هتل های خوب تهران

هتل های خوب تهران

افراد به نقاط مختلف کشور مسافرت می‌کنند و برای آن‌ها مهم است که در کجا استراحت کنند و این مکان دارای ویژگی‌های خوب اعم از دسترسی به مراکز خرید، مراکز اداری و تفریحی باشد تا جابه‌جایی برای آن‌ها راحت باشد. در این مقاله هتل های خوب تهران را برای شما معرفی می‌کنیم و امیدواریم که مفید واقع گردد.

هتل آزادی

هتل آزادی در سال ۱۳۹۱ توسط متخصصان سوئیسی، ایتالیایی و چینی مورد بازسازی قرار گرفت و از هتل‌های ۵ ستاره پایتخت به حساب می‌آید. این هتل دارای اتاق‌هایی متناسب با سلیقه‌های مختلف، رستوران‌های ایرانی، فرنگی و ایتالیایی، مراکز تجاری فروش محصولات چرم، فرش و تابلو فرش و هفت سالن چند منظوره برای برگزاری همایش‌ها و جلسات است. از لحاظ موقعیت مکانی این هتل به مکان‌هایی چون  ورزشگاه انقلاب، نمایشگاه بین‌المللی و مرکز اجتماعات سازمان صدا و سیما نزدیک است. این هتل با کارکنانی مجرب آماده پذیرایی شما مهمانان گرامی در تهران هستند.

مکان های دیدنی تهران در زمستان

هتل اسپیناس پالاس بهرود

هتل اسپیناس پالاس بهرود یکی از مجلل‌ترین هتل‌ها در شمال تهران است که در سال ۱۳۹۴ ساخته شد. این هتل دارای ۲۰ طبقه، تاکسی هوایی برای فرودگاه، رستوران‌های مختلف با انواع غذاهای ایرانی، مدیترانه‌ای و بین‌المللی و بیش از ۱۴ سالن برگزاری همایش است. این هتل دارای منظره‌ای زیبا از دره فرحزاد و کوه‌های اوین است. اقامتی لوکس، پذیرایی متفاوت و بی‌نظیر را در هتل اسپیناس پالاس بهرود تجربه کنید.

هتل های خوب تهران

هتل برج سفید

هتل برج سفید از مجلل‌ترین هتل‌های چهار ستاره پایتخت واقع در خیابان پاسداران است. این هتل دارای ۲۲ طبقه، ۱۵ سوئیت با امکانات رفاهی کامل، دسترسی آسان به بزرگراه‌های صیاد شیرازی و شهید همت است و مهمترین ویژگی آن که بسیار جذاب است رستوران گردان آن با انواع غذاهای مختلف می‌باشد. این هتل با کادری مجرب آمادگی پذیرایی مهمانان از کل کشور در همه زمان‌ها می‌باشد.

هتل پاریز تهران

هتل پاریز تهران واقع در منطقه خوش آب و هوای خیابان جردن از هتل‌های سه ستاره تهران است. این هتل دارای بهترین امکانات رفاهی در شش طبقه و ۴۰ سوئیت با انواع مختلف است . از لحاظ موقعیت مکانی این هتل به مراکز خرید، سفارتخانه‌ها و شرکت‌های بزرگ تهران بسیار نزدیک است.

هتل المپیک تهران

هتل چهار ستاره المپیک تهران واقع در ضلع غربی ورزشگاه آزادی دارای ۱۰۰ اتاق در محیطی آرام و بی‌نظیر است که نمای زیبای پارک جنگلی چیتگر از اتاق‌های آن قابل مشاهده است. با اقامت در این هتل دسترسی به مراکز خرید تهران، فرودگاه امام خمینی و فرودگاه مهرآباد بسیار راحت است. این هتل با تمام امکانات رفاهی آماده پذیرایی از شما عزیزان است.

هتل های خوب تهران

هتل استقلال تهران

هتل استقلال تهران با بهترین امکانات رفاهی و چشم‌ادازهای بسیار عالی از هتل‌های ۵ ستاره تهران است که قبل از انقلاب همه آن را با نام رویال هیلتون می‌شناختند. با اقامت در این هتل که روبروی اتوبان چمران و در نزدیکی خیابان ولیعصر است به راحتی می‌توان به مراکز خرید، پارک ملت، مراکز تاریخی و آموزشی دسترسی داشت. این هتل دارای ویژگی‌هایی اعم از دو برج شرقی و غربی، رستوران‌های مختلف، فروشگاه، استخر و مجموعه ورزشی است. این هتل اقامتی خوش را برای شما آرزومند است.

منبع اقامت24 اقامت24
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها