سوله های اریا بارون توس

سوله های آریا بارون توس

چگونه می‌توانیم اقدام به خرید سوله های اریا بارون توس کنیم؟ سوله یکی از رایج‌ترین ساختمان‌های عمرانی است که احتمالا بارها نام آن را شنیده‌اید. زمانی که به دنبال کارخانه‌ای برای ساخت و خرید سوله هستید نام کارخانه آریا بارون توس را می‌شنوید. آریا بارون یکی از کارخانه‌های صنعتی کشور است که با بکارگیری ماشین آلات پیشرفته و با استفاده از نیروهای فنی و کارآمد تولیدات خود را اعم از ساندویچ پانل‌های سقفی و دیواری برای ساخت سوله مطابق با استانداردهای روز دنیا به بازار عرضه می‌کند.

سوله یک سازه فلزی با سقف شیبدار است که به اشکال مختلفی تولید می‌شود. سوله‌ها برحسب کاربردی که دارند می‌توانند در ابعاد و اندازه‌های متفاوت ساخته شوند. اما کاربرد سوله چیست؟ حتما سوله‌های ورزشی را دیده‌اید. این کاربری سوله یکی از رایج‌ترین کاربرد‌های آن است که همه یک بار آن را به چشم دیده‌اند. ساخت کارگاه‌ها، مرغداری‌ها، انبارها، هایپرمارکت‌ها، تعمیرگاه‌ و… از دیگر کاربردهای سوله سازی به شمار می‌روند.

سوله سازی در جوامع پیشرفته بسیار مورد توجه قرار گرفته است چراکه از این سازه‌های فلزی به عنوان یک ساختمان پیش ساخته می‌توان استفاده‌های زیادی کرد درحالی‌که برای ساخت آن‌ها نیازی نیست به اندازه ساخت سازه‌های سنتی و قدیمی هزینه کنید.

کارخانه آریا بارون برای ساخت دیوارها و سقف این سازه‌ها از ساندویچ پانل استفاده می‌کند. ساندویچ پانل‌های سوله نسبت به متریال سنتی ساختمانی مزایای زیادی دارند. به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های ساخت سوله با ساندویچ پانل می‌توان به قیمت اقتصادی، وزن سبک و قابلیت حمل و نقل راحت آن‌ها اشاره کرد. سوله‌های فلزی هر کاربردی که داشته باشند، عمدتا در ابعاد و اندازه‌های بزرگ‌تری نسبت به سازه‌های معمولی ساخته می‌شوند. آیا ساخت این سازه با مصالح سنتی ساختمانی که پرهزینه و سنگین‌تر هستند منطقی به نظر می‌رسد؟!

در ساخت یک سوله به چه نکاتی باید توجه داشت؟

یکی از مهم‌ترین مسائل حائز اهمیت حین ساخت یک سوله، پوشش سقف است. از متریال‌های مختلفی می‌توان برای پوشش سقف و دیوارهای سوله استفاده کرد اما یکی از اقتصادی‌ترین و مقاوم‌ترین این مصالح، ساندویچ پانل‌های سقفی و دیواری هستند. کارخانه آریا بارون توس با توجه به اهمیت پوشش سقف و دیوارهای یک سوله، ساندویچ پانل‌های مقاومی را با این هدف تولید و روانه بازار می‌کند. از دیگر نکات حائز اهمیت ساخت یک سوله که باید به آن‌ها توجه داشته باشید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اندازه گیری دقیق طول سوله پیش از سفارش ساندویچ پانل‌ها
  • بررسی میزان مقاومت خاک منطقه‌ای که سوله قرار است در آنجا احداث شود.
  • در نظر داشتن میزان بارش در منطقه
  • اندازه گیری جهت و سرعت وزش باد
  • در نظر گرفتن نیروی ناشی از زلزله و مقاومت سوله
  • اندازه گیری بار دینامیکی جرثقیل سقفی حین ساخت سوله
  • رنگ آمیزی سوله متناسب با کاربرد آن

 سوله های اریا بارون توس چه مزایایی دارند؟

مزایا سوله های آریا بارون توس

بطور کلی سازه‌های پیش ساخته‌ای که در قالب سوله طراحی و ساخته می‌شوند مزایای زیادی دارند. اگر فرایند ساخت و نصب سوله از سوی گروهی متخصص و کاربلد صورت بگیرد، بی‌شک مزیت‌های این سازه فلزی بیشتر نیز خواهد شد. به عنوان برخی از مزایای سوله های آریا بارون توس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی با استحکام بالا متناسب با کاربری سوله
  • دارای انعطاف پذیری بالا
  • وزن سبک نسبت به سازه‌های قدیمی به دلیل استفاده از ساندویچ پانل‌های سبک
  • امکان طراحی و ساخت سوله در ابعاد و اندازه بسیار بزرگ (استفاده به عنوان آشیانه هواپیماها)
  • امکان طراحی سوله‌هایی با اشکال متنوع
  • دوام و استحکام بالا در برابر عوامل مخرب محیطی چون طوفان، زمین لرزه و…
  • استفاده از مصالح متنوع در ساخت سوله

مزایای ساندویچ پانل سوله های اریا بارون توس

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های سوله‌های کارخانه آریا بارون توس استفاده از ساندویچ پانل در ساختار آن‌ها است. ساندویچ پانل یک متریال نوین ساختمانی است که در مقایسه با مصالح سنتی و سنگین وزن ساختمانی ویژگی‌های منحصربه‌فردتری دارد. کارخانه آریا بارون توس برای ساخت سوله متناسب با کاربری آن سوله از ساندویچ پانل‌های پلی یورتان استفاده می‌کند. پلی یورتان یک فوم عایق قوی است که به صورت ذاتی خاصیت عایق حرارتی دارد.

در گذشته‌های دور برای ساخت سوله از مصالحی چون آجر و سیمان استفاده می‌شد درحالی‌که امروزه می‌توان به راحتی ساندویچ پانل‌ها را جایگزین این مصالح کرد. ساخت یک سوله در ابعاد بزرگ با آجر زمان، هزینه و نیروی کار بیشتری می‌طلبد. از طرفی این سازه در برابر زلزله مقاومت چندانی از خود نشان نمی‌دهد.

آریا بارون توس از چه عایقی برای ساخت سوله استفاده می‌کند؟

همان‌طور که کمی پیش‌تر هم اشاره شد آریا بارون توس عمدتا از فوم عایق پلی یورتان برای ساخت ساندویچ پانل سوله استفاده می‌کند. ساندویچ پانل سقفی سوله با ضخامت متغیر ۴ تا ۲۰ سانتی متری تولید می‌شود. ساندویچ پانل‌های پلی یورتان که برای سقف سوله‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند در برابر رشد گیاهان و قارچ‌ها مقاوم بوده و اجازه رشد و تکثیر حشرات را نیز نمی‌دهند.

پلی یورتان ضریب انتقال حرارتی بسیار پایینی دارد به همین خاطر یکی از بهترین عایق‌های موجود برای پوشش سقف‌های سوله به شمار می‌رود. در انبارهای نگهداری مواد غذایی یا مواد آتش زا و بطور کلی هرجایی که احتمال وقوع آتش سوزی بالا باشد، می‌توان از این سوله های اریا بارون توس با ساندویچ پانل پلی یورتان استفاده کرد.

چرا سوله های اریا بارون توس را خریداری کنیم؟

  • عایق خوبی در برابر حرارت، رطوبت و صوت است.
  1. غیر قابل اشتعال است.
  2. در برابر نفوذ آب مقاومت دارد.
  3. در برابر جریان الکتریسته عایق است.
  4. حمل و نقل، اجرا و نصب ساده‌ای دارد.
  5. هزینه‌های ساخت و ساز سوله را کاهش می‌دهد.
  6. طول عمر مفید سوله افزایش می‌یابد.
  7. میزان استفاده از آهن آلات گران قیمت کاهش می‌یابد.
  8. به دلیل ضخامت کم دیوارهای ساندویچ پانلی، فضای مفید داخلی بیشتر خواهد شد.
  9. امکان احداث و راه اندازی یک سوله در مناطق صعب‌العبور وجود دارد.
  10. به دلیل عایق بودن در هزینه‌های انرژی صرفه جویی می‌کند.

نصب ساندویچ پانل سوله های کارخانه آریا بارون

سوله ساندویچ پانل آریا بارون توس

حین احداث یک سوله، فرایند نصب ساندویچ پانل‌های سقفی و دیواری این سوله از اهمیت بالایی برخوردار است. برای نصب درست این ساندویچ پانل‌ها باید از نیروهای متخصص و کاربلد کمک گرفت. یکی از موضوعاتی که در بحث نصب ساندویچ پانل‌ها بسیار حائر اهمیت است، موضوع آب بندی و هوابندی ساندویچ پانل‌ها است. هرچه فرایند نصب این ساندویچ پانل‌ها با کیفیت بیشتری اجرا شود، سوله دوام و ماندگاری بالاتری خواهد داشت. حین سفارش ساخت سوله به کارخانه آریا بارون توس می‌توانید از متخصصان این کارخانه برای نصب پانل‌ها درخواست کمک کنید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها