جاهای دیدنی انزلی

جاهای دیدنی انزلی

بندر انزلی یکی از زیباترین بنادر توریستی ایران است که همه ساله میلیون ها گردشگر به این شهر سفر می کنند و خاطرات فوق العاده ای می سازند. در این مقاله ی کوتاه قصد داریم تعدادی از جاهای دیدنی انزلی را معرفی کنیم و شما عزیزان همراه را با بخشی از جاهای دیدنی انزلی آشنا نماییم.دهکده ساحلی انزلی

دهکده ساحلی انزلی؛ جذابیتی منحصر به فرد

این دهکده ی زیبا با دارا بودن امکانات تفریحی همچون زمین های ورزشی، رستوران، مرکز خرید، منطقه مناسب شنا، ویلاهای ساحلی، پارک و … مکانی فوق العاده برای خانواده هاست. این شهرک توریستی که زیباترین باغ شهر ایران نامیده شده؛ از سال ۱۳۴۸ تا به حال همچنان دیدنی و دوست داشتنی است.

دهکده ساحلی بندر انزلی بزرگ‌ترین باغ شهر ایران است. این شهرک در منطقه غازیان انزلی بین محله شالیور و بی‌بی حوریه غازیان واقع‌شده و از هنگام ساخت آن در سال ۴۸ توسط مرحوم فرهنگی تاکنون باوجود ایجاد شهرک‌های توریستی فراوان در استان گیلان و مازندران هنوز از زیباترین شهرک‌های گردشگری ایران است. در دهکده ساحلی فضای سبز اهمیت ویژه‌ای دارد، به گونه‌ای که ویلاهای این شهرک در حدود ۲۰ درصد مساحت زمین را به خود اختصاص داده است. شهرک ساحلی بندر انزلی (دهکده ساحلی بندر انزلی) دارای امکانات رفاهی همچون رستوران، فروشگاه، پارک، مسجد، منطقه شنای برادران و خواهران، زمین‌های ورزشی، ویلاهای ساحلی، آلاچیق و … است.

بندر انزلی کجا برویم؟

برج ساعت؛ بنایی قدیمی اما جذاب

این برج تاریخی در سال ۱۱۹۴ شمسی احداث گردیده و در زمان فتحعلی شاه در چهار سمت آن ساعت کار گذاشته شد. کارکرد این برج برای راهنمایی کشتی ها بوده و ساعت آن پس از این همه سال هنوز هم دقیق و درست کار می کند.

تالاب انزلی؛ طبیعتی فوق العاده

این تالاب بین المللی با وسعتی که از ۸۰ تا ۱۲۰ کیلومتر مربع متغیر است، پناهگاهی امن برای پرندگان مهاجر و بومی و جاذبه ای بسیار دیدنی برای مسافران است. قایق سواری در این تالاب شگفت انگیز به شما امکان می دهد که از این اکوسیستم طبیعی و بی مانند لذت ببرید.

کشتی میرزا کوچک خان؛ گردشی هیجان انگیز در دریای خزر

اگر دوست دارید در کنار عزیزانتان یک شب خاطره انگیز را در دریای خزر سپری کنید؛ سفر با این کشتی پیشنهاد ما به شماست. این کشتی ژاپنی با ظرفیت ۲۵۰ مسافر و امکاناتی در حدود یک هتل ۴ ستاره، لذتی کم نظیر برایتان به ارمغان خواهد آورد.دهکده ساحلی انزلی

موزه نظامی انزلی؛ کاخی با شکوه و دیدنی

این کاخ که در سال ۱۳۰۸ ساخته شد؛ موزه ای مملو از اشیا و سلاح های نظامی و جنگی است. اگر از طرفداران موزه های تاریخی باشید مسلما در این کاخ زیبا اوقات خوشی خواهید داشت.

چرا حداقل یک بار باید از تالاب انزلی دیدن کنیم؟

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها