ساخت المنت فلنج دار در بازار لاله زار تهران

همانطور که میدانید المنت ها تجهیزاتی هستند که انرژی الکتریکی را به انرژی گرمایی تبدیل میکنند و در مدل و طرح های متفاوت تولید شده و هر کدام کارایی مخصوص را به خود را دارند. المنت فلنج دار نیز یکی از پرکاربردترین ها بوده و گروه تهران المنت نیز سازنده انواع المنت من جمله فلنج دار است. در ادامه قرار است به شرح این نوع المنت که مجموعه تولیدی تهران المنت زحمت گردآوری را آن را کشیده، بپردازیم.

ساخت المنت فلنج دار در بازار لاله زار تهران

معرفی و آشنایی با مجموعه تولیدی تهران المنت

قبل از بازگو کردن هر موضوع دیگری بهتر است ابتدا با این گروه تولیدی آشنا شوید. گروه صنعتی المنت تهران با بیش از پانزده سال تجربه در طراحی و ساخت انواع هیترهای صنعتی و ارائه خدمات به شرکت ها و صنایع کوچک و بزرگ توانسته در بازار لاله زار تهران اعتباری برای خود کسب کند. قابل توجه است که هیترهای تولیدی این واحد شامل المنت شیشه ای، کمربندی، المنت میله ای، تخت، المنت سرامیکی، المنت فلنج دار و فشنگی است. بزرگ ترین هدف این مجموعه تولیدی با توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی این است که با کاهش هزینه های تولید در ضمن حفظ و ارتقاء کیفیت لازمه آن هم با استفاده از متریال های به روز اروپایی، سهمی در شکوفایی اقتصادی این مرز و بوم داشته باشد.

مشاهده محصولات تهران المنت : ترموکوپل PT100

آیا با المنت فلنج دار که دقیقا چیست؟ اجزا و انواع آن آشنایی دارید ؟

برای اینکه این محصول را بهتر بشناسید ابتدا بیایید واژه فلنج را بررسی کنیم که به چه معناست؟  فلنج ها؛ در واقع تجهیزاتی با صفحات دایره ای شکل همراه با سوراخ بوده که کاربردشان برای اتصال قطعات به یکدیگر، بستن لوله ها، تغییر مسیر و تغییر قطر لوله ها است. در مدل های مختلفی چون فلنج نر و ماده، فلنج لغزشی، فلنج کور، فلنج گردن جوشی، فلنج رزوه ای، فلنج روکار، فلنج جوشی سوکتی و فلنج حلقه مشترک تولید و به بازار ارائه میشود. حال از این ابزار در ساخت المنت فلنج دار با توجه به کاربرد و ساختارش و اینکه میتوانند در مایعات غرق شوند، بهره میبرند.

معرفی و آشنایی با مجموعه تولیدی تهران المنت

درباره المنت فلنج دار

از کاربردی ترین المنت های مصرفی محسوب میشوند که فلنج اصلی ترین عضو آن است. سازوکار این نوع المنت بر اساس قانون گرمایش ژول بوده و از این طریق به گرما کردن محیط می پردازد. بدین گونه که جریان الکتریکی از میان یک جسم هادی عبور کرده و این جسم انرژی الکتریسیته را تبدیل به انرژی گرمایی می کند. المنت های فلنج دار اغلب متشکل از تجهیزاتی چون ترموستات، پولک جدا کننده المنت و فلنج است. نکته مهم در ساخت آنها این است که میله به کار رفته در اجزای این المنت باید از بهترین نوع فولاد زنگ نزن و فلنج برنجی آن نیز فورچ شده باشد چون از المنت فلنج دار برای تولید و انتقال حرارت در محیط های ویژه با ضریب خطر بالا استفاده می شود.

مشاهده محصولات تهران المنت : تولید کننده المنت

 انواع المنت فلنج دار و موارد کاربردی آن در صنایع مختلف

این نوع المنت ها در مدل ها و طرح های مختلف نظیر المنت فلنجی ضد انفجار، المنت فلنجی سوپر هیتر، المنت فلنج دار مخزنی، المنت فلنجی گرد استیل ۳۶۰، المنت فلنجی تخت آهنی، المنت فلنجی واشردار، المنت فلنجی آبگرمکنی، المنت فلنجی ترموستات دار و … تولید میشود که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند.

متدوال ترین نوع کاربردی این المنت ها شامل لوازم خانگی مختلف مانند چای ساز، سماورهای برقی و … صنایع شیشه، صنایع پلاستیک، سردخانه ها، کارخانه جات بسته بندی، خشک کن ها، مخازن مختلف نگه داری مایعاتی مانند آب، روغن گاز و نفت و خشک کردن گاز در پمپ های بنزین است. حال دلیل استفاده گسترده از این المنت ها برمیگردد به مزایایی چون طول عمر بسیار بالای شان و نیازی به تعویض و یا تعمیرهای مداوم ندارند، قادر به تولید گرما و حرارت بسیار بالا در زمان کوتاه هستند و اینکه افت و تلفات گرمایی در آنها بسیار کم تر است.

 انواع المنت فلنج دار و موارد کاربردی آن در صنایع مختلف

در نهایت

هیترهای فلنج دار با قطرهای مختلف در توان های گوناگون ساخته و توسط تولید کنندگان به بازار عرضه میگردند. قدرت انتقال حرارت بالایی دارند که به صورت مستقیم انجام می شود و بیشتر در مخازن نفت و آب مورد استفاده قرار گرفته و ضد انفجار هستند و اینکه از فعالیت های کارگاه تولیدی تهران المنت؛ ساخت المنت فلنج دار با بهترین کیفیت و قیمت مناسب بوده که شما می توانید آن را سفارش داده و در کمترین زمان ممکن سفارش تان را تحویل بگیرید.

عضویت
اطلاع از
guest

1 نظر
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها
سعید امیدی

پس المنت میله ای فین دار با المنت میله ای کلا فرق دارن و کاربرد متفاوتی دارن