معرفی مرکز خرید دبی مال

معرفی مرکز خرید دبی مال

مرکز خرید دبی مال یکی از بزرگترین و معروف‌ترین مراکز خرید دبی می باشد که به روز ترین و لوکس‌ترین اجناس را می‌توان در آن پیدا کرد، این مرکز خرید ۱۳۰۰ فروشگاه و بیش از ۵۰ رستوران و کافی شاپ دارد. از نکاتی که در این مرکز خرید برای گردشگران جلب توجه می‌کند امکانات تفریحی آن می‌باشد، برای مثال در مرکز خرید دبی مال از سالن سینما گرفته تا باغ وحش‌های بزرگ و منحصر به فردی که در زیر آب تعبیه شده‌اند را می‌توان پیدا کرد.

بخش‌های اصلی مرکز خرید دبی مال

دبی مال یکی از اصلی‌ترین نقاط برای خرید اجناس لوکس و برند‌های معروف در شهر دبی می‌باشد که به چند بخش کلی می‌توان آن را تقسیم بندی کرد:

۱ – خیابان مد و فشن | Fashion Avenue

یکی از معروف‌ترین بخش‌های دبی مال، خیابان مد و فشن یا فشن اونیو می‌باشد که به سبک اروپایی طراحی شده و انواع برند‌های لوکس از پوشاک و ساعت گرفته تا طلا و جواهرات را می توان در آن جا پیدا کرد. این خیابان دارای بیش از ۱۵۰ مغازه و فروشگاه می‌باشد.

مرکز خرید دبی مال

معرفی پارک دبی لند

۲ – سوق | The Souk

یکی دیگر از بخش‌های دبی مال سوق‌های آن می‌باشد. سوق در حقیقت همان بازار‌های سنتی عربی می‌باشد. سوق دبی مال در طبقه همکف آن واقع شده است و بیشتر در آن فروشگاه‌های صنایع دستی عربی و لباس‌های عربی و در کنار آنها بخش عمده‌ای از این بخش را جواهر فروشی‌ها تشکیل می‌دهند.

مرکز خرید دبی مال

۳ – دهکده دبی مال | The Village

در این بخش از  دبی مال که به دهکده‌ی دبی مال یا ویلج معروف است به انواع برند پوشاک و لباس دسترسی پیدا خواهید کردکه دارای سه لاین کامل از فروشگاه‌های لباس و پوشاک است و همچنین در این قسمت کافی شاپ‌ها و رستوران‌هایی نیز قرار دارد که می‌توان در آن‌ها کمی استراحت کرده و خوراکی تهیه کرد.

آکواریوم دبی مال  

یکی از جاذبه های دیدنی در مرکز خرید دبی مال که جز برترین جاذبه های شهر دبی هم محسوب می شود، آکواریومی است که در آن قرار دارد. اگرچه امارات متحده جز آن دسته از کشورها است که با کمبود آب در ارتباط است اما با این حال آکواریومی که در این منطقه وجود دارد آوازه ی آن در سراسر جها پیچیده است. در این آکواریوم صدها گونه آبزی زندگی می کنند و از جمله حیواناتی که در این آکواریوم هستند می توان به کوسه ها و تمساح هایی که در آن وجود دارد نیز اشاره کرد.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها