شادترین و مهربان ترین مردم جهان در کدام کشورها هستند؟

مسافرت به نقاط مختلف دنیا نه تنها خاطرات به یادماندنی و لذت‌بخش به همراه دارد، بلکه سبب نشاط و  شادابی روح انسان می‌شود. به ویژه اگر کشورهایی را برای سفر خارجی انتخاب کنید که مردمان آن خونگرم، مهربان و شاد بوده و رفتار مناسبی با توریست‌ها دارند. کشورهایی که با ورود به آن‌ها انرژی مثبت زیادی را دریافت کنید و در تمام طول سفر لبخند به لب داشته باشید. برای آشنایی با مهربان ترین مردم جهان و خوش رو ترین کشورها ما را در ادامه مطلب همراهی کنید.

شادترین مردم دنیا

سرزمین لبخندها، تایلند

تایلند را سرزمین لبخندها می‌نامند؛ باوری که بیشتر از آن که کلیشه‌ای باشد، به واقعیت نزدیک است. به عبارت دیگر می‌توان تایلند را کشوری مهربان و خوشرو دانست؛ به ویژه زمانی که قدم به خارج از مناطق محبوب توریستی چون پوکت و بانکوک می‌گذارید. شهر شلوغ و پر جمعیت بانکوک، پر از شگفتی های تاریخی و فرهنگی است. جاذبه های گردشگری این شهر از معابد بودایـی گرفته تا مراکز خرید مدرن، هر گردشگر شیفته ای را مشتاق خرید بلیط هواپیما بانکوک و سفر به شهر فرشته ها می کند. از جمله صدها جاذبه گردشگری این شهر آسیایی می توانیم به کاخ بزرگ، خیابان یائووارات، مجسمه بودای زمردین، بازار شناور بر آب، مزرعه تمساح ها، دنیای سافاری، معبد بودای لمیده و… اشاره کنیم.

عکس از تایلندی ها

جالب است بدانید برخی از گردشگران تور تایلند گزارش کرده اند که در بعضی از رستوران ها از آن ها پول کمتری دریافت شده و پیش خدمت ها برخورد بسیار خوبی با آن ها داشته اند. این برخورد خوب و دوستانه را به سواحل دیدنی، آب و هوای مرطوب، جزایر مسحور کننده، غذای عالی و فرصت فوق العاده برای خرید اضافه کنید.

کشور مهربانی‌ها، اسکاتلند

بر اساس یک نظرسنجی که از خوانندگان مجله اینترنتی Rough Guide انجام شد، اسکاتلند یکی از خوش برخوردترین مردمان جهان را دارد؛ تنها کشور اروپایی که در لیست ده کشور اول جای گرفته است. یکی از دلایل این محبوبیت مردم اسکاتلند را علاوه بر خوش مشرب بودن و لهجه شیرین، چشم اندازهای زیبا و نوشیدی های فوق العاده داشته اند. اسکاتلندی ها با وجود ارتفاعات بکر و دورافتاده خود، فضای کافی برای تفریح دارند. حتی آنهایی هم که در شهرها زندگی می کنند، تنها نیم ساعت از چشم اندازهای زیبا فاصله دارند. این را هم باید بدانید که اسکاتلندی ها علاقه زیادی به خندیدن داشته و به ندرت چیزی را جدی می گیرند. شاید تعجبی نداشته باشد که برخی از بهترین کمدی های جهان نیز از این کشور بیرون بیایند.

مهاجرپذیرترین کشور دنیا، کانادا

اگرچه کانادا کشوری وسیع با چشم اندازهای متنوع است، نکته ای که صحت آن برایتان ثابت خواهد شد این است که مردم آن در هر ایالت این کشور، مهربان و مؤدب هستند. در واقع خوب و مهربان آن چیزیست که ویژگی شخصیتی مردم این کشور از فروشنده فروشگاه تا پذیرش هتل و حتی غریبه ها را تعریف می کند. بسیاری معتقدند که کانادایی ها به قدری مؤدب هستند که اگر به درختی برخورد کنند، از آن عذرخواهی می کنند! حتی اگر در یک ترافیک کلافه کننده در شهرهایی مانند تورنتو یا مونترال گیر کنید، هرگز صدای بوق هیچ ماشینی را نخواهید شنید.

مردم کانادا چگونه هستند

به خاطر داشته باشید برای سفر به این کشور می‌بایست ویزای توریستی کانادا تهیه کنید. در میان انواع ویزای کانادا، مواردی وجود دارند که از لحاظ زمان اقامت به دسته های زیر تقسیم می‌شوند:

  • ویزای یک بار ورود کانادا: اعتبار این ویزا کوتاه تر از ویزای چند بار ورود است و فرد تنها یک بار می‌تواند به کشور وارد و از آن خارج شود. معمولا این ویزا را با نام ویزای مسافرتی کانادا نیز می‌شناسند.
  • ویزای چند بار ورود کانادا یا ویزای مولتی کانادا: اعتبار این ویزا طولانی تر از ویزای یک بار ورود کانادا است و فرد مجوز چند بار ورود و خروج از کشور را دارد. معمولا این ویزا را با نام ویزای پنج ساله کانادا یا ویزای مولتی کانادا می‌شناسند و آن را از طریق سامانه آنلاین قاصدک ۲۴ دریافت می‌کنند.

خونگرم‌ترین مردمان، کشور مراکش

مراکش، کشور جذاب و پر از شگفتی، به واسطه فرهنگ غنی، تاریخ شگفت انگیز، شهرهایی با شهرت جهانی و سواحل دیدنی گردشگران زیادی را به سوی خود می خواند. این کشور که به لحاظ تاریخی دروازه ورود به آفریقای شمالی به شمار می رود، یک مرکز تجاری شلوغ است که با زبان‌ها و لباس های فرهنگ های گوناگون به حیات خود ادامه می دهد. اهالی مراکش مسافران را مانند خانواده خود دانسته، شهر را به آن ها نشان داده، توصیه های لازم را به آن ها کرده و از آنها با یک فنجان چای استقبال می کنند.

ناگفته نماند زبان مردم مراکش عربی بربری معرفی می‌شود، با این حال نکته جالب این است که در مناطق گردشگری این کشور مردم به زبان‌های انگلیسی و فرانسوی هم مسلط هستند. اهالی مراکش نیز در میان عرب‌ها به مدارا و تساهل شناخته شده‌اند و این کشور را می‌توان مکانی نسبتا آرام، امن و با ثبات به شمار آورد. دین رسمی مراکش اسـلام است و ۹۳ درصد از مردمان آن را مسلمان اهل سنت (مالکی مذهب) تشکیل می‌دهند. خوب است بدانید جمعیت مراکش هم از عرب‌ها و هم بربرها تشکیل شده که هر کدام از آن‌ها در فرهنگ و سنت‌هایی که امروزه در این کشور به چشم می‌خورد، سهم خود را داشته‌اند. شما همچنین می توانید تثیراتی از اندلس را هم از زمانی که مسلمانان اندلس به شمال آفریقا مهاجرت کردند، مشاهده کنید. ضمن اینکه در بخش‌های مختلف کشور آثار دوره استعمار از فرانسوی‌ها، پرتغالی‌ها و اسپانیایی‌ها هم به جای مانده است. پیش از نفوذ مسلمانان بر مراکش یهودیان هم بر این کشور چند فرهنگی تاثیرگذار بوده‌اند.

در نهایت برای خرید بلیط هواپیما خارجی و داخلی از تمامی ایرلاین‌ها، رزرو هتل و تهیه ویزا می‌توانید به سامانه آنلاین خدمات سفر قاصدک ۲۴ مراجعه کنید. اگر قصد دارید با قیمت تور مسافرتی (https://bit.ly/3r3S5Vv ) نیز آشنا شوید و از شرایط خرید تور تایلند، دبـی، کیش، ترکیه، استانبول و… اطلاع پیدا کنید، با پشتیبانی همه روزه تیم قاصدک ۲۴ (۷۵۲۶۹-۰۲۱) تماس بگیرید. فراموش نکنید یکی از مهمترین اقدامات سفر که برای ورود به برخی کشورها نیز الزامی است، خرید بیمه مسافرتی شناخته می‌شود. این بیمه شما را از خطرها و حوادث احتمالی، خسارت‌های مالی، مفقودی مدارک و… مصون نگه می‌دارد. برای دریافت بیمه مسافرتی به سایت قاصدک ۲۴ بروید و پس از واردکردن اطلاعات سفر، با قیمت و سقف پوشش‌ها آشنا شوید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها