لیست هتل های ارزان کیش نزدیک دریا + آدرس و امکانات

بیشتر افرادی که به جزیره کیش سفر می‌کنند، تمایل دارند که یکی از هتل های ارزان کیش نزدیک دریا را رزرو کنند، ولی گاهی قیمت هتل های ساحلی کیش آن‌قدر گران است که از این تصمیم صرف‌نظر می‌کنند. با این حال جای نگرانی نیست! زیرا با توجه به جزیره بودن این منطقه، تعداد هتل های ساحلی و نزدیک به دریا بسیار زیاد است و تنوع قیمت بالای آن ها باعث شده که همچنان بتوان هتل های ارزان کیش رو به دریا را به راحتی پیدا کرد. برای مشاهده و رزرو هتل های کیش می توانید به صفحه https://hihotel.ir/kishhotels/ ) (مراجعه کنید. در ادامه مقاله تعدادی از بهترین هتل های ساحلی جزیره کیش را به همراه قیمت و آدرس آن‌ها برای شما آورده ایم.

هتل ارزان کیش نزدیک دریا

بهترین هتل های ارزان کیش نزدیک دریا

تعداد هتل های ارزان کیش کم نیست اما برای بسیاری از ما مهم است که یک هتل رو به دریا را انتخاب کنیم که قیمت مقرو‌ن‌به‌صرفه‌ای داشته باشد. برخی از این هتل‌ها شامل هتل آرامیس کیش ، هتل ارم کیش ، هتل فلامینگو کیش و … می‌باشد. برای اطلاع از خصوصیات و محدوده قیمتی این هتل های دریایی جزیره کیش با ما همراه شوید.

هتل آرامیس کیش

یکی از هتل های ۴ ستاره کیش که جزو هتل های ارزان کیش نزدیک دریا هم محسوب می‌شود، هتل آرامیس است. با رزرو هتل آرامیس کیش ، فقط ۱۲ دقیقه تا دریا و پلاژ آقایان کیش به‌صورت پیاده راه خواهید داشت. این هتل در قسمت شرقی جزیره کیش و خیابان رودکی قرار گرفته است و به مراکز خرید کیش مانند بازار پردیس و بازار پانیذ نیز بسیار نزدیک است. هتل چهار ستاره آرامیس دارای ۴ طبقه و ۶۴ اتاق می‌باشد. اتاق‌های این هتل ۲ نفره، ۳ نفره و ۴ نفره هستند.

رزرو هتل آرامیس کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش نیز به عنوان هتلی ۴ ستاره، یکی از هتل های ساحلی کیش با قیمت مناسب است. این هتل که یکی از بهترین هتل های ساحلی کیش است، هم فاصله کمی تا ساحل دارد و هم به جاهای دیدنی کیش نزدیک است. با رزرو هتل ارم کیش تنها با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توان به دریا رسید. برای رسیدن به ساحل مرجان کیش نیز در حدود ۱۰ دقیقه رانندگی لازم است. هتل ارم نیز در شرق جزیره کیش و بلوار رودکی قرار گرفته است. این هتل دارای ۲۴۰ واحد اقامتی است و می‌تواند پذیرای تعدادی زیادی از مسافران باشد.

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش را میتوان به عنوان زیباترین هتل کیش نزدیک دریا در نظر گرفت. این هتل۴ ستاره که از هتل های ارزان کیش نزدیک دریا هم می‌باشد، دارای فضای داخلی و خارجی بسیار زیباست که با آلاچیق‌ها و فضای سبز تزیین شده است. از هتل فلامینگو تا دریا تنها ۱۰ دقیقه فاصله است. همچنین با وجود نزدیکی به رستوران های کیش ، هتل فلامینگو مقصدی محبوب برای آن دسته از افرادی است که به خوردن غذاهای متنوع علاقه دارند. هتل فلامینگو در خیابان سنایی و بلوار دریای جزیره کیش واقع است.

هتل آبادگران کیش

یکی از بهترین هتل های ۳ ستاره کیش با قیمتی مناسب، هتل آبادگران است. این هتل همچنین نزدیک ترین هتل کیش به دریا محسوب می‌شود که فاصله‌ای ۲۶۰ متری با ساحل نیلگون خلیج فارس دارد. در واقع با اقامت هتل آبادگران کیش، یکی از هتل های ارزان کیش نزدیک دریا فقط ۳ دقیقه تا دریا فاصله خواهید داشت. از مزایای دیگر این هتل، داشتن ۷۶ واحد اقامتی از یک تا پنج نفره ست. هتل آبادگران در شرقی‌ترین قسمت جزیره کیش و خیابان پروین اعتصامی قرار دارد.

هتل آبادگران کیش

هتل سارا کیش

مسافت این هتل ارزان قیمت کیش تا پلاژ آقایان کیش ۱۵ دقیقه پیاده‌روی و ۵ دقیقه با خودرو است. هتل سارا جزو هتل های سه ستاره کیش است که به‌دلیل واقع شدن در مرکز تفریحی تجاری جزیره، دسترسی عالی به سایر مکان‌های دیدنی کیش و هتل های کیش دارد. هتل سارا درست در میدان پردیس و نزدیکی بازار پردیس ۱ و ۲ کیش قرار دارد.

قیمت هتل های ساحلی کیش

قیمت هتل های ساحلی کیش به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. از جمله این فاکتورها می‌توان به تعداد ستاره های هتل، فاصله هتل از جاهای دیدنی و تجاری کیش، زمان اقامت در هتل و امکانات آن اشاره کرد. برای مثال هتل های ۵ ستاره نزدیک دریا در کیش قیمتی به‌مراتب گران‌تر از هتل های ۳ ستاره ساحلی کیش دارند که این مبلغ بین ۴.۰۰۰.۰۰۰ تا ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ تومـان برای ۲ نفر است. اما هتل های ساحلی ارزان قیمت کیش در حدود ۵۰۰.۰۰۰ تا ۲.۰۰۰.۰۰۰۰ تومـان می‌باشند. در ادامه لیستی از قیمت هتل های دریایی کیش ارزان قیمت را در مهرماه ۱۴۰۲ برای شما فراهم کرده‌ایم.

ردیف نام هتل شروع قیمت از (تومـان)
۱ هتل آرامیس کیش ۳۹۵.۰۰۰
۲ هتل ارم کیش ۷۰۵.۰۰۰
۳ هتل آبادگران کیش ۳۰۰.۰۰۰
۴ هتل فلامینگو کیش ۹۳۵.۰۰۰
۵ هتل پارمیدا کیش ۲۳۵.۰۰۰
۶ هتل سارا کیش ۲۲۲.۰۰۰
۷ هتل سورینت مریم کیش ۶۵۰.۰۰۰
۸ هتل سیمرغ کیش ۵۹۵.۰۰۰
۹ هتل گلدیس کیش ۲۰۰.۰۰۰
۱۰ هتل لیلیوم کیش ۹۹۵.۰۰۰

سوئیت ساحلی کیش

در کیش علاوه بر هتل کیش ، سوئیت های ساحلی نیز به‌وفور یافت می‌شوند که نسبت به هتل ها قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری دارند. البته تعدادی از هتل های ۵ ستاره کیش و سایر هتل ها تعدادی از اتاق های خود را به عنوان سوئیت ساحلی در کیش مجهز کرده‌اند اما این سوئیت‌ها هزینه رزرو بیشتری را دریافت می‌کنند.

سوئیت های دریایی کیش قیمت های متنوعی دارند. برای مثال اگر سوئیتی قدیمی‌ساز بوده و یا از امکانات کمتری برخوردار باشد، قیمت پایین‌تری دارد اما سوئیت‌هایی با امکانات زیاد مانند ایـنترنت رایگان، تلویـزیون، مبلمان و سرویس خواب و … ممکن است همانند یک هتل، قیمت بالایی داشته باشد. اگر قصد رزرو سوئیت ساحلی کیش را دارید، بهتر است به ویژگی و امکانات آن دقت کرده، سپس مبلغ نهایی را پرداخت نمایید.

سوئیت ساحلی کیش

هتل آپارتمان کیش رو به دریا

از هتل آپارتمان های کیش رو به دریا ، می‌توان به هتل آپارتمان پارسیان کیش، هتل آپارتمان تعطیلات کیش و هتل آپارتمان گلستان اشاره کرد. هتل پارسیان کیش در میدان ساحل و جنب بازار زیتون کیش قرار دارد. این هتل دارای ۱۰ بلوک است که هر بلوک ۲ طبقه و ۱۲ واحد اقامتی دارد. شروع قیمت هتل آپارتمان پارسیان کیش از ۵۶۰.۰۰۰ تومـان می‌باشد.

هتل آپارتمان تعطیلات کیش نیز بعد از بازار پردیس ۲ کیش و میدان سیری بنا شده است. این هتل آپارتمان دارای معماری زیباست و ۶ بلوک با ۷۰ واحد اقامتی است. لازم‌به‌ذکر است که هتل تعطیلات کیش، فاقد آسانسور است. قیمت رزرو اتاق های این هتل نیز از ۴۵۰.۰۰۰ تومـان شروع می‌شود.

سخن پایانی

برای رزرو هتل های ارزان کیش نزدیک دریا و اقامتگاه های نزدیک ساحل کیش ، ابتدا باید بودجه‌ی خود را مشخص کنید. اگر می‌خواهید بیشتر مخارج خود را صرف خرید و یا بازدید از جاهای دیدنی و تفریحات کیش کنید، بهتر است هتل های قیمت مناسب کیش نزدیک دریا را انتخاب کنید. برای مثال در صورت تمایل به پرداخت هزینه‌ای متوسط برای هتل، رزرو هتل های ۴ و ۳ ستاره کیش را در نظر داشته باشید. در این صورت رزرو هتل آرامیس کیش و یا هتل آبادگران کیش که جزو هتل های ساحلی ارزان کیش هستند، می‌تواند گزینه‌های خوبی باشند. همچنین اگر تمایل به پرداخت مبالغی کمتر دارید می‌توانید هتل آپارتمان های کیش مانند هتل پارسیان کیش و یا سوئیت های ساحلی کیش را انتخاب کنید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها