معرفی ساحل سفید

معرفی ساحل سفید

ساحل سفید در جزیره بوراکای، یکی از مشهورترین‌ و محبوب‌ ترین سواحل فیلیپین به‌شمار می‌رود. با چشم‌اندازهای طبیعی بی‌نظیر از بوراکای، نمای پانورامای اقیانوس، شن‌های نرم و سفید و گونه‌های متنوع گیاهی و جانوری، این ساحل به یکی از قطب‌های بین‌المللی گردشگری تبدیل شده است. با سه کیلومتر طول، این ساحل از سه بخش تشکیل می‌شود. بخش اول محیطی آرام دارد، در بخش دوم با فروشگاه‌های متعدد، غذاخوری و مراکز تفریحی، شاهد حال و هوایی سرزنده‌ تر هستید و بخش سوم با تعدادی خانه افراد محلی، ساکت‌ ترین بخش در کل ساحل است. در ادامه مطلب با معرفی ساحل سفید همراه تاریخ ما باشید.

معرفی ساحل سفید

امکانات متنوع این ساحل

ساحل سفید ساحلی فوق العاده زیبا با فضایی بسیار دوست داشتنی، با کافه های زیبا، نمایش های شبانه شگفت انگیز، آب های بسیار شفاف و زلال و کریستالی است که بسیار مناسب غواصی میباشد. عمق ۳۰ متری این ساحل پوشیده از صخره های مرجانی است. این ساحل بهترین نقطه برای تعطیلات است ولی اگر می خواهید در زمانی آرام به آن جا بروید باید در طول هفته به آن جا بروید. در امتداد ساحل چندین استراحتگاه وجود دارد که به راحتی می توانید شب را در آن جا بمانید.

زیباترین سواحل با آب های فیروزه‌ای

امکانات تفریحی ساحل

خانه دلفین ها، مرزعه ارکید، باشگاه سرنا از جالبترین امکانات تفریحی این ساحل به شمار می آید. این ساحل به عنوان یکی از تمیزترین ساحل های جهان شناخته شده است به طوری که ورود حیوانات و استعمال دخانیات در ساحل سفید ممنوع است. قسمت غربی این ساحل به جای شن و ماسه مملو از پوسته های صدف دریایی است که زیبایی دو چندانی را به این ساحل بخشیده است و گاها ارتفاع این پوسته ها به چندین متر نیز میرسد. هر چند بازدید از ساحل سفید رایگان است ولی متاسفانه محدودیت زمانی برای بازدید وجود دارد و هر شخص تنها در حدود چهار ساعت می تواند از این ساحل بازدید نماید.

معرفی ساحل سفید

ساحل سفید، جزیره بوراچای، اندونزی

توصیه می‌کنیم برای بازدید از ساحل سفید، ‏صبح زود عازم جزیره شوید تا بتوانید در گوشه‌ای از ساحل چادر بزنید. محوطه این ساحل در هنگام شب ‏میزبان جشن‌ها و دور همی‌های زیادی است و موسیقی زنده در محیط اجرا می‌شود. اقامتگاه سانگری لا بهترین اقامتگاه این جزیره است که چندین سوییت‌ مشرف‌به اقیانوس دارد. در محوطه ‏ساحل این اقامتگاه، پلاژهای دنجی وجود دارد که می‌توانید در یکی از آن‌ها به‌اتفاق خانواده یا دوستانتان به ‏تماشای غروب دل‌انگیز آفتاب جزیره بنشینید. آب گرم و تپه‌های شنی دوست‌داشتنی‌اش جلوه‌ بی‌نظیری به آن بخشیده است. تعداد زیادی فروشگاه، رستوران و مکان‌های جذاب برای شیرجه زدن در خط ساحل وجود دارد و در طول ‏روز معمولا گردشگران زیادی برای تفریح به سراغ آن می‌آیند.

منبع کجارو
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها