تفریحات شهرکرد

تفریحات شهرکرد

شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری و در ۹۷ کیلومتری استان اصفهان قرار دارد، این شهر با توجه به مجاورت به کوه‌های زردکوه، در ارتفاع بالایی قرار دارد که یکی از مرتفع ترین مراکز استان در ایران است که لقب «بام ایران» به آن داده شده است.

طبیعت سرسبز و زیبای این منطقه و چشم اندازهای خارق العاده آن، شهرکرد را به یک مقصد تماشایی برای سفر تبدیل کرده است. هرچند در این شهر علاوه بر جاذبه های طبیعی می توانید جاذبه های تاریخی منحصر به فردی نیز بیابید که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

اطلاعات مفید قبل از سفر به شهرکرد

شهرکرد یک مقصد ییلاقی است که به دلیل داشتن هوای خنک و مطبوع مقصد محبوبی برای فصل های بهار و بخصوص تابستان محسوب می شود. همچنین شهرکرد ۵۵۵ کیلومتر از تهران فاصله دارد، بنابراین اگر قصد سفرزمینی به سمت شهرکرد را دارید حدود ۶ ساعت در راه خواهید بود و در مسیر از شهرهای قم، کاشان و زرین شهر گذر خواهید کرد، اگر گزینه سفر هوایی را انتخاب کنید سفر شما یک ساعت و پنج دقیقه طول خواهد کشید.

پارک ملت شهرکرد

پارک ملت، پارکی جنگلی و کوهپایه ای در قسمت شرقی شهرکرد است. این پارک دارای امکانات فراوان از جمله فضای نشیمن، آلاچیق، شهربازی، سرویس بهداشتی، پارکینگ و… می باشد که برای مسافران نیز مکان مناسبی است.

این پارک چون بر روی کوهپایه قرار دارد،  دارای چشم انداز به کل شهر است و منظره جالبی را ایجاد می کند.

شهربازی شهرکرد

یکی از مراکز تفریحی مهم شهرکرد، شهربازی شهرکرد است که دارای مساحت ۱۶۰ هزار متر مربع می باشد.

در این شهربازی ۱۱ وسیله‌ی بازی شامل: سرسره آبشار، کشتی صبا، کاترپیلار، آفتاب مهتاب، استخر توپ، قطار کودک، پارک بادی، گردنه فنجال، تاب زنجیری و … وجود دارد تا با استفاده از آن بچه ها و خانواده ها ساعاتی را سرگرم باشند.

مجموعه تجاری تفریحی ستاره شهر شهرکرد

این مجتمع دارای سه طبقه تجاری و دو طبقه شهربازی سرپوشیده، فست فود، کافی شاپ و سینما و همچنین یک طبقه پارکینگ می باشد.تفریحات شهرکرد

این مجموعه در سال ۱۳۸۷ با سرمایه گذاری خصوصی در شهرکرد تأسیس شده است و مساحت آن ۱۰۰۰ مترمربع است.

دهکده موج

پارک آبی دهکده موج در شهرکرد، بزرگترین مجموعه سرپوشیده در این استان است که دارای وسایل بازی مهیج از جمله چاله فضایی، سرسره موج، سقوط آزاد، سرسره های مهیج و نیز استخر و وسایل بازی مخصوص کودکان است. کافی شاپ، فست فود و ایستگاه آبمیوه از دیگر امکانات رفاهی این مجموعه است.

این پارک آبی اولین و بزرگترین پارک آبی استان چهارمحال و بختیاری است. این پارک آبی در جاده ای شهرکرد_شهرکیان قرار دارد.

پارک لاله شهرکرد

این پارک مکانی مناسب برای تفریح خانواده ها و به خصوص بچه ها است و نیز برای پیاده روی مناسب می باشد.تفریحات شهرکرد

این پارک یکی از مکان هایی است که مسافران، به خصوص مسافران نوروزی، می‌توانند در آن اسکان پیدا کنند. این پارک واقع در بلوار معلم، در ورودی شهر شهرکرد است.

منبع رهی نو
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها