باغ معجزه در دبی

باغ معجزه در دبی

در ۱۴ فوریه سال ۲۰۱۳ از یک باغ زیبا و رنگارنگ که بیشتر شبیه به یک رویا است رو نمایی شد. باغ میراکل با وسعتی حدود  ۲۷۰۰۰ متر مربع بزرگترین باغ گل در جهان است، که در شهر دبی در امارات واقع شده. وجود یک باغ پروانه در داخل  باغ میراکل بر جذابیت های این باغ افزوده است.

گل آرایی باغ معجزه (میراکل)

  • حدود ۶۰ گونه ی متفاوت و حتی نادر از سراسر دنیا در این باغ موجود است.
  • میراکل از نظر گل آرایی در گینس ثبت شده.
  • این باغ حدودا ۷ ماه از سال را میزبان بازدید کنندگان خود است.
  • افتتاح این باغ همزمان با روز عشق بوده.
  • گل آرایی و طراحی باغ معجزه سال یکبار عوض میشود، طوری که اگر شما هر ساله به دبی سفرکنید این باغ هنوز جذابیت دارد و با طراحی های جدیدی رو به رو میشوید که تازگی دارند.

باغ معجزه در دبی

جذاب ترین دیدنی های باغ میراکل

لاک پشت بزرگ:در بدو ورود به باغ میراکل اولین گل آرایی که میبینید لاک پشت بزرگ است. این لاک پشت حامل انواع و گونه های مختلف گل بر روی لاک خود است و برای ورود به باغ باید از زیر این لاک پشت عبور کنید.

بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

ایرباس:یک هواپیمای گل آرایی شده است.این هواپیما توسط ۵۰۰ هزار گل و گیاه پوشیده و گل آرایی شده است، و در سال ۲۰۱۶ به عنوان عظیم ترین تندیس گل دار با این شکل(هواپیما) شناخته شد.

برج خلیفه: در فضایی این باغ رویایی، نمادی از بلندترین برج دنیا (برج خلیفه) که غرق شده در گل های رنگارنگ است را میتوان دید.

 گذرگاه قلبی:قلب های گل آرایی شده و تو در تو  که با فاصله ی منظم و دقیق از هم قرار گرفته ودالان و راهرویی رنگارنگ و خوش بو را خلق کرده.

گذرگاه چتری:در بدو ورود به این گذرگاه متوجه نورهای رنگارنگ بر روی زمین میشوید که مربوط به تابش نور خورشید بر چترهای رنگی است که بر فراز سرتان در این دالان قرار گرفته است. از این گذرگاه چند نمونه ی دیگر در باغ موجود است.

باغ معجزه در دبی

بخش های مختلف باغ گل معجزه دبی

  • قسمت های گل آرایی شده

در محوطه ی اصلی باغ گل معجزه دبی هر گوشه را که نگاه کنید رنگ و شکل خاصی دارد. این محوطه در باغ بزرگ گل دبی حدود ۱۱ میلیون دلار هزینه داشته و باید مطمئن باشید که ارزش دیدن را حتما دارد. از جمله اشکالی که در این بخش مشاهده می کنید نیز عبارتند از هفت ستاره، هفت قلب، هفت هرم و پرچم امارات متحده عربی که در باغ گل آرایی شده اند. یک بخش از باغ میراکل با طراحی سه بعدی برای جشن تولد آماده شده است. یک ماشین فراری با راننده، ماشین های گل آرایی شده که به صورت عمودی جای گذاری شده اند، قایق های گل و طاق های اسلامی، همگی از جلوه های گل آرایی تماشایی در این باغ به شمار می روند.

باغ معجزه در دبی

  • راهروهایی با سقف های پوشیده از گل

شما حتی با حضور در باغ گل معجزه ی دبی حالتان می شود! حال برای اینکه این حال خوبتان دو چندان شود راهروهایی برایتان در نظر گرفته شده که طاق آن ها با گل های بی نظیر و فوق العاده تزئین شده است. بر بالای یک مسیر علاوه بر گل آرایی، چترهایی نیز کار گذاشته شده است؛ به این بخش تونل چتر هم گفته می شود و عبور از آن برای تان جذاب خواهد بود.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها