سفر به مشهد با قطار

هرروزه تعداد زیادی از هموطنامون از شهر های مختلف به دلایل مختلف که اصلی ترین ان زیارت حرم اقا امام رضا می باشد به شهر مشهد سفر میکنند. سفر به مشهد با قطار بهترین انتخاب برای رساندن خود به مقصد می باشد. به صرفه ترین و امن ترین نوع سفر، سفر با قطار می باشد.

سفر به مشهد با قطار

برای کسانی که در شهرشان ایستگاه قطار دارند سفر با قطار بسیار دلنشین می باشد. قطار ها البته از درجه بندی متفاوتی برخوردارند که به نسبت امکانات داخل کوپه ساعات حرکت و صدا های داخل کوپه تعیین می شود.

در این مقاله، مطالبی را در رابطه با لذت بخش تر کردن سفر با قطار به مشهد و نکات ایمنی سفر با قطار را بیان می کنیم.

نکات سفر به مشهد با قطار

برای لذت بردن از سفر خودتون به نکات زیر توجه کنید

  • با خودتون کتاب یا مجله داشته باشید و در طول مسیر با خواندن کتاب خودتون رو مشغول کنید و لذت ببرید البته می توانید این کتاب را در گوشی و لپتاپ خودتون هم داشته باشید چون داخل کوپه ها پریز برق نیز موجود است.
  • اگر می خواهید سفری کم هزینه داشته باشید و یا اینکه سلیقه غذایی خاصی دارید پیشنهاد می کنم همراه خودتون غذا ببرید چون سفر طولانی هست. البته داخل قطار رستوران هم فعالیت می کند که می تونید از اونجا غذا سفارش دهید.
  • یک سه راهی همراه خود داشته باشید که بتونید وسایل الکترونیکی خودتان را شارژ کنید.
  • در سفر با قطار پیشنهاد میشه حتما به مناظر توجه کنید و از ان لذت ببرید.
اگر قصد اقامت در شهر مشهد را دارید میتوانید از پیشنهاد های هتل های مشهد سایت تخفیفان استفاده کنید که و محل اقامت خود را با تخفیف بیشتر نسبت به سایر وب سایت های دیگر رزرو کنید
همچنین اگر قصد دارید با قطار به  مشهد سفر کنید باید بگیم که باز هم تخفیفان بهترین گزینه برای سفر شماست.<
با تخفیفان میتوانید به راحتی بلیط قطار خود را رزرو کنید و خیالتون راحت باشه که کمترین قیمت را برای بلیط پرداخت کرده اید.
تخفیفان اولیـن مجموعه ارایه  خرید گروهی  و تخفیـف در ایــران است که در سال ۱۳۹۰ تاسیـس شد و در زمینه‌های متنوع مانند خدمات رفاهی و تفریحی، مراکز آموزشی، ورزشی، سلامت و کالا، بهترین پیشنهادهای روزانه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
مشهد یکی از شهرهای بزرگ و دیدنی در شمال شرقی ایران است و در همه ایام سال پذیرای مسافران و گردشگران زیادی به  سوی خود می‌باشد و  این افراد سعی می‌کنند از جاهای دیدنی و تاریخی این شهر دیدن کنند. راه‌های گوناگونی برای سفر به مشهد وجود دارد،  یکی از شیرین ترین و ارزان ترین راه گردشگری زمینی، سفرکردن با اتوبوس است.
سفر به مشهد با قطار

اصول ایمنی سفر با قطار

  1. همراه خود حتما مدارک شناسایی و بلیط داشته باشید
  2. در توقف برای نماز هنگام بازگشت مطمئن شوید قطار درست را سوار شدید.
  3. یکی از همراهان خود را درهنگام ترک کوپه در کوپه بگذارید.

مراقب چمدان خود باشید

همیشه رعایت کردن جانب احتیاط در سفر با قطار حرف اول را می زند. بهتر است از همان ابتدا مراقب بارها و چمدان خود باشید. آن را در جایی بگذارید که دیگر اشخاص به راحتی نتوانند آن را بردارند. سعی کنید اگر می شود چمدان را در کنار خود بگذارید. در قطارهای اتوبوسی کمدهایی همگانی برای گذاشتن چمدان تعبیه شده است. این کمدها اگرچه فضای شما را باز می کند اما به دلیل همگانی بودن در آن باز بوده و همه افراد درون قطار به آن دسترسی دارند. اگر در کوپه هستید در نظر بگیرید که شاید دیگر افراد درون کوپه در ایستگاه های میانی پیاده شوند و افراد جدیدی جای آن ها را بگیرند. برای اطمینان بیشتر از امنیت چمدان خود سعی کنید تا جایی که می توانید آن را در کنار خود یا مکانی که امنیت بیشتری دارد جای دهید. همچنین مدارک مهم و لوازم ضروری خود را در یک ساک دستی و در کنار خود داشته باشید.

اگر در کوپه ای هستید، سعی کنید با دیگر افراد درون کوپه ارتباط برقرار کنید. آشنا شدن با آن ها و دانستن مقصدشان می تواند به شما اطمینان بیشتری راجع به چمدانتان در قسمت بار کوپه بدهد. بعد از آشنایی شاید با خیال راحت تری برای گشت و گذار در قطار یا رفتن به رستوران قطار بروید. اگر مجبورید چمدان خود را در قسمت انبار و در قفسه چمدان با دیگر افراد بگذارید، یک راهکار متصل کردن چمدانتان با یک تسمه قفل دار به درب یا میله قفسه است. در این صورت هیچ کس به غیر از خودتان نمی تواند چمدان را از قفسه بیرون بیاورد.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها