بهترین پارک‌های آبی آنتالیا

ترکیه، یکی از کشور‌های همسایه ایران است که به دلیل داشتن طبیعت زیبا و سواحل دلپذیر از مقاصد مهم گردشگری برای هموطنان ما به شمار می‌رود. هر ساله تعداد زیادی از ایرانیان برای گذراندن تعطیلات به شهرهای مختلف کشور ترکیه از جمله آنتالیا سفر می‌کنند.

آنتالیا علاوه بر تمام جاذبه‌های گردشگری خود، به داشتن سواحل زیبا مشهور است. وجود این سواحل متنوع باعث ساخته شدن پارک‌های آبی مختلفی در این شهر شده است و تعداد بسیار زیادی از بلیط تهران آنتالیا خریداری شده در تعطیلات به مقصد شهر آنتالیای ترکیه است. بسیاری از هتل‌های آنتالیا به دلیل مشرف بودن به ساحل دارای پارک آبی هستند که این موضوع باعث محبوبین چند برابر این هتل‌ها شده است.

در این مقاله قصد داریم که به معرفی مشهورترین پارک‌های آبی موجود در شهر گردشگری آنتالیا بپردازیم پس با ما همراه باشید.

پارک آبی آکوا پارک آنتالیا

اولین پارک از فهرست پارک‌های آبی آنتالیا، آکوا پارک بزرگ آنتالیا است. این پارک آبی به دلیل داشتن فضای سبز جذاب، مجاورت با دریا و سرسره‌های متنوع و جذاب در بین گردشگران از محبوبیت بالایی برخوردار است. بخش جامپینگ این پارک همان چیزی است که آکوا پارک را از سایر پارک‌ها متمایز می‌کند. در بخش جامپینگ شما از ارتفاع حدود ۷۰ متر با رعایت نکات ایمنی به درون آب سقوط می‌کنید و تا نیمه‌های بدن درون آب قرار می‌گیرید. این تجربه کمتر کسی را از این پارک دلسرد می‌کند.

این مجموعه علاوه بر داشتن سرسره‌ها و سازه‌های آبی، دارای رستوران و کافی شاپ‌های زیادی است و گردشگران می‌توانند هنگام لذت بردن از آفتاب ساحل و یا بعد از گذراندن ساعات سرگرم کننده در بخش پارک به بخش خوشمزه این مجموعه سر بزنند و از خدمات آن‌ها بهره ‌مند شوند.

آکوا پارک همانند اکثر پارک‌های آبی دنیا دارای خدماتی همچون اسپا و ماساژ ترکی نیز است. این پارک بدون شک یکی کامل‌ترین و دیدنی‌ترین پارک شهر آنتالیا است.

علاوه بر تمام ویژگی‌های بالا، آکوا پارک محل شادی و جشن‌ نیز به حساب می‌رود. بنابراین شنیده شدن صدای موسیقی از هر سمت امری عادی است.

بخش جذاب دیگر این پارک، دلفیناریوم آن است. کسی نیست که از این موجودات بامزه و باهوش لذت نبرد. در آکوا پارک می‌توانید از دیدن نمایش‌ دلفین‌ها لذت ببرید اما توجه کنید که بلیت این بخش از آکواپارک به صورت جداگانه حساب خواهد شد و حدود ۵۰ لیر است که نسبت به جذابیت این نمایش مقدار پول کمی است.

آکوا پارک دارای فروشگاه‌های زیادی است؛ پس اگر قصد دارید که در مدت زمان کوتاهی در آنتالیا بمانید حتما با خرید بلیط لحظه آخری به این شهر سفر کرده از آکوا پارک دیدن کنید تا با یک تیر دو نشان بزنید یعنی هم خریدهای خود را انجام دهید و هم از شنا و موسیقی و تماشای دلفین‌ها لذت ببرید.

پارک آبی ریکسوس پریمیوم تروی

هتل ریکسوس پریمیوم مقصد نهایی تعداد زیادی از گردشگران است. این هتل علاوه بر خدمات رفاهی باکیفیت خود از پارک آبی بزرگ و جالبی برخوردار است.

پارک ریکسوس پریمیوم هم مانند آکوا پارک دارای سرسره‌های جذاب با سایزها و شکل‌های مختلف، رستوران، کافی شاپ، اسپا، حمام، ماساژ ترکی و دلفیناریوم است؛ اما یک تفاوت بزرگ این مجموعه با مجموعه آکوا پارک برج تروجان است، این سازه جذاب در بدو ورود نظر هر کسی را به سوی خود جذب می‌کند.

در پارک ریکسوس پریمیوم علاوه بر دلفین‌ها دو نهنگ سفید و دو خوک دریایی نیز وجود دارد که تحت نظر مربیانی کار آزموده آموزش داده شده‌اند و می‌توانند به راحتی تماشاچیان را سرگرم کنند.

توجه کنید که مثل همه باغ وحش‌ها یا دلفیناریوم‌های مشهور دنیا، غذا دادن به این حیوانات بدون نظارت مربی می‌تواند مشکلاتی را برای شما و حیوانات این مجموعه به وجود بیاورد؛ پس سعی کنید بدون مشورت با تیم حفاظتی ریکسوس پریمیوم به هیچ وجه به دلفین، نهنگ یا خوک دریایی غذا ندهید.

اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید و می‌خواهید از دیدن دلفین‌های ریکسوس پریمیوم لذت ببرید، پس در فصل زمستان به این پارک مسافرت نکنید زیرا در این فصل دلفین‌ها اجرای نمایشی ندارند و این نمایش بی‌نظیر به فصل‌های خاصی از سال محدود می‌شود.

این پارک آبی علاوه بر داشتن فروشگاه‌های مختلف، سالن‌های ورزشی زیادی نیز دارد؛ از جمله سالن اسکواش، سالن تیر اندازی، تنیس، سالن دارت، سالن بیلیارد است. در این مجموعه شما می‌توانید به قایقرانی و موج سواری نیز مشغول شوید.

این پارک هم مثل آکوا پارک فضای سبز دلنشینی دارد و در ساخت آن به همه نکات توجه شده است؛ یعنی علاوه بر فضای مهیج آبی، فضای کافه و رستوران این پارک به فضای سبز گره خورده است.

در هر صورت، اگر شما شخص سخت‌گیری هستید و به سختی سرگرم می‌شوید و نمی‌توانید تفریح مورد نظر خود را پیدا کنید، حتما از پارک آبی ریکسوس پریمیوم آنتالیا دیدن کنید؛ زیرا این پارک بدون شک تمام تفریحات لازم برای هر انسانی را در خود جای داده است. با احتمال بالا پس از یک بار دیدن کردن از ریکسوس پریمیوم، این پارک در ذهن شما به عنوان یکی از جذاب‌ترین خاطرات سفرهای شما ذخیره می‌شود.

نمایش دلفین‌ها و نهنگ‌های سفید و خوک‌های دریایی موجب حیرت هر شخصی می‌شود، شما می‌توانید همراه با لذت بردن از نوشیدنی مورد علاقه خود به تماشای این منظره اعجاب‌آور بنشینید.

هزینه دیدن دلفیناریوم و نهنگ و فک‌های دریایی که به صورت جداگانه حساب می‌شود. این قیمت برای یک نمایش ۳۰ دقیقه‌ای چیزی حدود ۱۴۰ دلار است.

این پارک آبی در آکواریوم‌های خود علاوه بر نهنگ، کوسه‌های کوچک را نیز قرار داده است و تماشای این موجودات شما را با آرامش زندگی در اعماق دریا آشنا می‌کند.

پارک آبی ددمان آنتالیا

پارک آبی ددمان آنتالیا با دارا بودن ۲۳ سرسره بزرگ آبی و رودخانه‌های مواج با طول ۳۵۰ متر سومین پارک آبی مشهور این فهرست است. هتل ددمان آنتالیا، یکی از باکیفیت‌ترین و زیباترین هتل‌های شهر آنتالیا است که سالیانه گردشگران زیادی از سرتاسر جهان ددمان آنتالیا را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند. پارک آبی ددمان آنتالیا نیز بخش مهمی از اعتبار این هتل است؛ زیرا همه روزه پذیرای میهمانان با هر سن و سلیقه‌ و ملیتی است.

این پارک آبی شامل بخش آبی و مهیج، رستوران‌های ترکی سنتی و مدرن، بخش ماساژ و اسپا است. شما می‌توانید با ماشین و وسایل نقلیه در پارک تردد کنید و مشکل حمل و نقل نداشته باشید.

فروشگاه‌های این پارک آبی علاوه بر لوازم ورزشی، پوشاک و تقریبا هر کالایی را پوشش می‌دهند پس اگر نگران سوغاتی یا خریدهای خود هستید دیگر نگران نباشید. چون ددمان آنتالیا تمام انتظارات از یک هتل و پارک آبی را به صورت کامل برآورده می‌کند.

در این فهرست سه پارک آبی مشهور آنتالیا را بررسی کردیم؛ اما هرگز نمی‌توان بین این سه بهترین را انتخاب کرد. هر کدام از این پارک‌ها ویژگی‌های مربوط به خود را دارند. برج تروجان ریکسوس را نمی‌توانید در آکواپارک یا ددمان آنتالیا ببینید و یا جامپینگ مشهور آکوا پارک در ریکسوس و ددمان آنتالیا وجود ندارد. از سمت دیگر در ددمان آنتالیا مشکل تردد شما به سادگی برطرف شده است که این ویژگی در ریکسوس و آکواپارک می‌تواند مسافران بسیاری را ناامید کند؛ در هر صورت این سه پارک ویژگی‌های مخصوص خود را دارند که باید با توجه به علاقه و میزان هیجانی که می‌خواهید تجربه کنید به سراغ آن‌ها بروید. رزرو تور آنتالیا یکی از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین روش‌ها برای سفر به این شهر ساحلی ترکیه و لذت بردن از تفریحات آبی مختلف است. آژانس‌های مختلف حاضر در سفرمارکت، گزینه‌های متنوع با گستره قیمتی متنوعی را به شما عرضه خواهند کرد.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها