بهترین کشورهای دنیا برای زندگی

بهترین کشورهای دنیا برای زندگی

ما در این مقاله قصد داریم شما را با مناطقی از جهان آشنا کنیم که می توانند گزینه مناسبی برای زندگی و ادامه حیات باشند. این مناطق که شامل شهر ها و کشورهایی در جای جای مختلف جهان است براساس معیارهایی چون  نرخ تورم ،میزان امید به زندگی، میانگین جمعیت، فساد، آب و هوا، شاخص امنیت و هزینه های زندگی و نرخ بیکاری انتخاب شده اند.

کشور پاناما

این کشور یکی از جمله مناطقی است که بیشتر مردم جهان در دهه های اخیر به ویژه بازنشستگان آنجا را برای سرمایه گذاری در املاک و زندگی انتخاب می کنند. کشور پاناما از آن جهت که در مجاورت سواحل اقیانوس آرام شمالی و دریای کارائیب در امریکای مرکزی قرار گرفته است دارای فعالیت های گسترده در زمینه های تجاری و بازرگانی ، گردشگری و بانکداری می باشد به همین دلیل شرایط اقتصادی مطلوبی دارد و به عنوان یکی از کشورهای در حال رشد جهان شناخته می شود.

زبان اصلی این کشور اسپانیایی است اما به زبان انگلیسی هم صحبت می کنند. این کشوربرای افرادی که آب و هوای گرم و موسمی را می پسندند انتخاب مناسبی است.

بهترین کشورهای دنیا برای زندگی

سنگاپور

یکی از عواملی که باعث شده کشور سنگاپور اخیرا به عنوان برترین کشور جهان برای زندگی شناخته شود وجود قوانین سازمان دهی شده و امنیت بالا و محیط زیست تمیز و پیشرفت در امور مختلف می باشد.

اماکن تفریحی بسیاری از جمله پارک، زمین بازی، جزایر و جنگل ها در این کشور به وفور یافت می شود.  کشور سنگاپور دارای سیستم حمل و نقل عمومی بسیار قوی و منظمی است  به گونه ای که برای قرارهای ملاقاتی خود دچار استرس نخواهید شد.

همچنین در مقایسه با دیگر کشورها سیستم  آموزشی در این کشور هدفمند تدوین شده به گونه ای که معیارهای آن با روش های سنجش و یادگیری درست، برابری می کند.

آشنایی با دیدنی ترین نقاط جهان

پیشرفت در صنعت اینترنت و IT باعث شده تا بتوانید بیشتر کارهای روزمره خود را به کمک اینترنت انجام دهید. این کشور در سال ٢٠١٢ به عنوان برترین کشور در صنعت کسب و کار شناخته شد.

اسپانیا | Spain

بیشترین قدرت پویای اسپانیا میراث و فرهنگ است. شهروندان اسپانیا به کشور خود در موارد پر ماجرا، تاثیر گذار، خوشحال و دسترسی فرهنگی امتیاز داده اند. در این بین، دسته های کم امتیاز مانند قدرت، مالیات، و کیفیت حقوق نشان می دهند که اسپانیا هنوز راه زیادی در مسیر اقتصادی دارد.

بهترین کشورهای دنیا برای زندگی

 ایتالیا | Italy

از قوی ترین اقتصادهای گردشگری در اروپا کشور ایتالیا است. ایتالیا نیز به دلیل عناوینی نظیر دوتانه، خوش منظره و مد روز ترین کشور در جهان نیز در لیست بهترین کشورهای جهان برای زندگی قرار گرفت و البته ناگفته نماند که از لحاظ فرهنگی و غذایی هم در رتبه ی بالایی نیز قرار دارد.

اما با این در این لیست قرار دارد و فساد مالی در این کشور بسیار زیاد است.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها