معرفی بازارهای بندر انزلی

معرفی بازارهای بندر انزلی

بازار‌های بندرانزلی در شمال کشور در استان انزلی واقع شده‌اند که مرکز خرید بسیاری از اجناس و کالاها می‌باشند و اکثر مسافرانی که به این منطقه سفر می‌کنند، حتما سری به این بازار می‌زنند و خرید‌ها و سوغاتی‌های خود را تهیه می‌کنند.
در ادامه این مقاله به معرفی بازارهای بندر انزلی می‌پردازیم، امیدواریم این مقاله برای شما مفید باشد، پس تا انتهای این مقاله با ما باشید.

بازار کاسپین

بازار بزرگ کاسپین، جزء بزرگ ترین بازار‌های بندر انزلی محسوب می‌شود که مرکز خرید و انتخاب خیلی از گردشگران می‌باشد، زیرا این مرکز خرید بزرگ، دارای لوازم تزئینی و همچنین پوشاک می‌باشد که در ایام تعطیل هفته این بازار بسیار شلوغ می‌شود.

بازارهای بندر انزلی

بازار روس یا پردیس

این بازار بزرگ نیز بازار پردیس نام دارد ولی به آن لقب بازار روس هم داده‌اند، زیرا اکثر اجناس آن روسی می‌باشد. در این بازار صنایع دستی شمال و پوشاک‌هم یافت می‌شود.

بندرانزلی کجا برویم؟

بازار کپورچال

بازار کپورچال که مرکز خرید ماهی و ادویه‌جات و سیفی‌جات می‌باشد، به صورت هفتگی می‌باشد و دوشنبه هرهفته میزبان بسیاری از گردشگران و توریست‌ها می‌باشد.

بازارهای بندر انزلی

گیلار انزلی

حال بیشتر به معرفی بازارهای بندر انزلی می‌پردازیم. اگر به‌دنبال لوازم‌آرایشی و بهداشتی و یا لوازم لوکس برای منزل خود هستید، می‌توانید به این بازار بزرگ سری بزنید،‌ همچنین قابل ذکر است که این بازار شامل اجناس پوشاک‌هم می‌شود و اکثر اجناس این بازار ترک یا روس هستند. این بازار بزرگ نیز دارای پارکینگ‌هم می‌باشد تا شما با آسودگی خاطر خرید خود را انجام دهید.

بازار سپه

حال می‌رسیم به آخرین مبحث درمورد معرفی بازارهای بندر انزلی، بازار سپه در خیابان سپه قرار دارد و به همین دلیل نام سپه روی این بازار قرار داده شده است، همچنین اگر به دنبال صنایع دستی،‌ انواع ماهی‌های گوناگون و یا محصولات شمالی هستید، به شما پیشنهاد می‌‌کنیم که اگر سفری به بندر انزلی دارید، حتما به این بازار بزرگ سری بزنید تا از محصولات آن برخوردار شوید.

و در آخر

و در آخر در میان بازارهای بندر انزلی به بازار ماهی می رسیم. بازاری به شکل سنتی و قدیمی در زیر پل انزلی که ماهی های تازه صید شده در آن فروخته می شود. همه نوع ماهی در این بازار پیدا خواهید کرد البته اگر از بوی تند ماهی و دیدن خون ماهی بدتان نمی آید. این بازار اگر چه نیازمند بازسازی و توجه ویژه به آن است اما برای گردشگران و افرادی که به دنبال زندگی اصیل مردمان شمالی هستند، موقعیتی عالی دارد. در این بازار می توانید ماهیگران به نام و البته اصیل و قدیمی را پیدا کنید که به فروش ماهی های تازه صید شده همان روزشان می پردازند. پس دست خالی از این بازار به خانه نروید.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها