۳ ویژگی مهم یک کلاس زبان انگلیسی خوب که نمی دانید

از تاریخچه ظهور و پیدایش زبان انگلیسی چه می دانید؟ آیا از تغییراتی که زبان انگلیسی در طی زمان دستخوش آنها شده است، آگاهی دارید؟

از اهمیت زبان انگلیسی چطور؟ آیا می دانید یادگیری زبان انگلیسی این روز ها از چه میزان اهمیت برخوردار شده است؟ چرا وبسایت های بزرگ بسیاری همچون سامانه انگلیشدان، مشغول به ارائه فعالیت های گسترده در زمینه آموزش زبان انگلیسی آنلاین و حضوری شده اند؟

تاریخچه زبان انگلیسی با ورود سه قبیله ژرمن که در قرن پنجم به بریتانیا حمله کردند، آغاز شد. این قبایل، انگل ها، جوت و ساکسون ها، از دریای شمال عبور کرده و وارد دانمارک کنونی و آلمان در قسمت های مرکزی و شمالی آن شدند.

انگلیسی ها در آن زمان به زبان سلتیک صحبت می کردند. اما اکثر گویندگان سلتی توسط مهاجمان به غرب و شمال رانده شدند، عمدتا در اسکاتلند و ولز.

زاویه ها از Englaland آمده و زبان آنها Englisc نامیده می شد  که از آن کلمات England و English گرفته شده است.

اگر امروز بخواهید در یک مثلا کلاس مکالمه زبان انگلیسی شرکت کنید یا فرزندتان را در یک دوره آموزش زبان انگلیسی برای کودکان ثبت نام کنید، هیچ شباهتی بین انگلیسی که این روز ها صحبت می شود و انگلیسی در هنگام ظهور آن پیدا نخواهید کرد.

زبان انگلیسی همانطور که در کلاس های آموزش زبان آنلاین و حضوری نیز دیده می شود، به خصوص از جهت گرامر بسیار ساده تر شده است.

همچنین در زبان انگلیسی آمریکایی می بینید که در تلفظ ها، بسیاری از موارد را حذف می کنند.

کافیست نیم نگاهی به متون ادبی زبان انگلیسی مثلا از شکسپیر یا جان میلتون داشته باشید. خواهید دید که زبان انگلیسی در طی سالیان دچار تغییرات فراوانی شده و بسیار ساده تر شده است.

از این موضوع می گذریم و بحث اصلی این مقاله را آغاز می کنیم.

همانطور که در ابتدا گفته شد، یادگیری زبان انگلیسی از اهمیت بسیار بالایی برخردار بوده و به دنبال آن نیز افراد بسیاری تصمیم به شرکت در کلاس های آموزش آنلاین زبان و آموزش حضوری نموده اند.

در ادامه این مقاله از وبسایت آموزش مجازی زبان انگلیسی انگلیشدان به آدرس www.englishdon.ir، میخواهیم ۳ نکته بسیار مهم را که باید در انتخاب یک کلاس زبان مد نظر قرار دهید به شما توضیح میدهیم.

این نکات را طی یک مصاحبه حضوری با مدیریت آموزشگاه زبان انگلیسی انگلیشدان، محسن کشاورزی جمع آوری نموده ایم که خلاصه آنها را در اینجا با شما به اشتراک میگذاریم. محسن کشاورزی از بهترین اساتید زبان انگلیسی در ایران بوده که تجربیات بسیار مفیدی را در این گفتگو در اختیار ما گذاشته است.

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

مورد اول را با مبحث بسیار پر اهمیت آموزش زبان انگلیسی به کودکان آغاز میکنیم. همانطور که می دانید، آموزش زبان کودکان در مقایسه با آموزش بزرگسالان از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار است چرا که تاثیرات بسیار زیادی را می تواند در آینده موفق آنها داشته باشد.

از این رو برای ثبت نام فرزندانمان در کلاس های آموزش زبان به کودکان، باید بسیار دقت کنیم. موارد زیر را مد نظر داشته باشید.

اولا باید از اساتید خبره در زمینه اموزش زبان انگلیسی کودکان استفاده کنند. توجه کنید که از اساتید ناشی در کلاس های کودک خود استفاده نکنند. اهمیت موضوع آنقدر بالاست که باید از اساتیدی مجزا برای آموزش زبان به کودکان و بزرگسالان نیز استفاده شود.

همچنین متد تدریسی که آن آموزشگاه زبان انگلیسی برای تدریس زبان به بچه ها مد نظر قرار دارد را مورد پرس و جو قرار دهید. سپس با چند نفر از دوستان خود که آگاهی بیشتری دارند مشورت کرده و با آگاهی برای انتخاب دوره آموزش انگلیسی برای کودکان خود تصمیم گیری نمایید.

همچنین برای یادگیری بهترین روش ها در یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان حتی توسط خودتان می توانید به آدرس زیر مراجعه نمائید:

https://www.englishdon.ir/teaching-english-to-kids-free/

پس می توان گفت اولین ویژگی یک کلاس زبان خوب این است که تمهیدات ویژه ای برای بچه ها داشته باشد و برنامه ی کودکان را از بزرگسالان جدا نماید.

آموزش مکالمه زبان انگلیسی

همانطور که میدانید، بحث یادگیری مکالمه انگلیسی چالش برانگیز ترین مرحله تسلط پیدا کردن به زبان انگلیسی است. البته این به معنیه سختی مکالمات انگلیسی نیست. دلیل اصلی ان است که بسیاری از مجریان آموزشی از روش های بی فایده و بدون برنامه در کلاس مکالمه انگلیسی خود استفاده می کنند.

قبل از انتخاب یک کلاس مکالمه زبان انگلیسی باید بسیار هوشیار باشید. گول تبلیغاتی از قبیل آموزش مکالمه زبان انگلیسی در کوتاه مدت و یا آموزش حرفه ای مکالمه زبان انگلیسی بدون هیچ برنامه ای را نخورید.

همانطور که در قسمت آموزش زبان انگلیسی برای کودکان گفته شد، با دوستان حرفه ای خود مشورت کنید. همچنین بازدهی یادگیری مکالمه در آنجا را از زبان آموزان قبلی پرس و جو کنید. همچنین می توانید نظرات کاربران را در وبسایت آن موسسه زبان انگلیسی مطالعه بفرمایید.

به علاوه، در رابطه با بهترین شیوه های تقویت و آموزش مکالمه در سطح وب تحقیق و مطالعه کنید و ببینید سیستم آموزشی آنجا، تا چه حد به روش های به روز و پر بازده شباهت دارد.

برای ثبت نام بهترین کلاس مکالمه زبان انگلیسی در تهران نیز می توانید همین حالا اقدام نمائید.

پس ویژگی بعدی کلاس زبان خوب نیز این است که برنامه های ویژه و واقعا کاربردی برای تقویت مکالمه زبان آموزان خود داشته باشد.

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آموزش مجازی زبان این روز ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار شده است. هر جایی که کلاس می روید چه کلاس خصوصی و چه کلاس عمومی، باید روش های مناسبی را برای برگزاری کلاس های آنلاین زبان انگلیسی در نظر داشته باشند.

هیچ فرقی هم نمیکند. ممکن است کلا در یک کلاس حضوری ثبت نام کرده باشید ولی بازهم ممکن است گاها نیاز داشته باشید تا جلسات خود را به صورت برخط برگزار کنید. به دلیل مشغله های شخصی، ماندن در ترافیک و سایر موارد.

مورد بعدی پشتیبانی و همراهی زبان آموز در طول دوره است. آموزش آنلاین زبان انگلیسی نمی تواند بدون حضور مشاوران همراه با زبان آموزانی که بر پیشرفت و یادگیری آنها نظارت می کنند و در صورت لزوم ارتقا می دهند، کیفیت خوبی داشته باشد.

از حضور مشاوران در کنار معلمان زبان در طول آموزش باید با استعلام و بررسی اطمینان حاصل نمود. اگر قرار است خارج از زمان های کلاس شما را به حال خودتان ها کنند، در آن کلاس شرکت نکنید.

همچنین بررسی کنید که کلاس هایشان را روی چه بستری در فضای وب برگزار می کنند و آیا کیفیت ارتباط تصویری مناسب است یا خیر.

پس می توان ویژگی سوم یک کلاس زبان خوب را هم انعطاف پذیری آن برای برگزاری به صورت مجازی دانست به طوریکه کیفیت کلاس افت نکند.

امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید و بتوانید کلاس زبان خود را با دقت بیشتری انتخاب نمائید.

منبع: انگلیشدان

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها