بهترین مراکز خرید میلان

بهترین مراکز خرید میلان

محال است که نام ایتالیا به گوش‌تان بخورد و در ذهن شما بهترین مراکز خرید میلان نقش نبندد. ایتالیا بهترین انتخاب کسانی می‌باشد که به مد و لباس اهمیت زیادی می‌دهند و غیرممکن است که کالا‌ی مورد نظرتان را در فروشگاه‌های بزرگ ایتالیا جستجو کنید و آن را یافت نکنید.

یکی از بهترین مراکز خرید در ایتالیا میتوان به شهر میلان اشاره نمود. میلان با مراکز مدرنیزه و شیک نظر هر گردشگری را سمت خود جلب می کند و از برند های معروف جهان که در این مراکز مطرح شده می توان به برند زارا، پردا، ورساچه و غیره اشاره نمود.

ساختمان بزرگ براین و بری

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید میلان، ساختمان براین و بری می‌باشد که در ادامه به معرفی این ساختمان تجاری می‌پردازیم. این مرکز خرید با طبقات زیاد بی‌شک می‌تواند تمام نیازهای شما را برطرف نماید. سه طبقه در زیر زمین این مرکز به محصولاتی همچون جواهرات درخشنده، لوازم آرایشی بهداشتی برند، کالاهای دیجیتالی و انواع لباس اختصاص داده شده. در این مرکز برای استراحت گردشگران نیز مکان‌هایی همچون کافه‌های مدرن و رستوران‌هایی با مواد غذایی با کیفیت طراحی شده.

بهترین مراکز خرید میلان

مرکز آرمانی، لوکس‌ترین مرکز خرید میلان

مرکز خرید آرمانی از لوکس ترین مجتمع های تجاری میلان می‌باشد که دارای چهار طبقه وسیع که هر طبقه شامل فروشگاه‌های گوناگونی از جمله فروشگاه‌های پوشاک،  لوازم آرایشی، لوازم الکترونیکی و لوازمات ورزشی می‌باشد. همچنین از امکانات رفاهی این مجتمع میتوان به کافه، سینما و غیره اشاره نمود.

جاذبه های گردشگری ایتالیا

مرکز خرید ریناسنته با معماری خارق‌العاده

مرکز خرید ریناسنته یکی از زیباترین و بهترین مراکز خرید میلان شناخته شده، این مرکز خرید با طبقات شیک و طراحی قدیمی که بی‌شک همه را به‌ وجد می‌آورد بهترین و زیبا ترین محصولات مورد نیاز منزل و پوشاک مردانه و زنانه را ارائه می‌دهد. اگر روزی به میلان سفر کردید و برای خرید به مرکز ریناسنته مراجعه کردید پیشنهاد می‌شود برای صرف ناهار یا شام به کافه رستوران شیک و مجلل این مجتمع زیبا و تاریخی سر بزنید.

بهترین مراکز خرید میلان

مرکز خرید ایل سنترو میلانو | IL Centro Milano

یک مرکز خرید بزرگ در قلب شهر میلان! مرکز خرید ایل سنترو با قرار گرفتن در قلب میلان و نزدیکی به بزرگراه اصلی، دسترسی آسانی دارد و به راحتی می توانید به آن برسید. ایل سنترو از بزرگترین مراکز خرید میلان بوده که دارای بیش از ۲۰۰ فروشگاه با برندهای اچ اند ام، پریمارک، زارا، میچل، لوچی و غیره می باشد. اگر احساس گرسنگی بکنید ۲۵ رستوران مرکز خرید ایل سنترو با غذاهای خوشمزه شما را شگفت زده خواهند کرد! پارک اسکیت، مجموعه ورزشی، محوطه بازی کودکان ۳ تا ۸ سال از جمله تفریحات جذابی است که می توانید در این مرکز خرید از آن لذت ببرید.

وای فای رایگان شاید از عجیب ترین خدماتی باشد که تنها در این مرکز خرید می توانید به آن دست یابید!

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها