کدام تور تایلند را در نوروز ۹۸ انتخاب کنم؟

در این نوشته به تایلند می پردازیم و سعی می کنیم تصویری کلی از فضای این کشور پرجاذبه ترسیم کنیم. از آن جا که سلیقه افراد در سفر با هم متفاوت است، تلاش بر این است تا جنبه های مختلف این کشور تاریخی تشریح شود و از این طریق، مخاطب بتواند بهترین تور تایلند را متناسب با خواسته های خود انتخاب کند. مقدمه را کوتاه می کنیم، در صورتی که قصد سفر به تایلند را دارید یا به طور کلی دوست دارید از این کشور بیشتر بدانید، این نوشته انتخاب مناسبی برای شما محسوب می شود.

ویژگی های کلی تایلند کدام اند؟

از منظر جغرافیایی، تایلند کشوری استوایی در جنوب شرق آسیا است. یعنی پر است از جنگل، سرسبزی، ساحل، آفتاب و هرآن چه زیبایی طبیعی نامیده می شود. و اما از جنبه فرهنگی، این کشور فوق العاده شاداب است و روزی نیست که در کوچه ای، فستیوالی برقرار نباشد. ما ایرانی ها معمولا از بین تورهای تایلند مقاصد تور پاتایا، بانکوک، سامویی و تور پوکت را انتخاب می کنیم. زیرا علاوه بر ویژگی های فرهنگی، آب و هوا و به طور کلی عوامل محیطی، مردم این مناطق ایرانی ها را شناخته اند و ارتباط خوبی با گردشگران ما برقرار می کنند.البته تور بانکوک به خاطر اینکه پایتخت تایلند است محبوبیت ویژه ای برای افراد که دنبال خرید هستند مناسب است.

در مجموع اگر بخواهیم دیدنی های تور تایلند را خلاصه کنیم، باید بگوییم که گردشگران به سه دلیل مشخص عازم این کشور می شوند:

  • مراکز ساخته دست بشر نظیر بازار و شهرهای بازی و معابد و غیره؛
  • جاذبه های طبیعی از قبیل جزیره ها و باغ ها، سواحل و جنگل ها؛
  • فعالیت های جالب و منحصر به فرد مثل فیل سواری، قایق سواری و غیره.

نگاهی دقیق به تایلند

زمانی که به تایلند می رسید، اگر فرصت پیدا کنید و با یک گردشگر انگلیسی زبان هم صحبت شوید، درخواهید یافت که او تایلند را جواهر جنوب شرق آسیا و کشور لبخندها (Land of Smiles) می داند. دلیل این امر هم واضح است، آن ها شرایط اقتصادی و رفاهی معقولی دارند و در یکی از سرسبز و حاصلخیزترین زمین های دنیا روزگار می گذارنند. در نتیجه به جز علاوه بر مردم، به هر طرف که روی بگردانید طبیعت به شما روی خوش نشان می دهد. اگر چه بانکوک و سایر شهرهای این کشور فوق العاده هستند اما، توصیه ما این است که در بین گزینه ها، آن توری را انتخاب کنید که قصد دارد جاذبه های طبیعی را به شما نمایش دهد. ما در این قسمت، سه تا از زیباترین دیدنی های طبیعی این کشور را با شما مرور می کنیم.

مقصد اول؛ Railay Beach

ناحیه کرابی در تایلند قطعه ای از بهشت است و Railay گل سرسبد آن جغرافیا به حساب می آید. زمانی که به آن جا گام می گذارید، شن های نقره ای درخشان زیر پایتان قرار می گیرند و آب زلال و آبی دریا چشم شما را نوازش می دهد. شرایط به گونه ای است که آدمی دوست دارد قایقی اجاره کند و به آب بزند. از این ساحل می توانید به جزایر همجوار بروید. اما اگر اهل کوه و صخره نوردی هستید، در گوشه و کنار فضای مناسبی برای خاموش کردن عطش ماجراجویی خود در ارتفاع خواهید یافت.

تور تایلند

مقصد دوم؛ Koh Phi Phi

تورتایلند بدون بازدید از جزایر فی فی لطف و صفایی ندارد. تصویر پایین را نگاه کنید و انصاف دهید کدام نقطه از دنیا می تواند شبیه به این فضا باشد. توصیه ما این است که به همراه راهنمایی کاربلد، یک قایل کرایه کنید و دست به اکتشاف بزنید. از میوه های طبیعی جزایر مختلف بخورید و با میمون های اهلی حاضر در آن سواحل خاطره بسازید (آن ها در ساحل Monkey Beach هستند). اگر اهل معاشرت و نشست و برخاست با غریبه ها هستید، فی فی از تمام دنیا گردشگر دارد و در تمامی روزهای سال شلوغ است. در نتیجه علاوه بر زیبایی های طبیعی، فرصت ساختن دوستی های بین المللی را خواهید داشت.

تور تایلند

مقصد سوم؛ Sunday Walking Street, Chiang Mai

معمولا گردشگری پر هزینه و گران است. اما در این سفر، اگر تاریخ تورتایلند شما یکشنبه داشته باشد، فرصت این را خواهید داشت که در Chiang Maiگام بزنید و تمام شب غذاهای خوشمزه و البته ارزان قیمت تایلندی را تست کنید. علاوه بر غذا، دستفروش های محلی را خواهید دید که از آلات موسیقی تا لباس و تجهیزات گوناگون را در کنار خیابان به فروش گذاشته اند.

مخلص کلام اینکه، توصیه می کنیم طوری سفر خود را تنظیم کنید که حتما یک یکشنبه شب تایلندی را تجربه کنید.برای اینکار در سایت توریاب که ارائه دهنده تور ارزان و تور لحظه آخری تایلند میباشد استفاده نمائید

تور تایلند

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها