تفریحات لاکچری در تهران

تفریحات لاکچری در تهران

تفریحات لاکچری در تهران

تهران از روزگاری که پایتخت شده است همیشه مقصد گردشگران برای تفریح متفاوت با سایر نقاط ایران زمین بوده و هست.

امروزه اما این تفاوت بیشتر و بیشتر از همیشه شده است به گونه ای که بعضی از تفریحات لاکچری طهران برای تهران نشینان هم پر هزینه شده اند.

تفریحات لاکچری در تهران

بالن سواری در تهران

در صدر تفریحات لاکچری تهران میتوان به بالن سواری اشاره که کرد که تفرجی در آسمان و زمین است. حسن مضاعف بالن سواری به دسته جمعی و به قول معروف اکیپی بودن آن است.

بالن سواری میتواند جمع های ۶-۵نفره از خانواده یا دوستان را دربر گیرد. یکی از هیجان انگیزترین قسمت های بالن سواری، تماشای تهران و مناظر اطراف آن از آسمان و لذت عکس هایی است که از آسمان ثبت میشوند و ماندگار خواهند شد.

در بالن حدود ۴۰ تا ۵۰ دقیقه را در بین ابرها سیر می کنید و تهران را از بالا می بینید و لذت می برید.

این نوع بالن ها در تهران در دشت شهر ری اماده ارائه خدمت می باشند و در هر بالن ۵ نفر می توانند قرار بگیرند و هزینه ان نیز چیزی حدود چهارصد هزار تومان برای هر نفر است.

پرواز با پاراگلایدر، تفریحی لاکچری در تهران

اگر همچنان به دنبال تفریح در آسمان تهران هستید و تمایل به هیجان بیشتر دارید، پاراگلایدر در دسترس شماست!

پرواز با این وسیله بخاطر اوج گرفتن بیشتر و سرعت بالاتر حسی نزدیک به پرواز پرنده را تداعی خواهد کرد.

در این ورزش شما در یک سطح شیب دار می دوید و بعد از ان با چتر خود شروع به پرواز می کنید. این ورزش به نوعی تفریحی، رقابتی می باشد و دارای هیجان زیادی نیز است.

 

غواصی اسکوبا در تهران

در تهران میشود بعد از گشت در آسمان به دنیای جذاب تر زیر آب رفت و غواصی را تجربه کرد.

اسکوبا وسیله ای برای علاقمندان به تجربه زیر آبی رفتن است که ریسک و مهارت کمتری نسبت به غواصی حرفه ای دارد که به وسیله آن میتوان به عمق آب رفت.

در غواصی با اسکوبا شما شرایط بسیار راحت تری برای تنفس در زیر اب را تجربه خواهید کرد و به راحتی و بدون استرس می توانید از محیط زیر اب استفاده کنید و لذت ببرید.

شما برای استفاده از این نوع غواصی می توانید به گروه غواصی مجموعه تفریحی شهید چمران که در خیابان شریعتی، مقابل ایستگاه مترو آیت الله صدر، جنب پل آیت الله صدر قرار دارد مراجعه نمایید.

غواصی اسکوبا تهران

 

جت اسکی یکی از تفریحات لاکچری تهران

از آرامش و سکوت دنیای زیر آب به روی آب بیایید، جایی که بازهم سرعت است. این بار هیجان در شکافتن آب است و لذت برخورد ریز ترین قطره های آب روی صورت و بدن که با جت اسکی محقق خواهد شد.

 این وسیله به صورت دو نفره و تک نفره می باشد و شما می توانید با دوستان خود یک ورزش رقابتی را انجام دهید. یکی از بهترین مکان ها در تهران برای استفاده از جت اسکی دریاچه شهدای خلیج فارس می باشد که بسیار امن و وسیع است.

اسکی روی اب در تهران

اسکی روی آب نیز یکی از ورزش های ابی پر نشاط و از تفریحات لاکچری در تهران می باشد. در این نوع ورزش شما بر روی یک تخته اسکی روی اب قرار می گیرید و به وسیله قایق موتوری با طناب بر روی اب کشیده می شوید.

در این ورزش شما نیاز به قدرت بدنی بالایی دارید و می بایست بتوانید تا بین عضلات بدن خود هماهنگی لازم را به وجود آورید.

در این ورزش مشخصات وسایل به صورت: طول طناب اتصال ۲۰ متر، طول وسیله اسکی ۱۱۲ سانتی متر، عرض وسیله اسکی ۲۱ سانتی متر و وزن وسیله اسکی ۲ تا ۳ کیلوگرم می باشد.

آفرود در تهران

سرعت همیشه هیجان برانگیز بوده و خواهد بود،چه در آسمان و چه روی آب، سرعت در روی زمین را همه کم و بیش تجربه کرده اند اما آفرود لذت دیگری دارد.

مکانی برای نهایت سرعت و خودروهایی ایمن و متناسب با محیط، فراز و فرود روی شن های روان با آفرود در تهران قابل دست یابیست.

 افرود یک نوع مسابقه اتومبیل رانی در بیابان می باشد که خودروهای ان مخصوص و دارای شرایط ویژه می باشند.

معمولا در این مسابقات از خودروهای شاسی بلند استفاده می شود و خودروهایی انتخاب می شوند که دارای تکنولوژی و سرعت و قدرت بیشتری باشند.

آفرود سواری در تهران

فودکورت ها یکی دیگر از تفریحات لاکچری تهران

و در آخر میتوان به مراکز خرید اشاره کرد،خرید به خودی خود شاید تفریح محسوب نگردد اما امروزه هستند مراکز خریدی که مجموعه ای از امکانات تفریحی لوکس برای مراجعه کنندگان مهیا نموده اند و با فودکورد هایشان تبدیل به مکانی تفریحی و گردشگری شده اند.

به علت اینکه در کشور ما خرید به عنوان یک تفریح شناخته می شود تاسیس فود کورت ها در مراکز خرید توانسته با استقبال خوبی از طرف مراجعه کننده ها مواجه شود.

تعدادی از بهترین فودکورت های تهران از این قرارند: جام جم علاءالدین، باشگاه انقلاب، پالادیوم، برج میلاد و …… .

منبع منطقه های تهران بهترین ها
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها