فروش محصولات اشنایدر الکتریک در فروشگاه صنعت روز

شرکت فنی مهندسی صنعت روز در تهران دارای نمایندگی اشنایدر می‌­باشد که از سال ۱۳۹۱ شروع به فعالیت رسمی کرد و با اتکا بر تجربه کارشناسان فنی خود قادر است در خصوص تأمین قطعات، مشاوره، نحوه انتخاب و راه­‌اندازی محصولات، طراحی دقیق و ارائه اطلاعات فنی نیاز صنایع مختلف در کشور را تأمین نماید. متقاضیان محصولات این برند معروف برای آشنایی بیشتر یا خرید می­‌توانند به سایت https://sanatrooz.com وارد شوند و ضمن مطلع شدن از مجموعه محصولات این فروشگاه می‌­توانند از طریق راه‌های ارتباطی با کارشناسان فروشگاه صنعت روز تماس برقرار کنند. تضمین اصالت کالا، تضمین قیمت و خدمات مشاوره ۲۴ ساعته از جمله ویژگی­‌های این شرکت فنی مهندسی می‌باشد.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها