نکات و توصیه هایی برای سفر به کیش

نکات و توصیه هایی برای سفر به کیش

همان طور که می دانید، جزیره کیش یکی از زیبا ترین جزیره های فارس است، که در کشور عزیزمان ایران واقع شده است. کیش، به دلیل جذابیت خاص، موقعیت عالی تجاری و تفریحی، یکی از شهر هایی است، که همواره گردشگران زیادی را به خود جلب می کند. اگر شما هم تمایل دارید، که به این شهر توریستی سفر کنید، پیشنهاد می کنم، تا انتها، مقاله نکات و توصیه هایی برای سفر به کیش را بخوانید.

نکات و توصیه هایی برای سفر به کیش

سفر به کیش

سفر به کیش، از راه هوایی امکان پذیر است. پرواز های تهران به کیش، از ترمینال های دو و چهار فرودگاه مهرآباد انجام می شوند. این پرواز ها معمولا یک ساعت و نیم زمان می برند. بهتر است، از قبل هتل رزرو کرده باشید، تا نماینده هتل، از فرودگاه کیش، شما را به سوی هتل راهنمایی کند.

امکان سفر به صورت زمینی و دریایی نیز فراهم است، شما می توانید، ابتدا به یکی از بندر های آفتاب (چارک)، لنگه بروید و سپس از راه دریا وارد جزیره کیش بشوید، همچنین می توانید، خودروی شخصی خود را به جزیره کیش منتقل کنید.

چه موقع به کیش برویم؟

شرایط آب و هوایی کیش

کیش، دارای آب و هوایی معتدل در فصول سرد سال است، همچنین در فصل های گرم، مانند اواخر بهار و فصل تابستان، هوای کیش، به شکلی کاملاً زننده، بسیار گرم و مرطوب است. اگر قصد سفر به جزیره زیبا کیش را دارید، پیشنهاد می شود، از اوایل زمستان تا اواسط بهار به این جزیره سفر کنید، زیرا در این بازه زمانی همه چیز از طراوت و شادابی خاصی برخوردار است و هوا بسیار دلپذیر می باشد.

نکات و توصیه هایی برای سفر به کیش

قیمت کالا ها در کیش

لازم است بدانید، که در جزیره کیش، قیمت کالا های مصرفی مانند مواد غذایی و میوه ها، حمل نقل و… از میانگین شهر های دیگر ایران، بالاتر است، اما قیمت اجناسی مانند لباس و پوشاک بسیار ارزان تر از جا های دیگر است.

سفر به کیش با تور بهتر است یا شخصی

بهتر است توریست ها و گردشگران از تور ارزان کیش برای سفر به این جزیره استفاده کنند تا سفری با هزینه کمتر داشته باشند. هزینه سفر به صورت شخصی گران تر است.

سفر به کیش با تور بهتر است یا شخصی تور کیش شامل چه خدماتی ارائه میدهد؟

از جمله خدماتی که توریست ها و گردشگران میتوانند با تور کیش لست تورز بدست آورند شامل اقامت هتل همراه با صبحانه، استقبال فرودگاهی، خدمات گردشگری با هزینه جدا، تخفیف برای بازدید از مراکز دیدنی، رستوران ها، پارک دلفین ها و … . همینطور بعضی از تورها نیز وعده های غذایی ناهار و شام برای توریست های خود در نظر میگیرند. هزینه پکیج تورها هم در ایام سال متفاوت می باشد.

نکات و توصیه هایی برای سفر به کیش

شنا کردن در آب ‌های جزیره کیش خطرناک است؟

برای توریست ها و گردشگران کیش پیشنهاد می کنیم که اگر مایل به شنا کردن هستند، از اماکن شخصی ساحل جزیره استفاده می کنند، مثل پلاژ بانوان یا پلاژ آقایان. خوشبختانه آب های ساحلی این جزیره کوسه خطرناک نداشته و شما میتوانید با خیال راحت در دریا شنا کنید. کوسه هایی که گاهی اوقات در این جزیره دیده می شوند از ماهی های کوچک تغذیه کرده و نیازی به نگرانی برای شنا گران نیست. اما در زمان شنا در آب های کم عمق و یا راه رفتن در آن مراقب توتیا باشید.

منبع lasttours
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها