همه چیز در مورد ایران مال

همه چیز در مورد ایران مال

ایران مال تهران بزرگترین پروژه ی ایران و بزرگترین مرکز خرید در خاورمیانه (بازار بزرگ ایران) است  که شامل بخش ها و قسمت های مختلفی از نظر تجاری فرهنگی رفاهی و ورزشی و…است. ایران مال=بازار بزرگ بین المللی ایران این پروژه یکی از لوکس ترین پروژه های دنیا است.

همه چیز در مورد ایران مال

مساحت قسمت های مختلف ایران مال

مجموعه ی ایران مال با امکانات تفریحی_تجاری_ورزشی_و فرهنگی تاسیس شده است که منجبر به اشتغال زایی برای ۲۵۰۰۰نفر در طی پروسه ی ساخت خود شده و تاثیر بسزای در رفع مشکل بیکاری در جامعه را داشته است.

زیر بنای این پروژه ۱/۷۱۰/۰۰۰متر مربع است. این پروژه در محوطه ای با مساحت کلی۲۷ هکتار است که از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه دارای۲ هتل پنج ستاره لوکس است.۲۵درصد از کل پروژه مربوط به بخش تجاری است.

موقعیت مکانی ایران مال

این پروژه ی با عظمت در منطقه ی ۲۲ تهران واقع شده. ایران مال در غرب تهران و در حاشیه ی پارک چیتگر قرار دارد.

همه چیز در مورد ایران مال

آشنایی با مکان های ناشناخته ایران

مالک و موسس ایران مال

هنگامی که به برج ها و ساختمان ها و تشریفات لوکس و معماری های اصیل ایرانی در این پروژه نگاه می کنید این سوال در ذهن شما و هر بیننده ی ایجاد می شود که تامین بودجه ی این   پروژه عظیم در این نوسانات ارزی و اقتصادی چگونه میسر شده است.

هنوز از اینکه چرا شهرداری تهران چنین زمین باوسعتی را در اختیار موسس ان (علی انصاری)قرار داده (تحت چه شرایط و ضوابطی)اطلاعاتی در دست نیست.و برای این پروژه۲۲هزار میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده است. این بازار جزو ۵ بازار بزرگ جهان است.اقای علی انصاری کار فرمای پروژه ی ایران مال در تهران و اقای علاالدین میر محمد صادقی رئیس هیئت امنای مجموعه ی ایران مال / بانک اینده بعنوان سرمایه گذار اصلی در این پروژه است.

پروژه ی غول پیکر ایران مال

این پروزه فعلا دارای دو فاز است که از فاز اول ان در اردیبهشت سال ۱۳۹۷ همزمان با روز کارگر رونمایی شد و فاز دوم پروژه تا سال ۱۳۹۹ رونمایی میشود. مجموعه ی ایران مال یک شرکت سهامی عام است و سهام این شرکت در بورس اوراق بهادار داد و ستد می شود.طبق گفته ها و گزارشات علی انصاری فقط موسس بازار موبایل و بازار فرش این پروژه است و موسس و سرمایه گذار اصلی ان بانک اینده (به مدیر عاملی:جلال رسول اف)است.این شرکت دارای مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و شورای پول و اعتبار است.

همه چیز در مورد ایران مال

قسمت ها و بخشهای مختلف ایران مال تهران

این پروژه دارای قسمت ها و بخش های مختلفی است از جمله باغ ایرانی یا همان باغ ماهان(که زیباترین بخش ایران مال است) و معروف به قلب این مجموعه ی عظیم است. دارای سینما_هتل_رستوران_سالن آمفی تئاتر_نمایشگاه های مختلف (از جمله:موبایل خودرو و فرش) وجود۲۰۰ پارکینگ برای وسایل نقلیه خودرو و موتوری و۱۲ واحد سینمایی در فاز اول این پروژه حدود ۲۰۰ مجموعه ی رستورانی وجود دارد که می تواند بیانگر بزرگی و عظمت این پروژه باشد.

قسمت های جذاب ایران مال

از دیگر قسمت های این پروژه ی عظیم میتوان به باغ کتاب_ایوان شرقی_ایوان بلور_مسجد نبی_شربت خانه_بازار چارسوق_تالار ایینه_ابشار گلستان نیز اشاره کرد.

اهداف پروژه ی ایران مال

  1. توسعه ی فرهنگی اقتصادی و اجتماعی و رفاهی
  2. جذب گردشگران خارجی و داخلی و جذب و حفظ توریست
  3. کمک به رشد و بهورزی اقتصادی
  4. کمک به اقتصاد محلی
  5. اشتغالزایی و حل معضل بیکاری
  6. ارائه ی محیطی سالم برای تمام اقشار جامعه

به جرات میتوان گفت پروژه ی ایران مال از نظر مساحت و متراژ بزرگترین و عظیم ترین مجتمع های اداری و تجاری وتفریحی را دارا است.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها