رمانتیک ترین مقاصد گردشگری جهان

رمانتیک ترین مقاصد گردشگری جهان

همه ما در سفر های دو نفره و عاشقانه خود به دنبال مکان هایی رویایی هستیم. شاید انتخاب شما شهرهای زیبایی مانند پاریس، استانبول و یا ونیز باشد؛ شاید هم شما از گشت و گذار در دل صحرا های آفریقایی لذت ببرید. در تمام دنیا مکان های رویایی بی نظیری وجود دارد که می‌توانند برای یک سفر دو نفره بهترین انتخاب باشند. در ادامه همراه ما باشید تا با رمانتیک ترین مقاصد گردشگری جهان آشنا شوید.

رمانتیک ترین مقاصد گردشگری جهان

جزایر مالدیو

جزایر مالدیو اولین مکان عاشقانه ای است که شما می‌توانید به آن سفر کنید. این مکان بکر و زیبا در ۱۰۰ کیلومتری ساحل جنوب غربی هند قرار دارد. جزایر مالدیو از ۲۶ جزیره مرجانی تشکیل شده است. در این جزایر تعداد زیادی مکان برای اقامت وجود دارد که هر فرد بنا به سلیقه خود می‌تواند مکان مناسب خود را انتخاب کند. از قدیمی ترین اقامتگاه ها می‌توان به سونوا جانی اشاره کرد؛ اقامتگاه سونوا در جزیره مدهوفارو قرار دارد. یکی دیگر از اقامتگاه های بی نظیر در جزایر مالدیو جمیراه ویتاولی است که گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.

آشنایی با ۱۷ منطقه حیرت انگیز در جهان

بورا بورا

این منطقه خلوت و رویایی در اقیانوس آرام، پولینزی فرانسه واقع شده است. نام دیگر این ساحل زیبا جواهر دریاهای جنوبی می‌باشد. بورا بورا به دلیل دور افتاده بودن و شناخته نشدن آن بین گردشگران، تقریبا منطقه ای خصوصی به شمار می‌آید. شما می‌توانید سفری به یادماندنی را برای خود و معشوقتان در بورا بورا رقم بزنید. در این منطقه به دلیل خلوت بودن شما آرامش بی نظیری را تجربه خواهید کرد. همچنین اقامت در کلبه های روی آبی این منطقه شما را شگفت زده خواهد کرد.

بورا بورا

استانبول

چه چیزی از یک مقصد گردشگری رمانتیک بهتر است؟ بدون شک شرکت در یک تور گردشگری در سواحل مدیترانه که ترکیبی از تعدادی از بهترین مقاصد گردشگری رمانتیک جهان در آتن، استانبول، جزایر یونان و سیسیل باشد و در نهایت به رم ختم شود بهترین گزینه است. گذراندن چند روز در شهر بزرگ استانبول به شما اجازه می‌دهد که بازار بزرگ مشهور این شهر را از نزدیک ببینید و فرصت قدم زدن در جاذبه های گردشگری معروفی مانند مسجد آبی و قصر توپکاپی را داشته باشید. تنگه مشهور بسفر که اروپا و آسیا را بهم وصل می‌کند نیز از جاذبه های گردشگری بی بدیل شهر استانبول است.

رمانتیک ترین مقاصد گردشگری جهان

کیمبرلی

کمپ ساحلی دور افتاده کیمبرلی شاید به نظر برخی یک مقصد گردشگری نامتعارف برای سفر ها عاشقانه به نظر برسد اما زیبایی مناظر طبیعی این منطقه، فرهنگ مردمان و غذا های خاص، در کنار مهربانی و استقبال مردم آن باعث شده که کیمبرلی به مقصدی پر جذبه برای سفر های عاشقانه تبدیل شود. طبیعت وحشی کیمبرلی یک اقامت بسیار آرام و بدور از هیاهو در سواحل دور دست شمال غربی کشور را برای شما فراهم می‌سازد. کمپ ساحلی کیمبرلی که در خلیج آدمیرالتی واقع شده، در کل تنها ۱۶ مهمان دارد. دسترسی به این کمپ تنها از طریق هلی کوپتر یا هواپیماهای کوچک که قابلیت فرود آمدن روی آب را دارند امکان پذیر است. صاحبان این اقامتگاه از بومیان محلی استرالیا بوده و ماهیگیری، هنر های سنگی قیمتی و ماجراجویی های متعدد در طول این جزیره متروکه تنها بخشی از تفریحاتی است که گردشگران می‌توانند در این بخش از سواحل کشور استرالیا داشته باشند.

منبع علاءالدین
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها