تور دبی نوروز ۱۴۰۳ با مسیر سبز

چندین سال است که دبی به عنوان یکی از مقاصد گردشگری برجسته شناخته می‌شود و مسافران از سرتاسر جهان برای تفریح و کسب آرامش، به این شهر سفر می‎کنند. با توجه به استقبال زیاد مردم برای سفر به دبی در نوروز، انواع تورهای نوروزی دبی برای خرید وجود دارند. شما با خرید تور دبی نوروز ۱۴۰۳ ، می‌توانید این عید باستانی را همراه با خانواده خود در این شهر لاکچری و زیبا جشن بگیرید.

البته بهتر است قبل از شروع سفر خود به این مقصد، تمامی ویژگی‌ها و جاذبه‌های آن را به دقت بشناسید تا در طول سفر از تمامی امکانات و مزایای آن بهره‌مند شوید و لحظات خاصی را تجربه کنید. دبی یکی از شهرهای کویری در کنار خلیج فارس است که امروزه به شدت پیشرفت کرده و به عنوان یکی از مقاصد توریستی پرطرفدار در میان تورهای خارجی شناخته می‌شود. این شهر جاذبه‌های گردشگری و ویژگی‌های بی‌شماری دارد و توانسته صنعت گردشگری خود را متحول کند.

سفر به دبی جزو لاکچری‌ترین تجارب است. از مکان‌های گردشگری سنتی تا رستوران‌های لوکس، پارک‌های آبی متنوع، مراکز تجاری مجلل، هتل‌های ۵ ستاره و سایر امکانات تفریحی، همه در این شهر یافت می‌شوند. بنابراین اگر قصد دارید به دبی سفر کنید، همین امروز با آژانس مسافرتی مسیر سبز زندگی تماس بگیرید و به منظور آشنایی کامل‌تر با این شهر و داشتن لحظات لاکچری و شگفت‌انگیز، در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

آب و هوای دبی در نوروز چطور است؟

دبی آب و هوای گرم و خشکی دارد. به لحاظ جغرافیایی این شهر در منطقه‌ای با سواحل زیبا واقع شده است. سواحل دبی به عنوان یکی از مقاصد دیدنی این شهر، بسیاری از مسافران را به خود جذب می‎کنند. از این رو برای شنا کردن و آفتاب‌گرفتن می‎توانید به مناطق ساحلی دبی بروید.

دبی در بهار هوای بسیار مطبوع و ملایمی دارد. حتی ممکن است قدری بارش باران را نیز در این فصل تجربه کنید. اما در مقابل، تابستان‌ها به عنوان دوره‌ای با آب و هوای گرم و شرجی شناخته می‌شوند و کمتر مسافری در این فصل راهی دبی می‎شود. اگر در بهار ۱۴۰۳ به دبی سفر می‎کنید، می‎توانید از قدم زدن در میان آسمان‌خراش‌های باشکوه، رفتن به مراکز تفریحی و مراکز خرید، گشت و گذار در سواحل، شرکت در فستیوال‌ها و … لذت ببرید.

به طور کلی اگر قصد دارید یک سفر راحت و لذت‌بخش با تور دبی داشته باشید، بهترین زمان برای سفر در فصل پاییز، اوایل بهار و زمستان است زیرا هوا در این دوره‌ها بسیار دلپذیر خواهد بود.

مراکز خرید در دبی

دبی با داشتن بزرگترین مرکز خرید جهان، جایگاه ویژه‌ای در فضای خرید جهانی دارد. معروف‌ترین مرکز خرید در دبی، دبی مال (The Dubai Mall) است که بخاطر داشتن یک آکواریوم غول‌آسا در وسط خود شناخته می‌شود. مرکز خرید مال اف امارات (Mall of the Emirates)نیز پس از “دبی مال” و “سیتی استارز”، بزرگترین مجتمع خرید خاورمیانه محسوب می‎شود. مراکز خرید دیگری همچون: برجمان (Burjuman)، سیتی سنتر دیره (Deira City Centre)، مرکز خرید ابن بطوطه (Ibn Battuta Mall)، مارینا مال (Dubai Marina Mall)، الغریر سنتر (Al Ghurair Centre)، مرکاتو (Mercato Shopping Mall) و فستیوال سنتر (Festival Centre) نیز از جمله مراکز خرید بزرگ و مهم در شهر دبی هستند.

آژانس مسافرتی مسیر سبز زندگی، به مسافران خود در پکیج‌های تور دبی امکان حضور در این مراکز خرید را می‎دهد و تجربه خریدی شگفت‌انگیز را برای آنان به ارمغان می‌آورد.

هزینه‌های تور دبی چقدر است؟

هزینه‌های تور دبی بیشتر مربوط به رزرو هتل و بلیط هواپیما هستند و این عوامل به طور مستقیم بر قیمت نهایی تأثیرگذار می‎گذارند. همچنین، تعداد روزهای تور و تاریخ اقامت شما در دبی نیز بر قیمت نهایی تور تأثیرگذار است. ایرلاین‌هایی همچون ماهان ایر، ایران ایر، ایر عربیا و امارات، پروازهای مستقیم از ایران به دبی را ارائه می‌دهند. به عنوان مثال، ایرلاین ایر عربیا در فرودگاه شارجه فرود می‌آید و تا دبی حدود یک ساعت فاصله دارد. همچنین، نزدیکی اقامتگاه شما به مرکز شهر نیز می‌تواند به افزایش هزینه اقامت منجر شود، زیرا اغلب اقامتگاه‌های واقع در مرکز شهر هزینه‌های بیشتری دارند. البته به طور کلی تورهای لوکس دبی از جمله تور دبی هتل آتلانتیس از قیمت بالاتری برخوردارند و اگر می‎خواهید سفری اقتصادی داشته باشید و بودجه محدودی دارید، بهتر است فصل بهار را برای سفر خود انتخاب نکنید. اما اگر بالا بودن هزینه برایتان اهمیتی ندارد و می‎خواهید عید نوروز را همراه با جشنواره‌ها، کنسرت‌ها و زیبایی‌های دبی تجربه کنید، همین امروز با آژانس مسافرتی مسیر سبز تماس بگیرید.

سفری فوق‌العاده در بهار با تور دبی ۱۴۰۳

آیا برای سفر در بهترین فصل سال، یعنی بهار، آماده‌اید؟ فصل بهار با زیبایی‌های خود برای مسافرت بسیار محبوب است و این زمان بهترین فرصت برای تجربه سفرهای دلنشین و گشت و گذار است. هوا در بهار دل‌انگیز، طبیعت باشکوه و چشم‌اندازها فوق‌العاده هستند و این می‌تواند انتخابی عالی برای سفر شما باشد. فصل بهار، بهترین فصل برای سفر به اکثر مقاصد است و نباید فرصت گردشگری در نوروز را از دست بدهید.

گزینه‌های زیادی برای سفر در بهار دارید. می‌توانید سفر خود را در اوایل فرودین شروع کنید یا برای تجربه یک سفر ایده‌آل با آب و هوای عالی در اردیبهشت عازم دبی شوید. البته یکی از نکاتی که حتماً باید به یاد داشته باشید، تغییرات هوا در بهار بسیار زیاد است؛ گاهی اوقات سرد و بارانی و گاهی اوقات گرم و همراه با آفتاب سوزان است. به همین دلیل، مهم است که چمدان خود را با دقت بسته و قبل از سفر، شرایط هوایی شهر دبی را بررسی کنید.

آژانس مسیر سبز با ارائه بهترین تور دبی ویژه نوروز ۱۴۰۳ در خدمت شما مسافران گرامی است. تیم ما نیز پکیج‌های ویژه‌ای برای اردیبهشت ماه طراحی کرده و شما می‌توانید با تور دبی اردیبهشت ۱۴۰۲، سفری فوق‌العاده و هیجان‌انگیز را تجربه کنید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها