دیدنی های تایلند

دیدنی های تایلند

از تایلند لذت ببرید!!! تایلند کشوری در جنوب شرقی آسیا است که مناطق دیدنی بسیاری را در خود جای داده است. از جمله دیدنی های تایلند که بکر و ناب می باشند  بسیاری از جهانگردان را مشهور خود کرده است.

اگر به شمالی ترین شهر تایلند یعنی چیانگ مای سفر کنید، بهتر است از کاخ بزرگ تایلند که در این شهر قرار دارد. این کاخ جاذبه های بسیاری دارد بنابراین مامن خوبی برای درآمد زایی از طریق توریست ها میباشد. درست فهمیدید این کاخ برای مردم چیانگ مای تایلند یک کاخ مخصوص درآمد زایی است.

روستای پای تایلند

جاذبه بعدی که میخواهیم به شما معرفی کنیم، روستای پای تایلند است. این روستا در شمال تایلند قرار دارد. به شما نیز توصیه میکنیم به این روستای توریستی سری بزنید. این روستا دارای مناطق بکر و طبیعی زیادی است که شما را از فضاهای ملال آور دور میکند.

تاریخچه جشن آب در تایلند

دریا رویایی سیمیلان

اگر به دریا علاقه مندید میتوانید به جزایر رویایی سیمیلان تایلند سری بزنید. این مجموعه جزایر بهشتی برای غواصان و متخصصان شیرجه است. موجودات آبی بسیار زیبا در کنار آبی خیره کننده دریا میتواند برای مغز و ذهن شما بسیار مفید باشد.

بازار شبانه چیانگ

اگر به خرید علاقه مندید میتوانید به بازار شبانه چیانگ مای تایلند سری بزنید. در این بازار دوره گرد ها و دست فروش های بسیاری وجود دارد که شما میتوانید سوغاتی های خود را به قیمتی مناسب بخرید. این بازار مناسب افرادی است که دوست دارند همه اجناس مورد نیاز خود را یک جا بخرند از لباس گرفته تا بشقاب های زیبا.

تایلند شهری بسیار زیبا و دیدنی دارد به نام چیانگ مای. البته تمام شهر های مالزی زیبا هستند اما این شهر زیر سایه قرار گرفته است. در این مقاله سعی کردیم شما را با این شهر شگفت انگیز تایلند آشنا کنیم. شما میتوانید به هر شهر از این کشور که دلتان خواست سر بزنید اما توصیه میکنیم چانگ مای را از قلم نیندازید.

دیدنی های تایلند

کاخ بزرگ در بانکوک

از مکان های دیدنی تایلند در بانکوک، کاخ بزرگ (Grand Palace) است که در قلب بانکوک قرار گرفته، و زمانی اقامتگاه رسمی پادشاه تایلند بوده است. این قلعه معماری به شکل مربع دارد و انواع باغ ها، سالن های با شکوه و تزیین شده را در خود جای داده است. مساحت قلعه بیش از ۲۰۰ هزار متر مربع است و از همین رو، ۱۲ در ورودی برای این مکان وسیع تعبیه شده است. با قدم زدن در این قلعه تاریخی که از بهترین جاهای دیدنی تایلند است، مطمئناً، به گذشته تاریخی تایلند وصل می شوید.

جاده یا خیابان خاوسان

از  جاهای دیدنی تایلند که در شهر بانکوک واقع شده است، جاده یا خیابان خاوسان است. خیابان کوتاهی در مرکز بانکوک که در سال ۱۸۹۲ و در زمان حکومت رامای پنجم در یک کیلومتری کاخ بزرگ ساخته شد. در گذشته این خیابان، بازار بزرگ برنج فروشی بوده است. اما از حدود ۲۰ سال پیش، در این خیابان، انواع آپارتمان های ارزان قیمت، هتل های با قیمت مناسب و  حتی سه ستاره ایجاد شد.

تقریباً هر مسافری که به کشور تایلند می رود، به این خیابان سپری می زند. علاوه بر آن، این خیابان مکان بسیار مناسبی برای انواع خریدهاست. یکی از دلایل اصلی محبوبیت این خیابان، علاقمندی هنرمندان و دانشجوها به این منطقه و به دلیل ویژگی های منحصر به فرد هنری آن است.

منبع توریست اپ
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها