مکان های دیدنی و جذاب مشهد

مکان های دیدنی و جذاب مشهد

مشهد یکی از شهرهای گردشگری و مهم ایران است، که هر ساله افراد زیادی به این شهر می آیند. این شهر دارای مکان های دیدنی و ناشناخته فراوانی است، به طوریکه می توانید از آن ها دیدن کنید. در ادامه به معرفی برخی از این مکان ها به طور کامل می پردازیم.

طرقبه، جذاب ترین منطقه گردشگری اطراف مشهد

طرقبه جزو یکی از مناطق دیدنی و جذاب اطراف مشهد می باشد، که هر ساله گردشگران زیادی به آنجا می روند. این منطقه دارای مکان های تفریحی بی شماری است که دارای امکانات فراوانی می باشد. در طرقبه رستوران های ییلاقی و سنتی زیادی وجود دارد، که غذاهای بی نظیری را سرو می کنند. اگر به این منطقه رفتید حتما غذاهای آن را امتحان کنید. بهترین زمان برای رفتن به این منطقه فصل بهار است، زیرا در این فصل می توانید از طبیعت بکر و زیبای آن نیز استفاده کنید.

طرقبه، جذاب ترین منطقه گردشگری اطراف مشهد

در مشهد کجا برویم؟

شاندیز مشهد

به طور حتم تا به حال نام شاندیز مشهد را شنیده اید. این منطقه درمشهد بسیار معروف است که باید برای یکبار هم که شده است از آن دیدن کنید. غذاهایی که در رستوران های شاندیز سرو می شود از لحاظ طعم و ظاهر بسیار معروف است. رستوران معروف پدیده شاندیز تا مشهد تنها ۴۰ دقیقه فاصله دارد، به همین دلیل گردشگران زیادی برای سرو غذا به آنجا می روند. به جزء رستوران پدیده شاندیز مکان های تفریحی و گردشگری دیگری در ین منطقه برای گرذشگران وجود دارد، که می توانند از آن لذت ببرند.

شاندیز مشهد

روستای آبگرم مشهد

این روستا سرسبز و بکر در ۷۵ کیلومتری مشهد واقع شده است. طبیعت این روستا می تواند شما را یاد طبیعت شمال بیاندازد. روستای آبگرم مشهد در نزدیکی شهرستان کلات واقع شده است و دارای قدمتی ۷۰۰ ساله می باشد. در این روستا آبشارهای آبگرم زیبایی وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید.

آبشار آبگرم به عنوان یکی از زیباترین آبشارهای مشهد، در دره ای قرار دارد که وقتی وارد آن می شوید حس و حال فراغت از حال دنیا را به خوبی درک خواهید کرد. پیشنهاد می کنم پس از وارد شدن به این دره با خاموش کردن گوشی موبایل و در آوردن ساعت مچی خود حس و حال تازه ای را برای خود رقم بزنید.

کاخ خورشید نادر شاه

کاخ خورشید نادر شاه یکی از جاذبه های گردشگری روستای آبگرم مشهد است که قلب این روستا را درخشان نگه داشته است. کاخ خورشید تنها یادگار نادرشاه در خراسان است. اما یادگاری ارزشمند که نشانگر تاریخ دریافت غنائم دوره افشاریه را یادآور می شود.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها