جدیدترین شرایط سفر به شهرهای توریستی ایران در ایام کرونا

با شیوع کرونا در جهان نه تنها صنعت رو به رشد گردشگری بلکه سایر عرصه‌ های اقتصادی و تمام ابعاد زندگی افراد از سراسر دنیا دچار چالش های بزرگی شده است، خوب خوشبختانه با انجام واکسیناسیون و ارتقای ایمنی و کاهش احتمالی محدودیت‌ ها انتظار می‌ رود سفر و گردشگری با تورهای داخلی جان دوباره ای یابد.

جدا از این با گران شدن تورهای داخلی این روزها سفر با تورهای داخلی تبدیل به یکی از تفریحات پرطرفدار افراد جامعه شده است که می ‌تواند حال و هوای شما را تغییر بدهد و ما را از دغدغه ها و خستگی های روزمره کاری دور کند. از آنجاییکه در سال های اخیر با توجه به افزایش شدید نرخ  تورهای خارجی (گران شدن نرخ پرواز و خدمات گردشگری)، درخواست مسافران و عاشقان سفر جهت خرید تورهای داخلی به خصوص تور مشهد، تور کیش و تور قشم بیشتر شده است.

 موضوع بعدی استقبال مسافران از تورهای داخلی این است که بی شک پایین بودن نرخ تورهای داخلی می باشد، خوب در این مطلب قصد داریم جدید ترین شرایط سفر به شهرهای توریستی ایران در ایام کرونا را مورد بررسی قرار بدهیم. شما علاقه مندان عزیز می توانید با توجه به اپیدمی کرونا با رعایت فاصله اجتماعی و پرتکل های بهداشتی تصمیم به سفرهای اخلی و رزرو تور داخلی بگیرید. البته که هنوز هم تعداد زیادی از مسافران سفرهای خود را لغو کرده اند و احتیاط را شرط عقل می دانند و همین موضوع باعث کاهش نرخ تورهای داخلی هم شده است.

سفر با تور مشهد در ایام کرونا

مشهد همواره یکی از مهمترین مقاصد گردشگری ایرانی ها بوده است. بسیاری از خانواده ها عادت دارند در سال حداقل یک بار به مشهد سفر کنند و به زیارت و سیاحت بپردازند. تور مشهد یکی از پرفروش ترین تورهای آژانس های مسافرتی است و در این روزها که در دوران اپیدمی کرونا هستیم شما می توانید با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله های اجتماعی بدون هیچ شرایط خاصی با تور مشهد همراه شوید. در ادامه اینکه مسافرانی که قصد سفر به شهر مشهد را دارند لازم است با تهیه بلیط هواپیما و سایر وسایل نقلیه ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی از لیست مکان های تفریحی و جاذبه های طبیعی ایمن این شهر مطلع باشند تا سفری بی خطر و با خیالی راحت را تجربه کنند و همچنین تفریحی لذت بخش داشته باشند. خوشبختانه رونق گردشگری در این شهر باعث شده که پروازهای بسیار متنوعی در طول هفته از اکثر نقاط کشور به سمت مشهد برگزار شود.

لازم به ذکر است که شرکت های هواپیمایی بهترین پروازهای خود را به مشهد اختصاص می دهند و قطارهای لوکسی همچون فدک و… تنها در خطوط ریلی به مقصد این شهر حرکت دارند. همچنین هتل های مشهد که تنوع بسیار زیادی دارند و از هتل های ۵ ستاره لوکس تا اقامت گاه های ارزان، هر چیز که بخواهید در این شهر در دسترس شماست. به طور معمول هدف اصلی مسافران مشهد زیارت حرم امام رضا (ع) بوده، اما این شهر جاذبه های گردشگری و مراکز خرید بسیار هیجان انگیزی هم دارد که می توانند هر سلیقه ای را راضی نگه دارند. بنابراین تور مشهد می تواند یک گزینه بسیار عالی برای سفرهای داخلی بشمار رود. البته لازم است اخبار مربوط به محدودیت های کرونایی را دنبال کنید و برای سفر در یک تاریخ مناسب، برنامه ریزی کنید و در نهایت اگر به زیارت امام رضا (ع) می روید ضمن استفاده از ماسک و ضدعفونی دست ها فاصله اجتماعی ۵/۱ تا ۲ متر را رعایت کنید تا سلامتی خود و اطرافیانتان حفظ شود.

 سفر با تور کیش در ایام کرونا

هر ساله طیف وسیعی از گردشگران از سراسر ایران در ایام مختلف سال به جزیره زیبا و ساحلی کیش سفر می کنند. با این که شرایط در روزهای شیوع کرونا متفاوت است، اما همچنان متقاضیان خرید تور کیش وجود دارند. هرچند با گسترش ویروس کرونا بسیاری از پروازهای کیش لغو شد، اما خوشبختانه این روزها با رعایت پروتکل های بهداشتی سفر به کیش امکان پذیر و راحت شده است. جزیره کیش یکی از جزایر زیبای ایران شناخته می شود اما شرایط سفر به کیش در ایام کرونا با روزهای دیگر کاملا متفاوت است. جزیره کیش به دلیل وجود تفریحات متنوع و جاذبه های گردشگری خاصش در بین مسافران ایرانی بسیار شهرت و محبوبیت دارد. اما با گسترش ویروس کرونا روند رو به رشد گردشگری در جزیره کیش کمی متوقف شده است، اما در حال حاضر هم شما با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانید سفری خاطره انگیزی را تجربه کنید.

جزیره زیبای کیش با مناظر زیبا و فوق العاده جذابش از پر گردشگرترین جزایر ایران محسوب می شود. وجود سواحل مرجانی، مراکز خرید گوناگون، هتل های جذاب، رستوران ها و جاذبه های گردشگری متنوع کیش، حتی در دوران کرونا مسافران زیادی را به خود جذب کرده اند. شما علاقه مندان نیز می توانید برای سفری مقرون به صرفه، تور کیش را انتخاب کنید و اینکه ارزانترین راه برای سفر به کیش این است که شما با یک تور لحظه آخری و ارزان کیش راهی این جزیره شوید! این تورهای لحظه آخری درست در روزهای آخر مانده به سفر به مسافران عرضه می شوند و شما باید سریعا نسبت به رزرو آن ها اقدام کنید، با سرعت برنامه های خود را برای سفر تنظیم کنید، چمدانتان را ببندید و راهی سفر شوید!

لازم به ذکر است که قیمت تور لحظه آخری کیش از قیمت هر تور دیگری پایین تر است و خرید این نوع تورهای آف خورده و دقیقه ۹۰ ای فرصتی است که نباید اصلا از دستش بدهید! در ادامه اینکه در سال اخیر مقامات مسئول، اظهار نظرهای مختلفی درباره سفر با تور کیش داشتند. بعضی از آن ها خواستار ممنوعیت سفر به کیش در ایام کرونایی بودند و بعضی دیگر اعلام کردند که با رعایت پروتکل های بهداشتی در هواپیما، هتل ها و جاذبه های گردشگری، سفر به کیش مانعی ندارد. در هر صورت به هنگام سفر به کیش شما با جند مورد از دستورالعمل های بهداشتی می توانید راحت سفر کنید و با حفظ سلامتی خود و خانوادتان سفری به یادماندنی را تجربه کنید. بنابراین این پروتکل ها عبارت اند از:

شستشوی منظم دست ها

دوری از جمعیت و شلوغی

استفاده از ماسک مناسب و تعویض منظم آن

ضدعفونی لوازم شخصی

رعایت فاصله با حیوانات خیابانی

استفاده نکردن از وسایل عمومی

همچنین توجه داشته باشید که شما در جزیره کیش از اپلیکیشن های کاربردی مهمی هم می توانید نهایت استفاده را داشته باشید. این برنامه ها به شما کمک می کند مسیریابی گردش روزانه، تخمین مسافت جاذبه ها از یکدیگر، خرید آنلاین، ساعت بازدید از جاهای دیدنی و دسترسی به اطلاعات گردشگری داشته باشید. این موضوع باعث کاهش ترددها، صرفه جویی در زمان سفر و مراقبت بیشتر از سلامت شما خواهد شد و برخی از این نرم افزارها شامل کیش گردی، پی کیش، فود فور کیش، کیش تراول و… می باشد.

سفر با تور قشم در ایام کرونا

در یک کلام می توان گفت که قشم شگفت ‌انگیز است؛ به قدری طبیعت قشم جذاب، بکر و فوق ‎‌العاده است که در سفر با تور قشم از تماشای مناظر و جذابیت ‌های آن سیر نمی ‌شوید. شما با سفر به قشم با روی دیگری از طبیعت شگفت انگیز کشورمان در جنوب کشور آشنا می ‌شوید که شاید تصورش را هم نمی‌ کردید. از طرفی با افزایش قیمت ارز، سفر خارجی برای بسیاری از ما کمی سخت و غیر ممکن شده است به همین دلیل بیشتر مسافران ایرانی به دنبال مقاصد محبوب داخلی می گردند. در حالی که قشم طیف وسیعی از جذابیت‌ های طبیعی و تفریحی را در اختیار شما می گذارد، بنابراین اگر تا به حال به قشم سفر نکرده اید، سفر به این جزیره را در برنامه‌ تان قرار دهید و در ادامه خرید بلیط هواپیما قشم یا تور قشم تنها مقدمات مورد نیاز است تا شما را به این سرزمین اعجاب برانگیز برساند.

برای خرید تور قشم این امکان را دارید که از آبان ماه تا اردیبهشت اقدام کنید، در این بازه زمانی آب و هوای قشم بسیار معتدل و مطلوب است. از آخر اردیبهشت تا آبان به دلیل گرمای بسیار زیاد، تور قشم را اصلا به شما پیشنهاد نمی دهیم. ضمنا توجه داشته باشید که نرخ تورهای قشم از اواخر بهار تا اواسط تابستان به حداقل خواهد رسید و اگر در این فصل قصد سفر دارید در نظر داشته باشید که به علت گرمای شدید هوا امکان بازدید از اماکن تفریحی در طول روز کمی برایتان سخت و غیر قابل تحمل می شود، ولی برای خرید می ‌تواند زمان وسوسه برانگیزی باشد.

در نهایت لازم به ذکر است که اگر تور قشم را برای سفر در دوران اپیدمی کرونا انتخاب کرده اید می توانید با رعایت پرتکل های بهداشتی سفری ایمن و راحتی را تجربه کنید البته سعی کنید ضمن استفاده از ماسک و ضدعفونی دست ها فاصله اجتماعی ۵/۱ تا ۲ متر را رعایت کنید تا سلامتی خود و اطرافیانتان کاملا حفظ شود. در آخر شرکت مسافرتی سلام پرواز از جمله شرکت‌ هایی است که مجری مستقیم تورهای داخلی و خارجی است و هرروزه در وب ‌سایت خود آفرهای تمامی مسیرهای داخلی بویژه تور مشهد، تور کیش و تور قشم را در متنوع ترین حالت به شما ارائه می ‌دهد.

در واقع کافیست به وب‌ سایت این مجموعه به آدرس salamparvaz.com بروید و در صفحه نخست با کلیک روی تور داخلی، خودتان آفرهای ویژه تورهای لحظه آخری داخلی را بررسی کنید و به‌ صورت آنلاین رزرو خود را انجام دهید. گفتنی است که در آژانس سلام پرواز آفرهایی که چند روز بیشتر از بسته شدنشان نمانده است نیز با قیمت ارزان ‌تری ارائه می ‌شوند. به‌ علاوه می ‌توانید با شماره مستقیم این شرکت بشماره ۲۲۲۲۱۵۰۰-۰۲۱ در تماس باشید و به‌ طور مستقیم با کانترهای فروش تور داخلی در ارتباط باشید و تور مورد نظر خود را خریداری کنید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها