توصیه‌های مهم قبل از سفر به استانبول

وقتی شما تصمیم به سفر به استانبول می‌گیرید، مطمئناً یکی از مهم‌ترین اقدامات شما، تصمیم‌گیری در مورد رزرو هتل یا اجاره آپارتمان مبله در استانبول برای اقامتتان می‌باشد؛ همچنین تهیه فهرست از مکان‌ها و جاذبه‌های گردشگری برای بازدید و نیز مراکز خرید سنتی و مدرن برای خرید اقلام دلخواهتان می‌باشد؛ این کار نه‌تنها باعث می‌شود وقتتان برای یافتن آنها در ترکیه تلف نشود، بلکه از قبل، مسیرهای دسترسی به آنها را دانسته و در صورت تمایل، محل اقامتتان را در نزدیکی آنها انتخاب کنید. برای دانستن توصیه‌های مهم دیگر همراه ما باشید.

چگونه اقامتگاهی با قیمت مناسب در استانبول پیدا کنیم؟

اولین گام برای یافتن یک اقامتگاه خوب در ترکیه با قیمتی مناسب، پرس‌وجو از کسانی است که قبلاً این تجربه را داشته‌اند یا جستجو در اینترنت و مراجعه به یک وب‌سایت معتبر و پرسابقه دراین‌رابطه مانند GoToSafar می‌باشد؛ چراکه این وب‌سایت، دارای اطلاعات جامعی از انواع اقامتگاه‌ها در تمامی شهرهای ترکیه و مناطق مختلف هر شهر بوده که شامل هتل، خانه‌های مبله، سوئیت، آپارتمان و ویلا استخردار هستند. بدین ترتیب، شما پس از واردکردن اطلاعات خود، می‌توانید فهرستی از گزینه‌های موجود را دیده و ویژگی‌ها، امکانات، موقعیت دسترسی بر روی نقشه و هزینه رزرو یا اجاره روزانه آنها با هم را مقایسه کنید.

البته، انتخاب زمان و فصل سفر نیز می‌توان کمک زیادی به پیداکردن یک اقامتگاه خوب با قیمت مناسب کند؛ به طور مثال، سفر به ترکیه در فصل‌های بهار و تابستان که از پرترددترین فصل‌ها برای مسافرت و گذراندن تعطیلات هستند، پیداکردن اقامتگاهی با قیمت مناسب را کمی سخت می‌کند. ولی این اطمینان را داشته باشید که با مراجعه به وب‌سایت GoToSafar، بهترین و مناسب‌ترین اقامتگاه را پیدا خواهید کرد.

شما می‌توانید از وب‌سایت GoToSafar که بیش از ۳۸۰۰ اقامتگاه قابل رزرو در استانبول دارد. تصاویر و مشخصات کامل مربوط به هر اقامتگاه، موقعیت آن روی نقشه و قیمت آن را مشاهده و سپس درخواست رزرو دهید.

رزرو هتل بهتر است یا اجاره روزانه خانه؟

رزرو هتل بهتر است یا اجاره روزانه خانه؟

تصمیم بین انتخاب رزرو هتل در استانبول یا اجاره روزانه خانه مبله، به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آنها می‌توان به طول مدت سفر، بودجه، تعداد همراهان و…، اشاره داشت. بر همین اساس، اگر به‌تنهایی و برای مدت کوتاه به استانبول سفر می‌کنید، رزرو هتل گزینه بهتری برای شماست، اما اگر قصد سفر با دوستان و اعضای خانواده خود را دارید، اجاره خانه مبله در استانبول که دارای تمامی امکانات لازم هستند، گزینه بهتری خواهد بود.

البته، در نظر داشته باشید که عموما در هتل‌ها (به‌ویژه ۵ ستاره‌ها)، خدمات به‌صورت حرفه‌ای ارائه می‌شوند و علاوه بر وجود تمامی امکانات رفاهی مانند رستوران، کافی‌شاپ، سالن بدنسازی و غیره، همیشه کادر هتل در دسترس شما هستند؛ اما، این نکته را نیز در نظر بگیرید که در هتل‌ها، فقط صرف صبحانه رایگان بوده و برای سایر وعده‌های غذایی، شما باید به رستوران هتل یا سایر مراکز اغذیه‌فروشی در سطح شهر مراجعه کنید و هزینه‌های آن را بپردازید.

از سوی دیگر، اجاره روزانه خانه به دلیل در اختیار داشتن حریم خصوصی و اختصاصی بیشتر و اقامت در مکانی که دقیقا حس خانه شخصی را برای شما دارد، می‌تواند بسیار خوشایند و گزینه بهتری باشد. این خانه‌ها که دارای تمامی امکانات رفاهی و تجهیزات لازم مانند لوازم و ظروف طبخ غذا، ماشین لباسشویی، اینترنت وای‌فای، سشوار، اتو و غیره می‌باشند، برخلاف هتل‌ها می‌توانید از حیاط و استخر به‌صورت اختصاصی استفاده کنید. درضمن، چون در این نوع از اقامتگاه‌ها می‌توان به‌راحتی آشپزی کرد، شما با هزینه کمتر نسبت به هزینه‌های رستوران‌ها، می‌توانید مواد اولیه را برای پخت غذا خریداری، و آشپزی کنید.

به چه وب سایتی برای اجاره اقامتگاه در ترکیه اعتماد کنیم؟

برای اجاره اقامتگاه در ترکیه، وب‌سایت GoToSafar یک گزینه قابل‌اعتماد و معتبر است، چراکه به‌عنوان یک پلتفرم جامع برای رزرو هتل یا اجاره خانه مبله در ترکیه شناخته شده و خدمات گسترده دیگری را نیز در حوزه سفر، در اختیار مسافران قرار می‌دهد. این مجموعه که دارای تمامی مجوزهای لازم مانند مجوز بند الف از سازمان هواپیمایی کشور، مجوز از سازمان میراث‌فرهنگی و گردشگری و نیز نماد اعتماد الکترونیکی، را از سازمان‌های مرتبط در ایران و ترکیه داراست، توانسته پاسخگوی خوبی به اعتماد مشتریان خود باشد.

اجاره آپارتمان مبله در استانبول GoToSafar

از دیگر دلایلی که می‌تواند در این رابطه اشاره داشت، ارائه اطلاعات دقیق در مورد اقامتگاه، درج عکس‌های مناسب و مشخص‌کردن موقعیت هر اقامتگاه بر روی نقشه، تنوع در خدمات و قیمت، پشتیبانی ۲۴ ساعته به ۶ زبان، در اختیار داشتن کادر مجرب و حرفه‌ای، در اختیار داشتن درگاه‌های معتبر مالی (ریالی و ارزی)، تلاش برای محقق کردن شعار «Enjoy Your trip!» برای هر مسافر، مشاوره رایگان پیش از سفر به ترکیه و غیره می‌باشد.

چطور سریع و آسان رزرو بلیط هواپیما به ترکیه را انجام بدهیم؟

معمولاً، برای انجام سریع و آسان رزرو بلیط هواپیما استانبول، توصیه می‌شود از وب‌سایت‌هایی استفاده کنید که متنوع‌ترین، کامل‌ترین و به‌روزترین اطلاعات پروازی را از ایرلاین‌های معتبر، در اختیار شما قرار می‌دهند. در همین راستا، وب‌سایت GoToSafar که علاوه بر امکان مقایسه قیمت‌ها و ارائه کامل تمامی اطلاعات موردنیاز مسافرین در خصوص پرواز مورد نظرشان، همیشه به‌صورت آنلاین و ۲۴ ساعته مشتریان خود را در تمامی موارد پشتیبانی می‌کند، در سال‌های اخیر مورد توجه و استفاده ایرانیان زیادی بوده است.

اجاره ماشین در استانبول با چه مدارکی ممکن است؟

از مهم‌ترین موارد در سفر به استانبول، تصمیم برای نحوه رفتن به مناطق مختلف شهر با وسائل نقلیه عمومی است یا اجاره خودرو در استانبول، چرا که هر یک از این موارد، نه‌تنها می‌توانند بر کیفیت سفر شما تاثیر بگذارند، بلکه بودجه و میزان هزینه‌های شما را نیز تعیین می‌کنند. با توجه به اینکه شهر زیبا و تاریخی استانبول دارای جاذبه‌های گردشگری بسیاری است، هر گردشگری خیلی راحت می‌تواند متناسب با علاقه خود، چندین مکان را برای بازدید در نظر بگیرد. به طور مثال، بازدید از برج گالاتا، کلیسای چورا، مسجد ایاصوفیه، کاخ دولما باغچه، یا خرید از بازار بزرگ استانبول و بازارهای محلی و…

enjoy your trip - GoToSafar

مشکلی که گاهی ممکن است در رابطه با بازدید از جاهای دیدنی و معروف استانبول طی یک روز یا مدت‌زمان سفرتان به این شهر پیش بیاید، نحوه تردد در شهر به دلیل ازدحام و بالا بودن کرایه تاکسی یا ناآشنایی به ایستگاه‌های اتوبوس و مترو و مسیرهای آنها در سطح شهر می‌باشد. به همین دلیل، رایج‌ترین راه‌حل مسافران برای این منظور، رنت ماشین در استانبول است؛ بدین شکل، نه‌تنها شما خیلی سریع و آسان می‌توانید در طول روز به چندین مکان دیدنی شهر بروید، بلکه دیگر نیازی نیست نگران مدیریت هزینه‌های خود باشید.

در حالت کلی، عمده‌ترین مدارک مورد نیاز برای اجاره ماشین در ترکیه از این مجموعه توسط مسافرین (کسانی که بیش از ۶ ماه از تاریخ ورودشان به این کشور نگذشته باشد)، عبارت‌اند از: اصل گواهینامه رانندگی ایران، گواهینامه رانندگی بین‎المللی، پاسپورت، بلیط پرواز رفت به ترکیه (در صورت مسافرت هوایی).

اگر شما هم به دنبال تجربه یک سفر خود و به‌یادماندنی هستید، با مراجعه به وب‌سایت www.GoToSafar.com یا صفحه اینستاگرامی GoToSafar و نیز تماس با شماره‌تلفن ۰۲۱۹۱۳۰۱۱۷۳، می‌توانید به‌راحتی از خدمات آن استفاده کرده و تجربه متفاوت و خوشی را در سفر به ترکیه داشته باشید. کارشناسان مجموعه پاسخگو شما در ۲۴ شبانه‌روز هستند.

عضویت
اطلاع از
guest

3 نظرات
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها
ایمان سخادوست
امتیاز :
     

یه توصیه هم بنده داشته باشم، بنویسید دقیقا کجاها میخواید برید، استانبول اونقدر جای دیدنی داره که اونجا میمونید کدومو برید

نیلوفر احمدی
امتیاز :
     

از gotosafar بلیط پرواز به انتالیا گرفتم، بسیار قیمت مناسب و پشتیبانی عالی داشتن

فرناز اسمعیلی
امتیاز :
     

ماه گذشته با سایت gotosafar آشنا شدم و تونستم یه ماشین برای ۳ روز و یه واحد مبله ازشون اجاره کنم، از رفتار محترم پشتیبانی و نگرفتن دپوزیت بگم تا پشتیبانی خوبشون تو خود ترکیه، ماشین رو به موقع تحویل گرفتم و راحت بودم کلا، یه تیم کاملا منسجم و عالی هستن.