معرفی ساحل چیکرود سالم ترین ساحل مازندران

معرفی ساحل چیکرود

سالم ترین ساحل مازندران ساحل چپکرود است که با داشتن ۱۰ راه دسترسی به دریا کار گردشگران را بسیار راحت ساخته است. در ادامه با معرفی ساحل چیکرود  همراه ما باشید.

مساحت این ساحل

باید بدانید ساحل چپکرود طول ۱۸ کیلومتری دارد و یکی از بهترین سواحل مازندران زیباست.

زیبایی ساحل چپکرود

این ساحل یکی از زیباترین سواحل موجود در مازندران میباشد و سری امکاناتی در آن تعبیه شده است که گردشگران بتوانند از آن استفاده کنند.

معرفی ساحل چیکرود

پارک ساحلی چپکرود

در این ساحل پارک ساحلی وجود دارد که دارای امکاناتی نسبتا مناسب از جمله تجهیزات و وسایل ورزشی اتاقک ها آلاچیق ها؛ فضاهای سبز زیبا؛ اتاقک های رنگ آمیزی کودکان؛ وسایل بازی برای کودکان و از همه مهم تر دارای رستوران هایی با غذاهای لذیذ است.

راه رسیدن به این ساحل

گردشگران میتوانند از طریق سه راه به این ساحل دسترسی پیدا کنند :
خزر آباد
جویبار
روستای کوهی خیل

یکدستی ماسه، علت زیبایی این ساحل

یکی از عجیب ترین و جذاب ترین موارد موجود در این ساحل یک دستی ماسه های ساحل چپکرود است.

جاذبه های گردشگری مازندران

مکانی سرشار از سکوت

جالب است بدانید این ساحل بر خلاف مکان های گردشگری دیگر جزو آرام ترین مکان های گردشگری میباشد شما میتوانید این ساحل را به عنوان مکانی برای یافتن ارامش و سکوت در نظر داشته باشید.

این ساحل در کجا واقع شده است؟

در استان مازندران، جویبار واقع شده است.

لذت سواری در ساحل

یکی از پدیده های تفریحی که توسط گردشگران در این ساحل انجام میشود موتورسواری و دوچرخه سواری در ساحل پر ماسه چپکرود است.

احداث ۲۵ روزه این ساحل

شاید برای شما جالب باشد که بدانید تمامی پروژه های تفریحی و ساخت و ساز سازه های تفریحی این ساحل تنها در ۲۵ روز انجام شده است و از این پروژه به عنوان پروژه ۲۵ روزه یاد میشود.

معرفی ساحل چیکرود

حرف آخر

اگر سفری با هیجان به همراه سکوت و آرامش میخواهید به شما و اطرافیان شما ساحل چپکرود را پیشنهاد میکنیم که نباید از سفر به آنجا صرفه نظر کنید، سفر خوب و خوشی را برای شما و خانوادتان آرزومندیم.

صحبت های رضا گنجی
سال جاری برنامه و زیر ساخت های پارک ساحلی شامل تجهیزات ورزشی، وسایل بازی کودکان، زمین ورزشی والیبال، فوتسال شنی، ایجاد اتاقک های تابستانه، زمستانه، فضاسازی، ایجاد فضای سبز، تابلوهای راهنما، رنگ آمیزی اتاقک ها، ایجاد رستوران پذیرای مسافران، زیبا سازی در برنامه شهرداری استان قرار دارد

منبع مهر نیوز
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها