کرمان نیرو تولیدکننده لوله فلکسیبل برق

بهتر است بدانیم علاوه براینکه استفاده از سیم ها و کابل ها در پروژه­های عمرانی مهم است، محافظت از آنها در برابر آسیب­های جدی و رطوبت و خوردگی نیز اهمیت دارد. به همین منظور از تجهیزاتی نظیر لوله فلکسیبل برق (Flexible electrical pipe) میتوان استفاده کرد. در ادامه مجموعه کرمان نیرو قرار است شما را با این تجهیز برقی بیشتر آشنا کند پس ما را از همراهی خود بی­نصیب ننمایید.

سینی کابل

مشاهده محصولات کرمان نیرو : قیمت سینی کابل

آشنایی با مجموعه کرمان نیرو، تولیدکننده سینی کابل گالوانیزه است

گروه صنعتی کرمان نیرو؛ اواخر سال ۹۱ تاسیس شده است. محور اصلی فعالیت آن تولید سینی کابل و لوله های فولادی برق و لوله فلکسیبل برق است. همچنین پخش انواع جعبه­های تقسیم و کلیدها و کلیه اتصالات و کف خواب، قوطی­های کلید در زمره دیگر فعالیت های کرمان نیرو است. از جمله شرکت­هایی که از اقصی نقاط ایران در طی سالیان افتخار همکاری با این شرکت را داشته است شامل پارسی فیدار پایدار و کارمانیا و ساترآپ، برج سازان رامتین و پروژه در سایت­های مختلف پتروشیمی (عسلویه)، شرکت پالایش نفت بندرعباس میشود.

تهران.خیابان لاله زار جنوبی.پاساژ بزرگ نور.طبقه زیر همکف.پلاک ۲

تلفن

۰۲۱۳۳۹۳۸۹۶۵

۰۲۱۳۳۹۳۹۰۱۴

همراه:

۰۹۱۲۵۸۶۸۵۴۶
۰۹۱۲۲۸۰۱۶۹۷

درباره­ی لوله فلکسیبل و اهمیت استفاده از آن چیزی میدانید؟

تعریف ساده Flexible pipe؛ نوعی روکش محافظتی برای سیم ها و کابل ها است. و به طور کلی یک کانال فلزی با سطح مقطع گرد و لوله­هایی بلند، سبک وزن و انعطاف پذیر هستند که برای محافظت از سیم ها و کابل ها در پروژه­های عمرانی مورد استفاده قرار می گیرد. آن را با نام نام لوله خرطومی فلزی نیز میشناسند. نحوه­ی استفاده از این لوله ها و نصب آنها بدین گونه است که برای بستن لوله­ی فلکسی به دیوار از بست های مخصوص این کار استفاده میشود و بست ها با توجه به لوله­ی فلکسی مورد استفاده سایزهای مختلفی دارند. لوله­ فلکسیبل را در دو نوع لوله فلکسی روکش­دار و لوله فلکسی بدون روکش تولید و روانه بازار میکنند.

چرا استفاده از لوله فلکسیبل مهم است؟

در مورد این موضوع باید گفت که در عصر حاضر الکتریسیته بخش جدا نشدنی از منازل و دفاتر است. زیرا برق و الکتریسیته یک نیاز مشترک و اجتناب ناپذیر برای زندگی راحت و همراه با آسایش است. خب! برای استفاده کردن از برق و الکتریسیته به کابل کشی درون ساختمان­ها برای انتقال برق به نقاط مختلف نیاز داریم و بسیار حیاتی است که از صحت و سلامت کابل ها و سیم های ساختمانی اطمینان کافی را حاصل کنیم. پس ابزارآلاتی نظیر لوله­های فلکسیبل بهترین گزینه هستند تا از هرگونه آسیب نظیر گرمای شدید، رطوبت و حتی خوردگی که ممکن است کابل ها و سیم ها را تهدید کنند، جلوگیری به عمل آوریم.

لوله فلکسیبل برق

وجود چه نکات مثبت و مهمی، ترغیب­­کننده استفاده از لوله فلکسیبل است؟

طول عمر بالا و انعطاف­پذیری بالای لوله­های فلکسی، برخورداری از وزن کم و دفع رطوبت، مقاومت در برابر ضربات و فشار ناشی از لوله کشی و کابل کشی در مسافت­های طولانی هنگام نصب، محافظت از سیم ها و کابل ها در برابر اشعه­های مضر خورشید، مقاوم در برابر محیط های اسیدی و قلیایی و قابلیت تحمل فشار بالا و تخلیه­ی خودکار الکتریسیته­ی ساکن و آسان و ساده بودن نصب و راه اندازی لوله­های فلکسیبل.

مشاهده محصولات کرمان نیرو : لوله فولادی برق

سخن آخر

با مطالعه­ی این راهنما با مجموعه کرمان نیرو یکی از برترین تولیدکنندگان سینی کابل و همچنین با تجهیزی به نام لوله فلکسیبل و اهمیت کاربردی آن آشنا شدید و این را نیز بدانید از ساده­ترین راه­ها برای حفاظت از سیم و کابل برق، استفاده از این لوله­ها است.

مجموعه کرمان نیرو، نیز به یاری خداوند متعال امید دارد که بتواند با تولیدات خود، خدمت کوچکی در جهت آبادانی و صنعت ساختمان سازی و پروژه­های عمرانی به میهن عزیزمان ارائه کند تا هر چه بیشتر به خودکفایی و استقلال در ساخت و بی نیازی از بیگانه قدمی کوچک بردارد.

عضویت
اطلاع از
guest

1 نظر
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها
saeidomidi

من فکر میکردم فقط لوله فلکسیبل و سینی کابل تولید میکنید ، وقتی وارد سایت شدم متوجه شدم لوله فولادی و سی چنل و ریل و بست هم تولید میکنید