شگفت انگیزترین آبادی های کویری

شگفت انگیزترین آبادی های کویری

شگفت انگیزترین آبادی های کویری یکی از زیباترین و جذاب‌ترین اماکن بر روی زمین است. ویژگی‌هایی که باعث منحصر شدن این کویرها شده است می‌توان به شن‌های زیبا، طبیعت بکر اشاره کرد. یکی از سفرهای منحصر به فرد و به یاد ماندنی سفر به همین مناطق کویری است. در این مطلب شما را با آبادی های کویری شگفت انگیز آشنا خوواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

اوباری ، از شگفت انگیزترین آبادی های کویری

اوباری یکی از مناطق بسیار جذاب دیدنی است که از مناطق کویری می‌باشد. اوباری بسیار سرسبز است و در کویر لیبی قرار دارد که در این منطقه رودخانه‌ایی دیدنی از دل کویر می‌گذرد که یکی از دلایل زیبایی این کویر وجود همین رودخانه است.

شگفت انگیزترین آبادی های کویری

هوآکاچینو

از دیگر آبادی های کویری می‌توان به هوآکاچینو اشاره کرد. یکی از کشورهای کویری، کشور پرو در آمریکای جنوبی است که در این کویرها جذابیت‌ها ودیدنی‌های منحصر به فرد بیشماری وجود دارد. افراد بسیاری سالانه از این منطقه دیدن می‌کنند. در هوآکاچینو دریاچه‌ایی زیبا و دیدنی وجود دارد و در کنار این دریاچه خانه و هتل‌هایی به چشم می‌خورد. منطقه کویری هوآکاچینو منطقه‌ایی است که عکاسان بسیاری برای تمرین از آن استفاده می‌کنند و این منطقه بسیار معروف است.

چبیکا

از مناطقی است که بسیار زیبا می‌باشد که این منطقه در تونس قرار گرفته است. زیبایی‌های بسیاری دارد اما خیلی به آن توجه نمی‌شود درواقع می‌توان گفت این منطقه ، منطقه‌ایی ناشناس است. به چبیکا قصر خورشید هم گفته می‌شود زیرا در بیش‌تر مواقع این منطقه آفتابی است.

شگفت انگیزترین آبادی های کویری

 

زیباترین کویرهای ایران

تامیا

یکی دیگر از شگفت انگیزترین آبادی‌های کویری، تامیا است. تامیا در نیجریه قرار دارد اگر بخواهیم مکان دقیق آن را بگوییم دقیقا در صحرای آفریقا قراردارد. این منطقه سرشار از درختان میوه است که وجود درختان میوه آن هم در کویر بسیار جالب است. از میوه‌های این منطقه کویری می‌توان به انار و پرتقال اشاره کرد. این منطقه ، منطقه‌ایی دیدنی است و همچنین سالانه گردشگران بسیاری از آن دیدن می‌کنند.

گابرون

گابرون منطقه‌ایی دیدنی در صحرای لیبی است که این منطقه دارای یک دریاچه بزرگ می‌باشد. ازراف این منطقه افراد بسیاری زندگی می‌کنند این دریاچه به علت این که نمکی است باعث شده است پشه‌ها از آن دور شوند.

جمع‌بندی

در مطلب بالا با شگفت انگیزترین آبادی های کویری آشنا شدیم. اگر دوست دارید سفر به کویر برای شما یک سفر به یادماندنی باشد پس به این آبادی‌ها هم سفر کنید. درواقع می‌توان گفت این آبادی‌ها بهشت‌های روی زمین هستند.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها